eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SPRZĘTU DO DIAGNOTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z ODPŁATNĄ DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Poddębice: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SPRZĘTU DO DIAGNOTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z ODPŁATNĄ DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 320022 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192780 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SPRZĘTU DO DIAGNOTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z ODPŁATNĄ DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach szczegółowo określona w Załączniku Nr 2 Formularzu asortymentowo - cenowym. Kod CPV: 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży odczynników na zasadach określonych w przetargu i umowie. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do dzierżawy analizatorów na zasadach określonych w przetargu i umowie. 3.4 Odczynniki muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r., Nr 93, poz. 896, z późn. zm.). 3.5 Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyki dla odczynników, w tym szkodliwych. 3.6 Dostawy Odczynników będą realizowane sukcesywnie w okresie 36 miesięcy, według cząstkowych zamówień asortymentowo - ilościowych, składanych w formie pisemnej, za pośrednictwem faxu przez Pracownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Poddębicach, za potwierdzeniem transmisji. 3.7 Dzierżawiony na okres 36 miesięcy analizator biochemiczny i hematologiczny dostarczony zostanie w okresie maksymalnie 4 tygodni od podpisania umowy. 3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do nabycia mniejszych ilości odczynników, niż podano w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 3.9 Dostawy będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w terminie 4 dni kalendarzowe, licząc od dnia złożenia zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Poddębicach w godzinach od 8:00 do 14:30. 3.10 Zamawiający wprowadził parametry analizatora biochemicznego oceniane dodatkowo według punktacji określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3.11 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.12 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi, reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.13 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili rozpatrzenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.14 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3.15 Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 3.16 W związku z tym, że na podstawie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej Zamawiający jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zm.), która nakłada obowiązek przestrzegania instrukcji używania analizatora dostarczonego przez Wytwórcę, cały zaoferowany asortyment musi być zgodny z instrukcją obsługi analizatora (Rozdział 2; art. 4; ust. 4 ww. ustawy). 3.17 W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy analizatora Wykonawca musi zapewnić obsługę autoryzowanego serwisu analizatora lub innego serwisu o uprawnieniach potwierdzonych oświadczeniem od producenta analizatora o odbytych szkoleniach na posiadanym przez zamawiającego analizatorze. 3.18 W przypadku awarii analizatora wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów serwisu i wymiany oryginalnych części. 3.19 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie następi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.20 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty brutto umowy. 3.21 Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17;..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157267.61 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2 -ODCZYNNIKI, KONTROLE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORA DO HEMATOLOGII, DADTKOWO DZIERŻAWA ANALIZATORA DO HEMATOLOGII

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., ul. Postępu 18a, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 95718.00
  • Oferta z najniższą ceną: 95718.00 oferta z najwyższą ceną: 95718.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5 - MUKOPROTEIDY

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOLASA Sp. j AQUA - MED ZPAM, ul. Wólczańska 212, 90-531 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 378.00
  • Oferta z najniższą ceną: 378.00 oferta z najwyższą ceną: 378.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR 8 - SEROLOGIA GRUP KRWI I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowo - Usługowe Danuta Brzozowska, Plac Zwycięstwa 2/D, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8407.00
  • Oferta z najniższą ceną: 8407.00 oferta z najwyższą ceną: 8685.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET NR 13 - KOAGULOLOGIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2790.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2790.00 oferta z najwyższą ceną: 2790.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR 14 - SZYBKIE TESTY I PASKI DO MOCZU

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9972.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9972.00 oferta z najwyższą ceną: 14292.60
  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: PAKIET NR 15 - RÓWNOWAGA KWASOWO-ZASADOWA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji i Handlu MEDRIV Sp. z o.o., ul. Poligonowa 2/18, 04-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19380.00
  • Oferta z najniższą ceną: 19380.00 oferta z najwyższą ceną: 19380.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: PAKIET NR 16 - PODŁOŻE TRANSPORTOWE DO POSIEWU MOCZU

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1294.56
  • Oferta z najniższą ceną: 1294.56 oferta z najwyższą ceną: 2030.40
  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: PAKIET NR 17 - PODŁOŻA, TESTY, IDENTYFIKACJA DROBNOUSTROJÓW

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMerieux Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16388.05
  • Oferta z najniższą ceną: 16388.05 oferta z najwyższą ceną: 18757.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: PAKIET NR 19 - E - TESTY

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAND-PROD Sp. z o.o., ul. Stanisława Leszczyńskiego 40a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2940.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2940.00 oferta z najwyższą ceną: 2940.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.