eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedliskaUzup. instalacji odbioru i zagospod. biogazu składowiskowego na terenie aktualnie eksploatow. kwatery składowiska odpad. innych niż niebezpiecz. i obojętne będące element. PGO "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uzup. instalacji odbioru i zagospod. biogazu składowiskowego na terenie aktualnie eksploatow. kwatery składowiska odpad. innych niż niebezpiecz. i obojętne będące element. PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedliska 77

1.5.2.) Miejscowość: Siedliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1131093

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzup. instalacji odbioru i zagospod. biogazu składowiskowego na terenie aktualnie eksploatow. kwatery składowiska odpad. innych niż niebezpiecz. i obojętne będące element. PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b49192f-510a-4201-9aa5-9204210d462e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Uzupełnienie instalacji odbioru i zagospodarowania biogazu składowiskowego na terenie aktualnie eksploatowanej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne będące elementem Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku.
2. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ oraz dokumentacji technicznej – załącznik nr 12.
3. Zamawiający umożliwi Wykonawcy zrealizowanie wizji lokalnej (w dni robocze od poniedziałku do piątku), w celu rozpoznania terenu. Wykonawca chcący wziąć udział
w wizji, zobowiązany jest do zgłoszenia najpóźniej dzień przed terminem wizji za pośrednictwem wiadomości prywatnej na stronie prowadzonego postępowania,
z podaniem ilości osób jakie będą uczestniczyć w jego imieniu oraz wskazaniem osoby do kontaktu w tym przedmiocie.
4. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt poniższych umów ubezpieczenia i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy:
1) Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące w szczególności szkody na osobie i mieniu powstałe w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
2) Ubezpieczenie odpowiedzialności środowiskowej, obejmujące szkody w środowisku powstałe w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
5. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków występujących w dokumentacji zamówienia, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
6. Dane określone w dokumentacji zamówienia będą uważane za wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
7. Ustala się rozliczenie zamówienia w formie ryczałtowej, która będzie stanowiła ostateczne wynagrodzenie przyjmującego zamówienie z tytułu wykonania całości Przedmiotu zamówienia, niezależnie od tego, jakie nakłady będzie musiał on ponieść w celu osiągnięcia zamierzonego przez strony rezultatu. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszelkich ryzyk i kosztów, w tym takich, które mogą wystąpić na terenie obiektu, jakim jest czynne składowisko odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1548487,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2060250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1548487,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K.TECH-GAS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 38616872

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1548487,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.