eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Radzyń Podlaski w ramach programuLikwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwiającym osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Radzyń Podlaski: Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Radzyń Podlaski w ramach programu: Likwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwiającym osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie
Numer ogłoszenia: 320818 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274074 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3528070, faks 83 3528085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Radzyń Podlaski w ramach programu: Likwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwiającym osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych związanych w wykonaniem, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1) remontu pomieszczenia higieniczno - sanitarnego na parterze Przedszkola Miejskiego przy ul. Armii Krajowej 12, 2) remontu pomieszczeń higieniczno -sanitarnych w filii Przedszkola Miejskiego przy ul. Reja 2 (4 pomieszczenia), 3) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Jana Pawła II, 4) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Sitkowskiego 3, 5) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w filii Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Brata Alberta Chmielowskiego 5, 6) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w Przedszkolu Miejskim przy ul. Armii Krajowej 12. Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty wstępne: - nakrycie podłóg folią, - odbicie zmurszałych tynków na ścianach wewnętrznych, - oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach łatwo dostępnych o powierzchni przy użyciu szczotek stalowych, - zagruntowanie powierzchni po skuciu tynków, 2. stolarka drzwiowa: - demontaż futryn drewnianych i skrzydeł płytowych, - oczyszczenie otworów i osadzenie nowych futryn stalowych, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych (90), - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych (70), - montaż drzwi tzw. (kowbojek) dostosowanych do zamontowania w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, 3. roboty budowlane wewnętrzne: - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, - rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej o gr. 12 cm, - uzupełnienie ścian cegłami na zaprawie cementowo - wapiennej, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach na podłożu z cegły, - wykonanie strzępi w ścianach z cegieł dla obsadzenia futryn, - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek, - osadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł, - wykonanie kabin pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz ze skrzydłami drzwiowych z płyty laminowanej o grub. 18 mm i wysokości 1300 mm, - dostarczenie i osadzenie parapetów żywicznych z konglomeratu - elementy grub. 2,0 cm i szer. 35 cm, - skucie starej glazury i tynków cementowych pod ułożenie nowej glazury, - wyrównanie klejem ścian po skuciach tynków przed ułożeniem glazury, - ułożenie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi do 5 m2, - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem i wyrównaniem nierówności ściany, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi mocowanymi na klej, - montaż listew narożnych przy układaniu glazury, - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - malowanie rur PCV w sanitariatach. 4. posadzki: - przygotowanie i nałożenie na posadzkę z płytek lastrykowych preparatu typu (beton- kontakt) w celu zapewnienia dobrej przyczepności podkładu podłogowego (jako zaprawa samopoziomująca), - gruntowanie posadzek preparatami gruntującymi, - przecierka podłoży klejem, - wymiana progów drewnianych na aluminiowe niskie o wys. max. 2 mm. - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wymiarach 30 x 30 cm, - wykonanie cokolika z płytek ceramicznych gresowych 10x30 cm, - ułożenie wykładziny podłogowej antypoślizgowej PCV wraz z wywinięciem jej na ścianę tak, aby powstał w ten sposób cokolik o wysokości 10 cm. 5. roboty branży sanitarnej: - wymiana rury stalowej ocynkowanej o śr. 15 mm, - wymiana trójnika z żeliwa ciągliwego ocynkowanego o śr. 15-20 mm, - wymiana podejścia dopływowego pod zawór czerpalny i baterie o śr. 25 mm, - wymiana podejścia dopływowego pod płuczkę ustępową o połączeniu elastycznym, - demontaż zaworów czerpalnych bez korkowania podejścia o śr. 15-20 mm, - wymiana wpustu ściekowego żeliwnego piwnicznego o śr. 100 mm, - rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nomin. 15-20 mm stalowe ocynkowane o połączeniu gwintowanym, - próba szczelności instalacji wodociągowych, - baterie umywalkowe ścienne o śr. nom. 15 mm, - bateria natryskowa o śr. nom. 15 mm, - montaż rurociągów z PCV o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - montaż rurociągów z PCV o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - montaż czyszczaków kanalizacyjnych z PCW o śr. zewn. 110 mm łączonych metodą wciskową, - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym o wymiarach zewnętrznych dostosowanych dla potrzeb dzieci, - montaż brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego, - montaż kabin natryskowych (narożne, kwadratowe, z szybami z płyt polistyrenowych), - montaż ustępów pojedynczych porcelanowych typu (kompakt), w wersji: a) dla małych dzieci, b) dla dzieci niepełnosprawnych. 6. roboty branży elektrycznej: - demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A, - demontaż lamp oświetleniowych z kloszem, - wymiana opraw świetlówkowych hermetycznych z tworzyw sztucznych, - wymiana przełącznika świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego na cegle, - wymiana gniazd wtyczkowych do 16 A 3 biegunowe w obudowie uszczelnionej ze stykiem uziemiającym na cegle, - pomiary uziemienia ochronnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FACIT Usługi BUDOWLANO-REMONTOWE, ul. Kochanowskiego 171, 26-432 Wieniawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157611,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219566,10

  • Oferta z najniższą ceną: 219566,10 / Oferta z najwyższą ceną: 269366,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.