Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Oświęcim: Ubezpieczenie szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Oświęcimski
Numer ogłoszenia: 321116 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Oświęcimski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Oświęcimski w zakresie: A) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, B) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z wandalizmem, C) ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia, D) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, E) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, 3) zagwarantują wykonanie zamówienia na warunkach i w terminie określonym w SIWZ, 4) zaakceptują termin płatności składki wynikającej z faktury/polisy w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury/polisy przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty zawierający co najmniej informacje w nim wskazane, w tym oświadczenie, że wykonawca gwarantuje wykonanie zamówienia na warunkach i w terminie określonym w SIWZ, a także oświadczenie, że wykonawca akceptuje termin płatności składki wynikającej z faktury/polisy w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury/polisy przez Zamawiającego, a także formularz cenowy - wg załącznika nr 2 i nr 2a. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - wg załącznika nr 3. 3. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w dokumencie rejestrowym. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,(Dz.U.z 2006 r., Nr 87 poz.605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 - m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspaińskiego 10, 32-602 Oświęcim, II p. pok. Nr 224.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba: J&T Partner, s.c. 43-230 Goczałkowice - Zdrój ul. Szkolna 72 (budynek Artisco I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
- CAŁOROCZNE LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2026 - 2 PAKIETY
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski dla przebudowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów wraz z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych
- Modernizacja mostu (kładki) zlokalizowanego w ciągu ul. Parkowej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu nr 6 Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Brzeszczach".
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie BIO STAR Sp. z o.o. 2026-2028
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SP ZOZ MSWIA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach na lata 2026-2027
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY IZBICA KUJAWSKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





