Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-08
Suwałki: Pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach projektu pn. Podlaski Program Innowacji w branży budownictwa i zielonych technologii
Numer ogłoszenia: 321464 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód w Suwałkach Sp. z o.o. , ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5642222, faks 87 5642221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.park.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach projektu pn. Podlaski Program Innowacji w branży budownictwa i zielonych technologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu (na umowę zlecenie) w ramach projektu pn. Podlaski Program Innowacji w branży budownictwa i zielonych technologii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres wykonywanych czynności: 1.Planowanie projektu: -planowanie zadań do realizacji zgodnie z opracowanym wstępnym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu, opracowanie i aktualizowanie planów i harmonogramów poszczególnych etapów. 2.Przygotowywanie wewnętrznych procedur postępowania. 3.Przeprowadzenie działań promocyjnych projektu. 4.Przeprowadzenie działań rekrutacyjnych projektu. 5.Przestrzeganie wytycznych w zakresie informacji i promocji PO KL oraz wytycznych oznaczania projektów w ramach PO KL przedstawionych w dokumentach dotyczących obowiązków Beneficjentów w zakresie promocji Programu. 6.Podejmowanie decyzji finansowych. 7.Nadzór (formalny, finansowy, merytoryczny) nad realizacją i wdrożeniem projektu. -ścisła współpraca i regularna komunikacja oraz nadzór nad pracą wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, -nadzór nad realizacja kolejnych etapów projektu, w tym zgodności z planami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu, -uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów projektu; 8.Analiza ryzyka - raportowanie o zauważonych nieprawidłowościach oraz przygotowywanie scenariuszy działań naprawczych; 9.Monitoring - monitorowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy członków zespołu; 10.Sprawozdawczość i ewaluacja: nadzorowanie przygotowywania wszystkich dokumentów, sprawozdań i raportów wymaganych przez instytucje zarządzające, pośredniczące i wdrażające; 11.Kontakty z partnerami w ramach projektu; 12.Podpisywanie dokumentów księgowych; 13.Nadzór nad wykonaniem i rozliczeniem projektu; 14.Współpraca z pozostałym personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu. 15.Współpraca z innymi instytucjami, w tym z IP. 16.Współpraca z członkami Podlaskiego Programu Innowacji w celu osiągnięcia jego celów. 17.Wspieranie członków Podlaskiego Programu Innowacji w obszarze współpracy, wymiany informacji i doświadczeń. 18.Współpraca w zakresie poszerzania i wzmacniania potencjału kompetencji członków PPI. 19.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 20.Obecność podczas kontroli projektu. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z aktualnym harmonogramem realizacji projektu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.11.21.00 - 72.11.21.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 zgodnie z art. 44 ustawy PZP. (załącznik nr 3 do SIWZ), wypełnionego załącznika Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz na podstawie dołączonej ksero kopii dyplomu ukończenia studiów potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 4 SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe. 3. Ksero kopii dyplomu ukończenia studiów potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód w Suwałkach Sp. z o.o. ul. Innowacyjna 1 lok. 317, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód w Suwałkach Sp. z o.o. ul. Innowacyjna 1 lok. 317, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia jest realizowane w ramach projektu pn. Podlaski Program Innowacji w branży budownictwa i zielonych technologii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





