eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynZadanie nr 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W NADARZYNIE (droga wojewódzka nr 720) Zadanie nr 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ZIELONEJ W WOLICY (droga gminna) Za

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Nadarzyn: Zadanie nr 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W NADARZYNIE (droga wojewódzka nr 720) Zadanie nr 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ZIELONEJ W WOLICY (droga gminna) Zadanie nr 3. WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W UL. GÓRNEJ W PAROLACH (droga gminna) Zadanie nr 4. PRZEBUDOWA UL.JEMIOŁOWEJ W STAREJ WSI - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIĄ I NAKŁADKI BITUMICZNEJ (droga gminna)
Numer ogłoszenia: 32133 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, faks 022 7298175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W NADARZYNIE (droga wojewódzka nr 720) Zadanie nr 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ZIELONEJ W WOLICY (droga gminna) Zadanie nr 3. WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W UL. GÓRNEJ W PAROLACH (droga gminna) Zadanie nr 4. PRZEBUDOWA UL.JEMIOŁOWEJ W STAREJ WSI - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIĄ I NAKŁADKI BITUMICZNEJ (droga gminna).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest: 1) Zadanie 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W NADARZYNIE a) budowa chodnika z kostki betonowej na odc. od końca istniejącego chodnika 18+464 km do 17+900 km; pow. 1128 m2 jest to chodnik przy drodze wojewódzkiej 720; a) b) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i na czas budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji. 2) Zadanie 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ZIELONEJ W WOLICY a) budowa nawierzchni bitumicznej jezdni na dł.442 m, pow. 2.366,5 m2; b) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji; 3) Zadanie 3. WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W UL. GÓRNEJ W PAROLACH a) budowa nawierzchni bitumicznej na dł. 1656 m, pow. 10.718,2 m2; b) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji; 4) Zadanie 4. PRZEBUDOWA UL.JEMIOŁOWEJ W STAREJ WSI - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIĄ I NAKŁADKI BITUMICZNEJ a) zabezpieczenie i likwidacja istniejących rurociągów drenarskich w jezdni ulicy, b) wykonanie drenu francuskiego z wylotem do rowu melioracyjnego Mrówka, c) budowa kolektora tłocznego sanitarnego wraz z przepompownią, d) budowa nawierzchni bitumicznej jako pieszojezdni na dł. 510 m, pow.2.640 m2, e) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji, 5) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 6) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej, 7) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 8) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz.. 9) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 10) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 11) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 12) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, kosztorysach, normach branżowych, 13) ubezpieczenie terenu budowy. 2. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w załączonych do niniejszej SIWZ: 1) dokumentacja projektowa budowlana, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót, 4) wzór umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert częściowych wadia częściowe wynoszą: Zadanie 1 - 6000 zł (słownie: sześć tysiące złotych); Zadanie 2 - 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Zadanie 3 - 9000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych); Zadanie 4 - 5000 zł (słownie: pięć tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 80124059181111000049113853 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni asfaltowych, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potencjał techniczny: koparka min.1 szt., samochód samowyładowczy min.1 szt., walec drogowy min.2 szt., rozkładarka mas bitumicznych min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - osoby zdolne do wykonania zamówienia: dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Kosztorysy ofertowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) w zakresie harmonogramu prac, o którym mowa w § 3 ust.4 wzoru umowy, 4) konieczności wykonania robót zamiennych, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 19, Referat Inwestycji..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 19, pokój nr 102..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W NADARZYNIE (droga wojewódzka nr 720).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest: Zadanie 1. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W NADARZYNIE a) budowa chodnika z kostki betonowej na odc. od końca istniejącego chodnika 18+464 km do 17+900 km; pow. 1128 m2 jest to chodnik przy drodze wojewódzkiej 720; b) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i na czas budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji. 2) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej, 4) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz.. 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 9) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, kosztorysach, normach branżowych, 10) ubezpieczenie terenu budowy. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ZIELONEJ W WOLICY (droga gminna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest: Zadanie 2. PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. ZIELONEJ W WOLICY a) budowa nawierzchni bitumicznej jezdni na dł.442 m, pow. 2.366,5 m2; b) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji; 2) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej, 4) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz.. 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 9) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, kosztorysach, normach branżowych, 10) ubezpieczenie terenu budowy. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W UL. GÓRNEJ W PAROLACH (droga gminna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest: Zadanie 3. WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ W UL. GÓRNEJ W PAROLACH a) budowa nawierzchni bitumicznej na dł. 1656 m, pow. 10.718,2 m2; b) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji; 2) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej, 4) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz.. 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 9) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, kosztorysach, normach branżowych, 10) ubezpieczenie terenu budowy. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEBUDOWA UL.JEMIOŁOWEJ W STAREJ WSI - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIĄ I NAKŁADKI BITUMICZNEJ (droga gminna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest: Zadanie 4. PRZEBUDOWA UL.JEMIOŁOWEJ W STAREJ WSI - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIĄ I NAKŁADKI BITUMICZNEJ a) zabezpieczenie i likwidacja istniejących rurociągów drenarskich w jezdni ulicy, b) wykonanie drenu francuskiego z wylotem do rowu melioracyjnego Mrówka, c) budowa kolektora tłocznego sanitarnego wraz z przepompownią, d) budowa nawierzchni bitumicznej jako pieszojezdni na dł. 510 m, pow.2.640 m2, e) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji, 2) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej, 4) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz.. 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 9) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, kosztorysach, normach branżowych, 10) ubezpieczenie terenu budowy. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.