eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynLikwidacja barier architektonicznych poprzez wykonanie podjazdu i schodów przy budynku Przedszkola Publicznego w M³ochowie



Og³oszenie z dnia 2025-06-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych poprzez wykonanie podjazdu i schodów przy budynku Przedszkola Publicznego w M³ochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych poprzez wykonanie podjazdu i schodów przy budynku Przedszkola Publicznego w M³ochowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cda6cd0e-b851-4c81-8cce-7bda2227e9c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00265273

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Sk³ad.ofert odbywa siê przez portal pzp, dostêpny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl 2.Koresp.przy u¿yciu ¶rodków komun.elektr. odbywa siê w nast.sposób:Przed up³.terminu sk³.ofert:1)za po¶red. portalu pzp, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto,u¿ytkownik wskazuje postêp.Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêp.przechodzi do zak³adki „Komunikacja”,która dotyczy wybranego postêp.W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”.Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci”i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”.W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”,2)bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej:przetargi@nadarzyn.pl lub mciarka@nadarzyn.pl Po up³. terminu sk³. ofert-za po¶rednictwem portalu pzp–analogicznie jak w przypadku korespondencji przed up³. terminu sk³.ofert.3.Komunikacja za po¶red. portalu pzp:1)Wykonawca przystêpuj±c do postêp.tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu,loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem:https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP,zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/instrukcje Ka¿dy za³±czany plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi,a w przypadku postêp. o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art.118 ustawy PZP lub wykonawców.Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cz. z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.4.Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.Zamawiaj±cy infor.,¿e:1)pliki podpisane przy pomocy podpisu zewn. XAdES nale¿y za³. wraz z plikiem podpisu,2)formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów: a)z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik,b)spakowaæ jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty.4.Niezbêdne wymag.sprzêt.-aplik. umo¿liwiaj±ce pracê na portalu tj.:1)Niezbêdne wymagania sprzêt.-aplikac.:a)dostêp do sieci Internet o gwar. przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1Mb/s b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3GBRAM, procesor 1500MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel4.0, Windows7 i MacOS10.12–lub nowsze wersje;c)zainstalowana przegl±darki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera,d)w³±czona obs³uga JavaScript,e)Zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat Reader,f)Dopuszczalne formaty przes³anych danych tj.plików to:png,jpg,jpeg,gif,doc, docx,xls,xlsx,ppt,pptx, odt,ods,odp,odf,pdf,zip,7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg g)Dopuszczalna ³±czna wielko¶æ plików przesy³anych do systemu to 1000MB.2)Informacja odno¶nie kodowania i czasu odbioru danych:a)Plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuje jako plik zaszyfrowany,b)Jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêcia w opcjê „Z³ó¿ ofertê”.Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze str. czas. ustawion± na komputerze.Czas serwera jest synchron. z czasem udostêp.przez G³ówny Urz±d Miar

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO), Urz±d Gminy Nadarzyn informuje, ¿e:
− Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nadarzyn zwana dalej administratorem, reprezentowana przez Wójta Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, tel. 227298185, fax. 227298175, e-mail: gmina@nadarzyn.pl, ePUAP: /8420yasifl/SkrytkaESP
− Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - rodo@nadarzyn.pl
− Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi,
− Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze, wynikaj±cy z przepisów prawa, nak³adaj±cy obowi±zek realizacji konkretnego zadania,
− Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencj± ich niepodania bêdzie niemo¿liwo¶æ realizacji zadania,
− Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji,
− Przetwarzane dane osobowe mog± byæ pozyskiwane od osoby, której dane dotycz±, a tak¿e ze ¼róde³ publicznie dostêpnych oraz od organów administracji publicznej, innych podmiotów i osób fizycznych zobowi±zanych do przekazania danych osobowych,
− Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora posiadaj±cych uprawnienia do ich przetwarzania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − Przys³uguje Pani/Panu prawo do ¿±dania od administratora:
- dostêpu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- ograniczenia ich przetwarzania,
- usuniêcia,
- przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu.
− W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przys³uguje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem dotychczasowego przetwarzania.
− Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
− Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na likwidacji barier architektonicznych poprzez wykonanie podjazdu i schodów przy budynku Przedszkola Publicznego w M³ochowie, przy ul. ¬ródlanej 3, gmina Nadarzyn.
1) Szczegó³owy zakres prac obejmuje m in.:
- demonta¿ istniej±cych barierek, ich przebudowê poprzez dostosowanie do nowego uk³adu schodów i tarasów;
- skucie pozosta³ej istniej±cej ok³adziny schodów i tarasów;
- skucie i wyrównanie pod³o¿a konstrukcyjnego;
- wykonanie p³yty konstrukcyjnej tarasów i spoczników schodów;
- oczyszczenie i zagruntowanie pod³o¿a;
- wykonanie obróbek blacharskich krawêdzi p³yt tarasowych;
- wykonanie warstwy izolacyjnej pow³okowej przeciwwodnej wraz z wykonaniem fased i fartuchów izolacyjnych na ¶cianach;
- rozbiórka istniej±cej kostki betonowej w obszarze koliduj±cym z przebudow± schodów lub w obszarze przeznaczonym pod wykonanie podjazdu dla osób z niepe³nosprawno¶ciami;
- wykonanie obrysu podjazdu z palisady betonowej;
- wykonanie p³yty betonowej podjazdu;
- wykonanie stopni betonowych prefabrykowanych o szeroko¶ci 35 cm, na podsypie cementowo-pisakowym;
- u³o¿enie nawierzchni z p³yt ceramicznych 60x60x2 cm na wspornikach;
- dostawa i monta¿ odnowionych i przebudowanych barierek biegów schodowych i tarasów;
- dostaw i monta¿ nowej barierki pochylni;
- uzupe³nienie brakuj±cej kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-25

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regu³± matematyczn±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmi za wady na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

a) wykona³ w ci±gu ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmuj±ce wykonanie remontów obiektów kubaturowych, oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.

Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli jeden Wykonawca z wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie/podmiot trzeci, wyka¿e siê pe³nym wymaganym przez Zamawiaj±cego do¶wiadczeniem,

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia Kierownikiem robót budowlanych, tj. min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami (w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równowa¿ne do kierowania robotami).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
b) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

kompletna oferta musi zawieraæ:
1) Formularz Oferty - za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ;
2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ;
Uwaga! wymóg z³o¿enia o¶wiadczeñ dotyczy tak¿e podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) dowód wniesienia wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na;
4) stosowne Pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z dokumentu rejestracyjnego – za³±cznik Wykonawcy;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
- dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – za³±cznik Wykonawcy, oraz
- o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 5 do SWZ.
6) w przypadku, gdy Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowi±zania tych podmiotów do udostêpnienia zasobów, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 67 1020 1042 0000 8602 0441 5105
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
3) kwotê gwarancji/porêczenia;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Umocowanie Pe³nomocnika musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie i precyzowaæ zakres umocowania, musi te¿ wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
Na dokumencie pe³nomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± podpisaæ siê osoby, które s± uprawnione do dzia³ania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza;
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotycz±cej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zmiany zakresu prac z uwzglêdnieniem potrzeb Zamawiaj±cego;
3) wykonania robót zamiennych, w tym poprzez zmianê materia³u do wykonania zamówienia, je¿eli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawid³owego wykonania umowy;
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci zmiany zakresu zamówienia, o ile jest ona korzystna dla realizacji zadania;
5) zmiany terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na:
a) wyst±pienie si³y wy¿szej,
b) wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych,
c) je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynik³a z okoliczno¶ci, niezawinionych przez Wykonawcê, w szczególno¶ci zosta³a wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek w³a¶ciwy organ a tak¿e w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnêtrzne,
d) okoliczno¶æ prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi;
6) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.

2. Strona umowy wystêpuj±ca z propozycj± zmiany umowy powinna wskazaæ konieczno¶æ lub korzystne aspekty wprowadzenia takiej zmiany pod wzglêdem ekonomicznym technicznym czy te¿ finansowym. Stronie po otrzymaniu propozycji przys³uguje 7 – dniowy termin na ustosunkowanie siê. Up³yw ww. terminu jest jednoznaczny z odmow± wprowadzenia zmian
do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina -nadarzyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteriami oceny ofert s±:
1) cena oferty brutto 60%;
2) gwarancja jako¶ci i rêkojmi za wady na wykonane roboty – 40%.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.