eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego i Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Borowej 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Olsztyn: Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego i Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Borowej 9
Numer ogłoszenia: 321688 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego i Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Borowej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP garnizonu warmińsko-mazurskiego z podziałem na 21 zadań. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Wykonawca zapewni dowóz posiłków własnym transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne tj. dostosowanym do przewozu posiłków. Posiłki muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych, zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania zatrzymanym wraz z sztućcami jednorazowego użytku. W związku z powyższym Wykonawca winien w zaoferowanej cenie posiłku uwzględnić koszt przedmiotowych naczyń i sztućców. 3. Wspólny Słownik Zamówień - Kod CPV: 55520000-1; 55321000-6 4. Dzienna stawka żywieniowa netto, określona w oparciu o obowiązujące w resorcie Spraw Wewnętrznych przepisy, aktualnie wynosi: -11,12 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT -8,90 dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT -16,68 zł na wniosek lekarza lub gdy nieletni przebywa w konwoju tramwajowym ponad 6 godzin + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT 5 Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100 % kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1) 30% śniadanie 2) 40% obiad 3) 30 % kolacja. 6 Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. 7. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant 2) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek 3) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek 8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące w resorcie MSW przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. 9. Zamawiający każdorazowo o zmianie stawki dziennej żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części (zadań). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobligowany jest wskazać w ofercie część zamówienia powierzoną do realizacji w ramach podwykonawstwa. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: usługi świadczone będą przez 24 miesiące, jednak nie wcześniej niż po upływie miesiąca od daty zawarcia umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy: -nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę. - nastąpiła zmiana w aktach prawnych regulujących przedmiot zamówienia - nastąpiła zmiana stawki żywieniowej - zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP Bartoszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Bartoszyce ul. Warszawska 9 w ilości szacunkowej: Śniadanie 912 szt.; Obiad 510 szt.; Kolacja 416 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Braniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Braniewo, ul. Moniuszki 11a w ilości szacunkowej: Śniadanie 596 szt.; Obiad 576 szt.; Kolacja 342 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Działdowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Działdowo, ul. Grunwaldzka 8, w ilości szacunkowej: Śniadanie 870 szt.; Obiad 452 szt.; Kolacja 420 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KMP Elbląg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KMP Elbląg, ul. Tysiąclecia 3, w ilości szacunkowej: Śniadanie 3 226 szt.; Obiad 2 262 szt.; Kolacja 1 786 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Ełk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Ełk, ul. Chopina 10, w ilości szacunkowej: Śniadanie 1 492 szt.; Obiad 1 040 szt.; Kolacja 782 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Giżycko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Giżycko, ul. 1-go Maja 26, w ilości szacunkowej: Śniadanie 790 szt.; Obiad 402 szt.; Kolacja 308 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP Gołdap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Gołdap, ul. 11-go Listopada 1, w ilości szacunkowej: Śniadanie 368 szt.; Obiad 206 szt.; Kolacja 204 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP Iława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Iława, ul. Wiejska 4, w ilości szacunkowej: Śniadanie 566 szt.; Obiad 340 szt.; Kolacja 268 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP Kętrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 5, w ilości szacunkowej: Śniadanie 636 szt.; Obiad 496 szt.; Kolacja 394 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KPP Lidzbark Warmiński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Lidzbark Warmiński, ul. Warmińska 8, w ilości szacunkowej: Śniadanie 506 szt.; Obiad 290 szt.; Kolacja 288 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KPP Mrągowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Mrągowo, ul. Wolności 2, w ilości szacunkowej: Śniadanie 302 szt.; Obiad 184 szt.; Kolacja 144 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KPP Nidzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Nidzica, ul. Mickiewicza 17, w ilości szacunkowej: Śniadanie 350 szt.; Obiad 302 szt.; Kolacja 254 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: KPP Nowe Miasto Lubawskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Nowe Miasto Lubawskie, ul. Grunwaldzka 6, w ilości szacunkowej: Śniadanie 484 szt.; Obiad 276 szt.; Kolacja 204 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KPP Olecko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Olecko, ul. Zamkowa 1, w ilości szacunkowej: Śniadanie 466 szt.; Obiad 260 szt.; Kolacja 302 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: KMP Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KMP Olsztyn, ul. Partyzantów 23, w ilości szacunkowej: Śniadanie 4 128 szt.; Obiad 3 808 szt.; Kolacja 2 374 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: KPP Ostróda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Ostróda, ul. Handlowa 6, w ilości szacunkowej: Śniadanie 1 058 szt.; Obiad 864 szt.; Kolacja 588 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: KP Morąg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KP Morąg, ul. Mickiewicza 7, w ilości szacunkowej: Śniadanie 762 szt.; Obiad 512 szt.; Kolacja 432 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: KPP Pisz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Pisz, ul. Armii Krajowej 1, w ilości szacunkowej: Śniadanie 1 700 szt.; Obiad 900 szt.; Kolacja 900 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: KPP Szczytno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Szczytno, ul. Piłsudskiego 39, w ilości szacunkowej: Śniadanie 1 800 szt.; Obiad 1 150 szt.; Kolacja 986 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: KPP Węgorzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KPP Węgorzewo, ul. Jana Pawła II 39, w ilości szacunkowej: Śniadanie 104 szt.; Obiad 52 szt.; Kolacja 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PIDz KWP Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w PDIz KWP Olsztyn, ul. Borowa 9, w ilości szacunkowej: Śniadanie 858 szt.; Obiad 886 szt.; Kolacja 1 010 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.