To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Łódź: USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ: GMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB GMINY. Z PODZIAŁEM NA DWA PAKIETY.
Numer ogłoszenia: 321562 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276490 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ: GMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB GMINY. Z PODZIAŁEM NA DWA PAKIETY..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres czynności obejmuje: Sprzątanie na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych (przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, - utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci poprzez sprzątanie pergoli lub innych miejsc wyznaczonych do ich ustawienia - w okresie letnim wylewanie środkami dezynfekującymi - utrzymanie czystości i uprzątanie koszy ulicznych znajdujących się na chodnikach przylegających do nieruchomości , - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - sprzątanie nieczystości z terenów zielonych poprzez ich wygrabianie , pakowanie w worki i wywóz na wysypisko .Przy temperaturze powyżej 24 oc podlewanie trawników i zieleńców co drugi dzień - nie dotyczy sezonu zimowego z opadami śniegu, - codzienne zmywanie chodników (do godziny 7.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych w okresie od kwietnia do października, z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, - dwa razy w roku mycie okien w terminie uzgodnionym z administracją. Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ: GMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB GMINY Pakiet nr I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tadmar P.U. Tadeusz Natkański, Limanowskiego 66/25., 91-049 Łódź,, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150406,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155842,36
Oferta z najniższą ceną: 146081,54 / Oferta z najwyższą ceną: 190958,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ: GMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB GMINY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tadmar P.U. Tadeusz Natkański, Limanowskiego 66/25., 91-049 Łódź,, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107622,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122019,39
Oferta z najniższą ceną: 120938,84 / Oferta z najwyższą ceną: 150002,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi, ul. Okólna 181
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej - koncepcja uciąglenia i poprawy parametrów drogi dla pieszych i rowerów oraz drogi dla rowerów w ciągu DW 713 na odcinku Łódź - Tomaszów Mazowiecki.
- Zakup doposażenia z zakresu TIK, w ramach projektu pn. "Logistyka w locie" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego.
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca w 2026 roku"
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Jeziorany
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników w Gminie Wólka w sezonach 2025-2026 i 2026-2027
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości na obiektach Domu Kultury ŚWIT w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





