Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Sopot: Dostawa mebli wraz z montażem do budynku A Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
Numer ogłoszenia: 320354 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie , ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 555-81-70, 555 81 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z montażem do budynku A Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sypialni w siedzibie Zamawiającego do miejsc wskazanych. 2 - Dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem w siedzibie Zamawiającego w miejscach wskazanych. 3 - Dostawa i montaż szafek metalowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.31.23 - Stoliki nocne 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.31.00 - Meble do sypialni 39.14.31.22 - Komody 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.11.21.00 - Krzesła stołowe 39.11.31.00 - Fotele 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska 39.12.10.00 - Biurka i stoły 32.32.40.00 - Telewizje 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE PRZEWIDUJE wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech dostaw/usług polegających dla: Części I - dostawa i montaż mebli biurowych i sypialnych, Części II - dostawa i montaż mebli kuchennych, Części III - dostawa i montaż szafek metalowych. Dostawy/usługi powinny odpowiadajć swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( w tym przynajmniej 1 dotyczącej wykazanej dostawy o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia, części 1 lub/i 2 lub/i 3 w zależności od złożonej oferty) 1.2 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w Art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV swiz z zachowaniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz co najmniej 3 wykonanych ( wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) dostaw/usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (w tym przynajmniej 1 dotyczącej wykazanej dostawy / usługi o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia) z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy /usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie- według Załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ.; 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/ usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 1) zdjęcia lub katalog oferowanych mebli i krzeseł oraz pozostałego sprzętu z zaznaczeniem modeli objętych przedmiotem zamówienia, 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) każdy z wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego wykonawców są spełnione - dokumenty te będą oceniane łącznie; 4) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni zamawiającemu umowę regulującą ich wzajemną współpracę; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6. Dokumenty , o których mowa w ust.5 pkt.1a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust.5 pkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.6 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. Przepisy ust. 6 stosuję się odpowiedni..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_staz_pozarna/kmpsp_sopot.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
ul. Armii Krajowej 105
81-824 Sopot.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie, ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot., pok. nr 1 (sekretariat),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sypialni w siedzibie Zamawiającego do miejsc wskazanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sypialni w siedzibie Zamawiającego do miejsc wskazanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem w siedzibie Zamawiającego w miejscach wskazanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z wyposarzeniem w siedzibie Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż szafek metalowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż szafek metalowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Budowa sieci oświetlenia drogowego ul. Żeromskiego (zamówienie podstawowe) oraz Budowa sieci oświetlenia drogowego ul. Herberta w Sopocie (zamówienie opcjonalne).
- Przebudowa placu manewrowego i składowego na terenie siedziby ECO Sopot Sp. z o.o. przy Alei Niepodległości 723A w Sopocie
- Dostawę wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego - doposażenie pracowni komputerowej dla Zespołu Szkół Technicznych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie wejścia oraz schodów do budynku Sanatorium Leśnik w Sopocie przy ulicy 23 marca 105.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MUZEM SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
- DOSTAWA FREZARKI CNC, MEBLI I WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na dwie części zamówienia.
- Numer postępowania: ZP/34/2025. Wykonanie oraz dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk oraz szaf metalowych do nowej siedziby Komisariatu Policji Rzeszów - Śródmieście
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP
więcej: Telewizje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.