eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Remont pomieszczeń higieniczno -sanitarnych i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Radzyń Podlaski w ramach programuLikwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwiającym osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Radzyń Podlaski: Remont pomieszczeń higieniczno -sanitarnych i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Radzyń Podlaski w ramach programu: Likwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwiającym osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie
Numer ogłoszenia: 274074 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3528070, faks 83 3528085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń higieniczno -sanitarnych i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Radzyń Podlaski w ramach programu: Likwidacja barier architektonicznych w zakresie umożliwiającym osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych związanych w wykonaniem, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1) remontu pomieszczenia higieniczno - sanitarnego na parterze Przedszkola Miejskiego przy ul. Armii Krajowej 12, 2) remontu pomieszczeń higieniczno -sanitarnych w filii Przedszkola Miejskiego przy ul. Reja 2 (4 pomieszczenia), 3) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Jana Pawła II, 4) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Sitkowskiego 3, 5) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w filii Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Brata Alberta Chmielowskiego 5, 6) ułożenie wykładziny antypoślizgowej PCV w Przedszkolu Miejskim przy ul. Armii Krajowej 12. Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty wstępne: - nakrycie podłóg folią, - odbicie zmurszałych tynków na ścianach wewnętrznych, - oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach łatwo dostępnych o powierzchni przy użyciu szczotek stalowych, - zagruntowanie powierzchni po skuciu tynków, 2. stolarka drzwiowa: - demontaż futryn drewnianych i skrzydeł płytowych, - oczyszczenie otworów i osadzenie nowych futryn stalowych, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych 90, - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych 70, - montaż drzwi tzw. kowbojek dostosowanych do zamontowania w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, 3. roboty budowlane wewnętrzne: - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, - rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej o gr. 12 cm, - uzupełnienie ścian cegłami na zaprawie cementowo - wapiennej, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach na podłożu z cegły, - wykonanie strzępi w ścianach z cegieł dla obsadzenia futryn, - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek, - osadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł, - wykonanie kabin pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz ze skrzydłami drzwiowych z płyty laminowanej o grub. 18 mm i wysokości 1300 mm, - dostarczenie i osadzenie parapetów żywicznych z konglomeratu - elementy grub. 2,0 cm i szer. 35 cm, - skucie starej glazury i tynków cementowych pod ułożenie nowej glazury, - wyrównanie klejem ścian po skuciach tynków przed ułożeniem glazury, - ułożenie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi do 5 m2, - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem i wyrównaniem nierówności ściany, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi mocowanymi na klej, - montaż listew narożnych przy układaniu glazury, - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - malowanie rur PCV w sanitariatach. 4. posadzki: - przygotowanie i nałożenie na posadzkę z płytek lastrykowych preparatu typu (beton- kontakt) w celu zapewnienia dobrej przyczepności podkładu podłogowego (jako zaprawa samopoziomująca), - gruntowanie posadzek preparatami gruntującymi, - przecierka podłoży klejem, - wymiana progów drewnianych na aluminiowe niskie o wys. max. 2 mm. - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wymiarach 30 x 30 cm, - wykonanie cokolika z płytek ceramicznych gresowych 10x30 cm, - ułożenie wykładziny podłogowej antypoślizgowej PCV wraz z wywinięciem jej na ścianę tak, aby powstał w ten sposób cokolik o wysokości 10 cm. 5. roboty branży sanitarnej: - wymiana rury stalowej ocynkowanej o śr. 15 mm, - wymiana trójnika z żeliwa ciągliwego ocynkowanego o śr. 15-20 mm, - wymiana podejścia dopływowego pod zawór czerpalny i baterie o śr. 25 mm, - wymiana podejścia dopływowego pod płuczkę ustępową o połączeniu elastycznym, - demontaż zaworów czerpalnych bez korkowania podejścia o śr. 15-20 mm, - wymiana wpustu ściekowego żeliwnego piwnicznego o śr. 100 mm, - rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nomin. 15-20 mm stalowe ocynkowane o połączeniu gwintowanym, - próba szczelności instalacji wodociągowych, - baterie umywalkowe ścienne o śr. nom. 15 mm, - bateria natryskowa o śr. nom. 15 mm, - montaż rurociągów z PCV o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - montaż rurociągów z PCV o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - montaż czyszczaków kanalizacyjnych z PCW o śr. zewn. 110 mm łączonych metodą wciskową, - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym o wymiarach zewnętrznych dostosowanych dla potrzeb dzieci, - montaż brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego, - montaż kabin natryskowych (narożne, kwadratowe, z szybami z płyt polistyrenowych), - montaż ustępów pojedynczych porcelanowych typu - kompakt, w wersji: a) dla małych dzieci, b) dla dzieci niepełnosprawnych. 6. roboty branży elektrycznej: - demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A, - demontaż lamp oświetleniowych z kloszem, - wymiana opraw świetlówkowych hermetycznych z tworzyw sztucznych, - wymiana przełącznika świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego na cegle, - wymiana gniazd wtyczkowych do 16 A 3 biegunowe w obudowie uszczelnionej ze stykiem uziemiającym na cegle, - pomiary uziemienia ochronnego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 26 lipca 2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 102, w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.