Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pionki: dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji Projektu pt. Informatyzacja SPZZOZ w Pionkach\ w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Katarzyna Świdzikowska, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381, e-mail: elzam.publ.spzzoz.pionki@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzozpionki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji Projektu pt. Informatyzacja SPZZOZ w Pionkach\ w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Miejscem spełn. świad. wykonawcy jest budynek Sienkiewicza 11 w Pionkach. Zamawiający zastrzega wskazanie dokładnego rozlokowania sprzętu w budynkach SPZZOZ znajdujących się na terenie Pionek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest sprzedaż wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z niezbędnymi licencjami/ sublicencjami na oprogramowanie, zainstalowanie i skonfigurowanie oprogramowania, w tym na serwerze, montaż i uruchomienie serwera, montaż i konfiguracja zestawów komputerowych, instalacja i konfiguracja dostarczonych programów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.oferowany przez wykonawców sprzęt komputerowy musi być dopuszczony do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 2.oferowany przez wykonawcę sprzęt komputerowy ma być fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do stosowania zgodnie z przeznaczeniem (rok produkcji 2006/2007 3.Deklaracja zgodności CE dla stacji roboczej rozumianej jako całość i obejmująca następujące urządzania: RAM, HDD 80, zasilacz, karta graficzna, karta sieciowa, stacja DVDRW, mysz optyczna, klawiatura, stacja FDD, monitor LCD, listwa zasilająca 4.Deklaracje zgodności CE dla drukarek laserowych 5.Deklaracja zgodności CE dla serwera 6.Deklaracja zgodności CE dla zestawu komputerowego PC typu notebook za wyjątkiem oprogramowania 7.Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta serwera 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz zakup serwera tj: Serwer - szt. 1 Zestaw komputerowy PC - szt. 40 Zestaw komputerowy PC typu notebook - szt. 2 Czytnik kodów kreskowych - z podstawką powodującą ciągłą pracę czytnika - szt. 6 Oprogramowanie Office 2003 licencja na 20 sztuk - szt. 1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 07.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2006, Nr 164, poz 1163 ze zm., dalej \ustawaWarunki finansowe i płatności: termin płatności -płatność 30 dni na podstawie faktury doręczonej zamawiającemu przez wykonawcę na podstawie protokołu odbioru sprzętu i oprogramowania jego instalacji i konfiguracji programów, konfiguracji zestawów komputerowych wraz z dokumentacją opisaną w umowie oraz protokołu montażu i uruchomienia serwera. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podstawę oceny czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia stanowią oświadczenia i dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie \spełnia / nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art.22 ust.1 ustawy - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 do SIWZ, 3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 5 do SIWZ 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.1, 6, 7; 5. W przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, w przypadku gdy nie zamierza powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcą, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku podwykonawców . 6. Wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1 i 4. 7. Wykonawca musi złożyć wykaz 2 dostaw odpowiadający swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70% wartości netto złożonej oferty - zgodnie z par. 1 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.06.87.605) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały należycie wykonane - załącznik nr 6 do SIWZ, 8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty jakie ma zamiar dostarczać wykonawca odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Deklaracja zgodności CE dla stacji roboczej rozumianej jako całość i obejmująca następujące urządzania: RAM, HDD 80, zasilacz, karta graficzna, karta sieciowa, stacja DVDRW, mysz optyczna, klawiatura, stacja FDD, monitor LCD, listwa zasilająca Deklaracje zgodności CE dla drukarek laserowych Deklaracja zgodności CE dla serwera Deklaracja zgodności CE dla zestawu komputerowego PC typu notebook za wyjątkiem oprogramowania Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta serwera 9. Wykonawca musi załączyć zaparafowany projekt umowy załącznik nr 7, akceptując jego treść, 10. Dowód wniesienia wadium w wysokości 2500,00 PLN (dwa tysiące pięćset zł., 00/00 gr.).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki finansowe i płatności: termin płatności -płatność 30 dni na podstawie faktury doręczonej zamawiającemu przez wykonawcę na podstawie protokołu odbioru sprzętu i oprogramowania jego instalacji i konfiguracji programów, konfiguracji zestawów komputerowych wraz z dokumentacją opisaną w umowie oraz protokołu montażu i uruchomienia serwera. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:45, Siedziba zamawiającego, tj. ul. Sienkiewicza 11, 26 - 670 Pionki, pokój Sekcja Zamówień Publicznych.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 50% w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego rozwoju Regionalnego. Projekt: Infomatyzacja Samodzielnego Publicznego Zepołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach 2) Informacje dodatkowe: Miejsce składania ofert: Siedziba zamawiającego, tj. ul. Sienkiewicza 11, 26 - 670 Pionki, sekretariat Termin składania ofert: 19.06.2007r, godz.10:30 Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 19.06.2007 (można odebrać osobiście lub za pobraniem pocztowym) na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji. Udostępnienie SIWZ jest odpłatne, cena specyfikacji: 25,00 PLN lub pobrać na stronie internetowej: www.spzzozpionki.pl Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 16 / 2007 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na stronie internetowej: www.spzzozpionki.pl załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 (opis techniczno jakościowy - zestawienia parametrów granicznych) do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Jeżeli przy określeniu przedmiotu zamówienia użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy \lub równoważne\ co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia określa się na dzień 07 sierpnia 2007r.Jednakże w przypadku opóźnienia w uruchomieniu/ przyjęciu do użytku przez zamawiającego/ wewnętrznej instalacji sieciowej do której sprzęt i serwer mają być podłączone wyżej wskazany termin może być stosownie przedłużony o liczbę dni wynikających z tego opóźnienia. Przewidywany termin oddania sieci wewnętrznej do użytku określa się na 31 lipca 2007r. Zakres dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), jakich zamawiający żąda dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu pozostaje w zgodności z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2006r. Nr 87, poz.605 Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: starszy referent - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax (48) 612 18 66 w godz. 07:30-14:30, e-mail: k.swidzikowska@spzzozpionki.pl Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciepłowniczej w Pionkach o długości 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





