eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDOSTAWA RESPIRATORÓW PNEUMATYCZNYCH TRANSPORTOWYCH SZT 25



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 32157

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: DOSTAWA RESPIRATORÓW PNEUMATYCZNYCH TRANSPORTOWYCH SZT 25 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie, do kontaktów: Sochanowski Bolesław, ul. Mazowiecka 14, 70-526 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914808396, fax 091 4808396, e-mail: dz_tech@pogotowie999.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie, Sochanowski Bolesław, al.Wojska Polskiego 92, 70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 048 91 4808 380, fax 048 91 4244270, e-mail: b.drozdowska@999.szczecin.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RESPIRATORÓW PNEUMATYCZNYCH TRANSPORTOWYCH SZT 25. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa respiratorów pneumatycznych transportowych szt 25 , dla potrzeb Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie ul.Mazowiecka 14. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego 70-526 Szczecin ul.Mazowiecka 14 - Magazyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 650000 pln brutto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 13000 pln. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie nastapi na podstawie f-ry VAT przedłożonej przez Wykonawcę ,w oparciu o podpisanie protokołu odbioru sprzętu w terminie do 90 dni od daty wpływu f-ry. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zarejestrowana działalność ,potwierdzona wypisem z ewidencji działaności gospodarczej lub KRS. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają nastepujące warunki- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynnosci jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: na potwierdzenie statusu należy załączyć aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zawiadomienie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaswiadczenie własciwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS potwierdzenie, że nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaswiadczenie,że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.Sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego ,innych dokumentów określających obroty ,zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres ,informację banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy ,potwierdzajkącą wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty stwierdzające że osoby ,które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązwk posiadania takich uprawnień. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 837 z dnia 24.05.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 65% ocena techniczna 35% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 135. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.07.2005, cena - 5 EUR. Warunki i sposób płatności: F-ra VAT w terminie 7 dni od daty otrzymania f-ry. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa, Wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.08.2005, godzina 11:00, Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie ul.Mazowiecka 14, Sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt w ramach piorytetu I Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.