eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczecińskiwykonanie remontu nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Mieszka I w Stargardzie Szczecińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Stargard Szczeciński: wykonanie remontu nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Mieszka I w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 320342 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122943 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Mieszka I w Stargardzie Szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - wykonanie remontu nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Mieszka I w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z remontem nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Mieszka I (po stronie budynków mieszkalnych) na odcinku od skrzyżowania z ulicą Pocztową do wewnętrznej drogi dojazdowej do budynku Nr 8 przy ul.Grodzkiej, wraz z remontem fragmentu drogi dojazdowej, a w tym m.in: a) rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych i wykonanie nowej nawierzchni z płyt granitowych, uzupełnionych kostką granitową b) przebudowa krawężników kamiennych z wykorzystaniem (w części) zdemontowanego materiału c) regulacja studzienek, d) rozbiórka nawierzchni drogi wewnętrznej z trylinki i ułożenie nowej z kostki betonowej; e) demontaż krawężników betonowych wzdłuż drogi wewnętrznej i budowa nowych - betonowych. f) inne, pozostałe roboty opisane przedmiarem robót, oraz wykonanie: g) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; h) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3. Zakres obszarowy remontu ilustruje załącznik graficzny. 4. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia : - wymiana nawierzchni chodnika ~ 380 m2 - przebudowa krawężnika kamiennego ~ 210 mb - wymiana nawierzchni drogi wewnętrznej ~ 265 m2 - wymiana krawężnika betonowego - 130 m; 5. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt załącznik graficzny oraz przedmiary robót - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 262779 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELBUD Usługi Ogólnobudowlane Elżbieta Tomasiak, ul. Krasińskiego 96/8, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 155313
  • Oferta z najniższą ceną: 155313 oferta z najwyższą ceną: 222086,71
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.