eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 321206 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4635300, faks 81 4635305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuplublin.praca.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym 1. Zestaw komputerowy - 41 szt. Część II: Dostawa notebooków wraz z systemem operacyjnym 1. Notebook - 3 szt. Część III: Dostawa akcesoriów i części komputerowych 1. Projektor - 1 szt. 2. Access Point - 2 szt. 3. Zestaw do konwersji obudowy stojącej do obudowy Rack - 1 szt. 4. Dysk twardy do macierzy dyskowej - 3 szt. 5. Dysk twardy zewnętrzny 2,5 - 2 szt. 6. Nagrywarka zewnętrzna DVD - 1 szt. 7. Pamięć RAM typ 1 - 10 szt. 8. Pamięć RAM typ 2 - 10 szt. 9. Pamięć RAM typ 3 - 10 szt. 10. Pamięć RAM typ 4 - 4 szt. 11. Listwa zasilająca rack 19 - 4 szt. 12. Listwa antyprzepięciowa - 35 szt. 13. Kabel zasilający IEC320 C13/C14 - 12 szt. 14. Regulowany ściągacz izolacji - 1 szt. 15. Sprężone powietrze - 12 szt. Część IV: Dostawa skanerów dokumentów 1. Skaner dokumentów szczelinowy typ 1 - 1 szt. 2. Skaner dokumentów szczelinowy typ 2 - 1 szt. 3. Skaner dokumentów typu overhead - 1 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.10-3, 48.62.00.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.21.31.00-6, 38.65.21.20-7, 32.42.00.00-3, 30.23.41.00-9, 30.22.31.53-8, 30.23.61.10-6, 30.23.72.80-5, 24.11.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Część I poz. 1 Zestaw komputerowy - 41 szt. Jednostka centralna: a) protokół z przeprowadzonych testów BAPCoR SYSmarkR 2014, w ramach scenariusza Office Productivity w formie wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona b) oświadczenie producenta lub dokument równoważny zawierający informację nt. poziomu głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) c) karty katalogowe ze specyfikacją techniczną (dotyczy: jednostki centralnej, klawiatury i myszy). Monitor: a) karta katalogowa ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu. Część II poz. 1 Notebook - 3 szt. a) protokół z przeprowadzonych testów BAPCoR SYSmarkR 2014, w ramach scenariusza Office Productivity w formie wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona b) karty katalogowe ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu (dotyczy: notebooka i myszy). Część III Karty katalogowe ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu - do wszystkich pozycji z wyjątkiem pozycji nr 13. Część IV Karty katalogowe ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu - do wszystkich pozycji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - na każdą część oddzielnie. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4 pok. nr 106 (I p.) 20- 092 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4 pok. nr 216 (II p.) 20- 092 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w 84,28% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15,72% ze środków krajowych w ramach budżetu samorządu województwa w związku z realizacją projektu pt. Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na rok 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy - 41 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.10-3, 48.60.00.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 73
    • 2. Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej - 12
    • 3. Wydłużona gwarancja na jednostkę centralną - 10
    • 4. Opcjonalne warunki gwarancji na monitory - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooków wraz z systemem operacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebook - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 83
    • 2. Dodatkowe warunki gwarancji - 10
    • 3. Termin wykonania zamówienia - 7

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów i części komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projektor - 1 szt. 2. Access Point - 2 szt. 3. Zestaw do konwersji obudowy stojącej do obudowy Rack - 1 szt. 4. Dysk twardy do macierzy dyskowej - 3 szt. 5. Dysk twardy zewnętrzny 2,5 - 2 szt. 6. Nagrywarka zewnętrzna DVD - 1 szt. 7. Pamięć RAM typ 1 - 10 szt. 8. Pamięć RAM typ 2 - 10 szt. 9. Pamięć RAM typ 3 - 10 szt. 10. Pamięć RAM typ 4 - 4 szt. 11. Listwa zasilająca rack 19 - 4 szt. 12. Listwa antyprzepięciowa - 35 szt. 13. Kabel zasilający IEC320 C13/C14 - 12 szt. 14. Regulowany ściągacz izolacji - 1 szt. 15. Sprężone powietrze - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.20-7, 32.42.00.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.31.53-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 7

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa skanerów dokumentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner dokumentów szczelinowy typ 1 - 1 szt. 2. Skaner dokumentów szczelinowy typ 2 - 1 szt. 3. Skaner dokumentów typu overhead - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.