eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Poddębice: Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 192780 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach szczegółowo określona w Załączniku Nr 2 Formularzu asortymentowo - cenowym. Kod CPV: 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży odczynników na zasadach określonych w przetargu i umowie. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do dzierżawy analizatorów na zasadach określonych w przetargu i umowie. 3.4 Odczynniki muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r., Nr 93, poz. 896, z późn. zm.). 3.5 Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyki dla odczynników, w tym szkodliwych. 3.6 Dostawy Odczynników będą realizowane sukcesywnie w okresie 36 miesięcy, według cząstkowych zamówień asortymentowo - ilościowych, składanych w formie pisemnej, za pośrednictwem faxu przez Pracownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Poddębicach, za potwierdzeniem transmisji. 3.7 Dzierżawiony na okres 36 miesięcy analizator biochemiczny i hematologiczny dostarczony zostanie w okresie maksymalnie 4 tygodni od podpisania umowy. 3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do nabycia mniejszych ilości odczynników, niż podano w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 3.9 Dostawy będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w terminie 4 dni kalendarzowe, licząc od dnia złożenia zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Poddębicach w godzinach od 8:00 do 14:30. 3.10 Zamawiający wprowadził parametry analizatora biochemicznego oceniane dodatkowo według punktacji określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3.11 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.12 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi, reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.13 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.14 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3.15 Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 3.16 W związku z tym, że na podstawie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej Zamawiający jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zm.), która nakłada obowiązek przestrzegania instrukcji używania analizatora dostarczonego przez Wytwórcę, cały zaoferowany asortyment musi być zgodny z instrukcją obsługi analizatora (Rozdział 2; art. 4; ust. 4 ww. ustawy). 3.17 W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy analizatora Wykonawca musi zapewnić obsługę autoryzowanego serwisu analizatora lub innego serwisu o uprawnieniach potwierdzonych oświadczeniem od producenta analizatora o odbytych szkoleniach na posiadanym przez zamawiającego analizatorze. 3.18 W przypadku awarii analizatora wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów serwisu i wymiany oryginalnych części. 3.19 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie następi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.20 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty brutto umowy. 3.21 Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17;..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W tym zakresie (odnośnik b, c i d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Parafowany wzór umowy na dostawę odczynników - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8.4. Parafowany wzór umowy na dzierżawę analizatorów - Załącznik Nr 4 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 2). 8.5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8.6. Wykaz 2 dostaw - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 8.7. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). Inne dokumenty wymagane SIWZ: 8.9. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 8.10. Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 8.11. Oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu - Załącznik Nr 8. 8.12. Parametry oceniane dla analizatora biochemicznego - Załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr 1) 8.13. Foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące sprzętu dzierżawy i potwierdzające wymagane parametry zawarte w Załączniku Nr 2 SIWZ. 8.14. Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17; Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 8.1-8.8 i 8.11-8.12 SIWZ, - Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), - Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), - Foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące sprzętu dzierżawy i potwierdzające wymagane parametry zawarte w Załączniku Nr 2 SIWZ. - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17; Zamawiający informuje: Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną treścią i przedłożyć w oryginale. Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego /ewidencyjnego/wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 8.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę (dla spółek cywilnych może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.1, 8.2 i 8.5. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach Ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, I piętro - Sekretariat Dyrekcji (budynek Administracji).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach Ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, I piętro - Sekretariat Dyrekcji (budynek Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - ODCZYNNIKI, KONTROLE, KALIBRATORY, MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I PŁYNY DO ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO, DODATKOWO DZIERŻAZW ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Sekcja A: ODCZYNNIKI: 1. Białko całkowite (met. Biuretowa) - 2502 ozn.; 2. Bilirubina całkowita (met.z kwasem sulfanilowym) - 12006 ozn.; 3. Cholesterol (met.enzymatyczna CHOD/PAP) - 6668 ozn.; 4. Cholesterol HDL (met.bezposrednia - detergent) - 6000 ozn.; 5. Glukoza (met.oksydazowa) - 56678 ozn.; 6. Kreatynina (met.kinetyczna - kwas pikrynowy) - 14674 ozn.; 7. Kwas moczowy (met.urykaza/PAP) - 3335 ozn.; 8. Mocznik (met.ureaza/GLDH) - 15341 ozn.; 9. Triglicerydy (GPO/PAP) - 6670 ozn.; 10. ALAT (met. kinetyczna z NADH i buforem Tris wg. IFCC) - 13340 ozn.; 11. AspAT (met. kinetyczna z NADH i buforem Tris wg. IFCC) - 13340 ozn.; 12. Amylaza (met. z maltotriozydem G3) - 4000 ozn.; 13. ALP (met. kinetyczna z p-nitrofenylofosforanem i buforem AMP - 2004 ozn.; 14. GGTP (met. kinetyczna z gamma-glutamylo -p-nitroanilidem i glicyloglicyną) - 2171 ozn.; 15. Kinaza kreatynowa CK (met. kinetyczna - IFCC) - 3674 ozn.; 16. Kinaza kreatynowa CK-MB (met. kinetyczna - IFCC) - 3674 ozn.; 17. Lipaza (met. kolorymetryczna) - 1500 ozn.; 18. Albumina (met. kolorymetryczna- zieleń bromokrezolowa) - 2502 ozn.; 19. Magnez (met. kolorymetryczna - kalmagit) - 3335 ozn.; 20. Wapń (met. kolorymetryczna - błękit metylotymolowy) - 2668 ozn.; 21. Żelazo (met. kolorymetryczna - ferrozyna) - 2668 ozn.; 22. Fosfor (met. kolorymetryczna - fosforomolibdenian) - 2268 ozn.; 23. ASO (met. turbidymetryczna z lateksem) - 684 ozn.; 24. CRP (met. turbidymetryczna z lateksem) - 2394 ozn.; 25. RF (met. turbidymetryczna z lateksem) - 456 ozn.; Sekcja B: KONTROLA I KALIBRATORY Sekcja C: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I PŁYNY Sekcja D: DZIERŻAWA: Dzierżawa analizatora A15 (wartość raty musi uwzględniać koszty wszelkich napraw i przeglądów zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia, w tym dojazd serwisu i ewentualnego noclegu serwisanta, czas pracy serwisanta, koszty pakietów naprawczyhc, części zamiennych, itp. w okresie trwania umowy) - 36 rat miesięcznych; PARAMETRY ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO: 1. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji. Wyklucza się aparat demonstracyjny; 2. System całkowicie otwarty; 3. Oprogramowanie w języku polskim; 4. Oznaczenia w fazie ciekłej; 5. W pełni automatyczny pracujący w trybie pacjent po pacjencie; 6. Wydajność analizatora: minimum 150 testów fotomertycznych na godzinę; 7. Wykorzystywanie metody pomiarowe: kinetyczną, spektrofotometryczną, turbidimetryczną; 8. Możliwość wykonywania badań w: surowicy, osoczu, moczu, hemolizie krwi pełnej, PMR; 9. Możliwość tworzenia profili badań i zapisywania zawartości statywów/rotorów odczynnikowych; 10. Automatyczne rozcieńczanie i zagęszczanie próbek poza zakresem liniowości; 11. Analizator pracujący z wykorzystaniem kuwet reakcyjnych jednorazowego użytku bez stacji uzdatniania wody; 12. Analizator wyposażony w system kontroli czystości kuwet; 13. Pokład odczynnikowy: min. 30 pozycji; 14. Możliwość dostawienia odczynników w dowolnej pozycji na pokładzie odczynnikowym; 15. Możliwość wykonywania oznaczeń z próbek pediatrycznych (mikro) - mini pojemniki; 16. Możliwość wykonywania oznaczeń z probówek pierwotnych - również zamknięty system pobierania krwi; 17. Wykrywania poziomu próbek i odczynników; 18. Próby pilne cito - możliwość dostawienia w każdym momencie pracy analizatora; 19. Możliwość stałego monitorowania stanu wykonania oznaczeń na ekranie monitora; 20. Wydruk wyników pacjenta po ich uzyskaniu, bez konieczności czekania na zakończenie sesji roboczej; 21. Fabrycznie zaprogramowane kontaminacje - testy, które mogą wzajemnie kontaminować; 22. Oprogramowanie analizatora musi zawierać obliczanie objętości odczynników potrzebnych do wykonywania danej sesji roboczej; 23. Wewnętrzny program kontroli jakości z zastosowaniem algorytmów Westgarda i wykresów Levy Jenningsa, z możliwością ich wydruku; 24. Dedykowany zestaw komputerowy wraz z licencjonowanym systemem operacyjnym, zewnętrzna drukarka laserowa; 25. Zasilacz UPS zapewniający podtrzymanie pracy analizatora dla 150 oznaczeń; 26. W celu zapewnienia właściwych warunków pracy analizatora wykonawca wstawi klimatyzator; 27. Zapewnienie laboratorium bezpłatnego uczestnictwa w kontrolach zewnętrznych /StandLab/ oraz międzynarodowych jakości - biochemicznej; 28. Pełna instrukcja obsługi i konserwacji aparatu w języku polskim; 29. Deklaracje CE dla odczynników i aparatu, dostarczone wraz z ofertą; 30. Metodyki dla oferowanych odczynników; 31. Zakresy analitów w materiałach kontrolnych muszą spłeniać warunek spójności pomiarowej i muszą być odniesione do dostępnych materiałów referencyjnych wyższego rzędu. Zakresy enzymów muszą być spójne z najnowszymi dostępnymi materiałami referncyjnymi opracowanymi przez Komisję IFCC ds. Systemów Referncyjnych dla Enzymów. Należy dostarczyć przykładową ulotkę z wartościami na potwierdzenie spełnienia tych warunków wraz z ofertą; 32. Gwarancja na dzierżawiony aparat na okres trwania umowy; 33. Bezpłatny przegląd techniczny min. jeden raz w roku; 34. Czas reakcji serwisu: do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii; 35. Szkolenie pracowników nastąpi w (wpisać) dni od podpisania umowy (max. 4 tygodnie).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - ODCZYNNIKI, KONTROLE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORA DO HEMATOLOGII, DODATKOWO DZIERŻAWA ANALIZATORA DO HEMATOLOGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sekcja A: ODCZYNNIKI (ilość morfologii - 27000 oznaczeń morfologii; Sekcja B: KONTROLA I KALIBRATORY; Sekcja C: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I PŁYNY; Sekcja D: DZIERŻAWA: 1. Dzierżawa analizatora (wartość raty musi uwzględniać koszty wszelkich napraw i przeglądów zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia, w tym dojazd serwisu i ewentualnego noclegu serwisanta, czas pracy serwisanta, koszty pakietów naprawczyhc, części zamiennych, itp. w okresie trwania umowy) - 36 rat miesięcznych; Parametry graniczne dla analizatora hematologicznego: 1. Całkowicie zautoryzowany pomiar 24 parametrów morfologii z różnicowaniem białych krwinek (WBC) na 5 populacji leukocytów; dodatkowo możliowść oznaczanie retikulocytów; 2. Wydajność minimum 90 oznaczeń morfologii na godzinę (wraz z różnicowaniem); 3. Możliwość pracy w systemie otwartym i zamkniętym; 4. Maksymalna objętość próbki: - od 260 ?l w trybie pracy z probówkami zamkniętymi, - od 130 ?l w tryb pracy z probówkami otwartymi; 5. Liniowość pomiaru WBC bez konieczności dodatkowego rozcieńczania 0-250 K/?l; 6. Pomiar krwinek w stanie natywnym - bez dodatkowego barwienia; 7. Zastosowane dwie równoległe i niezależne metody pomiaru leukocytów - jako komplementarne metody stosowane w analizatorze - których wyniki są porównywalne - w celu uniknięcia rezultatów nieprawidłowych dla probówek patologicznych: - optyczna, - impedancyjna; 8. Pomiar hemoglobiny w oparciu o metodę referencyjną - fotokolorymetryczną; 9. Hydrodynamiczne ogniskowanie strumienia mierzonych komórek; 10. Płynne progi dyskryminacyjne; 11. Wykrywanie przez analizator: - krwinek czerwonych opornych na lizę (RRBC) + możliwość zastosowania trybu wydłużonego lizowania komórek RRBC, - erytroblastów; 12. Użycie systemu flag do wskazania obecności: - pałek krwi, - niedojrzałych granulocytów, - pobudzonych limfocytów, - blastów w badanej krwi.; 13. Kompletne zarządzanie wynikami - zintegrowany komputer z bazą danych o pojemności minimum 10.000 rezultatów wraz ze skategramami; 14. Prezentacja wyników badań na wbudowanym kolorowym ekranie (z kolorowymi histogramami/ skategramami); klawiatura; zewnętrzna drukarka graficzna do prezentacji wyników; 15. Wbudowany system kontroli jakości w rutynowym oprogramowaniu (minimum 2.400 pozycji na rezultaty kontrolne, podsumowanie statystyczne i wykresy Levey-Jenningsa, średnie ruchome (łącznie z parametrami różnicowania), reguły Westgarda; 16. Maksymalna ilość odczynników z retikulocytami: 5; 17. Automatyczne płukanie i mycie sondy pobierającej po każdej analizie; 18. Mozliwość wykonania analizy zarówno z krwi pełnej i włośniczkowej; 19. Możliwość zastosowania odczynników bezcyjankowych; 20. Czujnik przepełniania ścieków i obecności odczynników; 21. Programowalne przez użytkownika wartości referencyjne (minimum 4 zestawy); 22. Możliwość wprowadzania kompletnych danych demograficznych pacjetna: - imię i nazwisko, - numer identyfikacyjny, - data urodzenia, - data i godzina pobrania krwi, -nazwisko lekarza zlecającego; 23. Dostawca analizatora zapewni personelowi laboratorium: - trening operatorski, - szkolenie z interpretacji wyników, kalibracji, konserwacji zapobiegawczej oraz rozwiązywania ewentualnych drobnych problemów technicznych; 24. Całodobowa gotowość do pracy; 25. Czas reakcji serwisu - maksimum 24 godzin od daty zgłoszenia; 26. Rejestracja CE MARK (dostarczone po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy); 27. Możliwość przygotowania listy roboczej o wielkości minimum 250 próbek; 28. Programowalne jednostki mierzonych parametrów; 29. Możliwość automatycznej i ręcznej kalibracji analizatora; 30. Program autodiagnostyki analizatora; 31. Możliwość drukowania zbiorczych raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych; 32. Szkolenie pracowników nastąpi w (wpisać) dni od podpisania umowy (max. 4 tygodnie); 33. Niezbędne parametry jakie ma mierzyć analizator: LEUKOCYTY ERYTORCYTY TROMBOCYTY Krwinki białe # Krwinki czerwone # PLT # Neutrocyty # i % Hemoglobina MPV Limfocyty # i % Hematokryt PDW Monocyty # i % MCV PCT Eozynofile # i % MCH - Bazofile # i % MCHC - - RDW - - Retikulocyty # i % - Histogramy krwinek czerwonych i płytek krwi oraz 3 histogramy leukocytów Skategramy - 6 różnych dla krwinek białych # - ilościowo (ilośc bezwzględna) % - procentowo (ilośc względna w stosunku do grupy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - ODCZYNNIKI DO KOAGULOLOGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynnik PT z fibrynogenem do koagulometru optycznego CHROM 3003, 15000 ozn.; 2. Odczynnik do APTT do koagulometru optycznego CHROM 3003, 7500 ozn.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - ODCZYNNIKI DO ANALIZATORA ELEKTROLITÓW 9180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalibrator ISE Fluid Pack = 60 szt.; 2. Płyn myjący A, 750 ml; 3. Płyn do kondycjonowania elektrody Na, 750 ml;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - MUKOPROTEIDY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mukoproteidy (met. kolorymetryczna - frakcja Winzlera), 600 ozn..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - TYMOL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Próba tymolowa (Roztwór tymolu zbuforowany przez Tris-(hydroksymetylo)-amino-metan do pH 7,55; 3000 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - ODCZYNNIKI DO SPORZĄDZANIA BARWNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Alkohol metylowy cz.d.a. = 33 litry; 2. Gliceryna cz.d.a. = 24 litry; 3. Aceton cz.d.a. = 39 litry; 4. Chlorek sodu cz.d.a = 9 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - SEROLOGIA GRUP KRWI I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Surowica antyglobulinowa poliwalentna płynna, 1050 ml; 2. Standard anty-D do kontroli LEN i PTA-LISS, 600 ml; 3. Odczynnik monoklonalny anty-A, klon BIRMA-1, 300 ml; 4. Odczynnik monoklonalny anty-A, klon D-10, 300 ml; 5. Odczynnik monoklonalny anty-B, klon LB-2, 300 ml; 6. Odczynnik monoklonalny anty-B, klon A-8, 300 ml; 7. Odczynnik monoklonalny anty-D RUM, 300 ml; 8. Odczynnik monoklonalny anty-D BLEND, 300 ml; 9. Papaina STL, 300 ml; 10. Anty-A1 (dolichotest), 30 ml;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - SEROLOGIA GRUP KRWI II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał, 216 zestawów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - SEROLOGIA GRUP KRWI III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roztwór chlorku sodowego 0,9% buforowany PBS o pH 6,6-7,6; 150 litrów; 2. Odczynnik LISS (roztwór NaCl o niskiej sile jonowej - 0,03 mol/l) o pH 6,7; 20 litrów; 3. Trombina 400 g do celów laboratoryjnych, 360 amp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pack do jonogramów, 50 szt. ; 2. Standard A, 25 litrów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - - ODCZYNNIKI DO FOTOMETRU PŁOMIENIOWEGO CORNIN 480.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. JONOCAL 1 (Na-140,K-5,Cl-100,Ca-2,5 mmol/l), 12 op.; 2. Wewnętrzny standard litu - 3 molowy, 12 op.; 3. Roztwór odbiałczajacy na bazie pepsyny, 12 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - KOAGULOLOGIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynnik do FDP lateks, 450 oznaczeń;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - SZYBKIE TESTY I PASKI DO MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do analizy moczu 4-parametrowe (pH, białko, glukoza, ciężar właściwy), 9000 szt.; 2. Krew utajona w kale - bez diety, test kasetkowy, czułość - min. 50 ng/ml,metodyka w języku polskim, 60 ozn.; 3. Test ciążowy w moczu, test kasetkowy, czułość - min. 25 mlU/ml,metodyka w języku polskim, 90 ozn.; 4. Helicobacter Pylori w surowicy, test kasetkowy, 90 ozn.; 5. RPR Carbon, lateks wraz z kontrolami, 300 ozn.; 6. Antygen cyst Giardia Lamblia w kale, test ELISA, oparty o przeciwciała monoklonalne opłaszczające podzielne dołki płytek titracyjnych, czułość 3 ng/ml,kontrola dodatnia i ujemna w zestawie,czułość i swoistość 100 %,metodyka w języku polskim, 576 ozn.; 7. Mononukleoza zakażna, w zestawie bufor i kontrole, 60 ozn.; 8. D-Dimery lateksowe, metoda jakościowa i półilościowa, 900 ozn.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 - RÓWNOWAGA KWASOWO - ZASADOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wash-Pack roztwór płuczący do aparatu Rapidlab typ 248, 36 op.; 2. Cal-Pack buforowe roztwory kalibracyjne pH 6,838; pH 7,382; 30 op.; 3. Materiał kontrolny do RKZ (3 poziomy), 12 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 - PODŁOŻE TRANSPORTOWE DO POSIEWU MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłoże transportowe do posiewu moczu, 720 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17 - PODŁOŻA, TESTY, IDENTYFIKACJA DROBNOUSTROJÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłoże do posiewu krwi - metoda manualna (podłoże dwufazowe - faza stała i płynna), 108 butelek; 2. Test lateksowy - identyfikacja Saphyloccocus aureus, 2250 ozn.; 3. Test lateksowy - identyfikacja Streptococcus pneumoniae, 150 ozn.; 4. Test lateksowy - identyfikacja paciorkowców ß-hemolizujących (gr. A, B, C, D, F, G), 150 ozn.; 5. Test immunochromatograficzny wykrywający rotawirusy i adenowirusy w próbce kału, 240 ozn.; 6. Test lateksowy do wykrywania Staphylococcus aureus MRSA (oznaczenie PBP2), 60 ozn.; 7. Identyfikacja drobnoustrojów w kierunku enterobacteriaceae 20 cech w mikrometodzie + wymagane odczynniki, 250 ozn.; 8. Identyfikacja drobnoustrojów w kierunku Staphylococcus sp. 20 cech w mikrometodzie + wymagane odczynniki, 25 ozn.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18 - SUROWICA HM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Surowica HM dla Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, 3 fiolki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19 - E-TESTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. E-test Penicylina 0,016-256 ug/ml, 90 testów; 2. E-test Cefotaksym 0,016-256 ug/ml, 90 testów; 3. E-test Wankomycyna 0,016-256 ug/ml, 30 testów;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.