eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszDostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SPZZOZ w Przasnyszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Przasnysz: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SPZZOZ w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 319829 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SPZZOZ w Przasnyszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego określona w sześciu pakietach: Pakiet I - Sprzęt do hydroterapii, Pakiet II Sprzęt do laseroterapii, Pakiet III - Sprzęt do magnetoterapii, Pakiet IV - Zestawy do Terapii Master, Pakiet V - Sprzęt do terapii ruchem, Pakiet VI - Drobny sprzęt rahabilitacyjny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi: 2430.00 lub na poszczególne pakiety określone w SIWZ na konto PKO BP S.A. 41 1020 3802 0000 1902 0010 8746 z dopiskiem na przelewie - wadium. Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takiej sytuacji oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć (przed otwarciem ofert) w kasie Zakładu, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty - załącznik nr 1 2. Formularz cenowy i wymagania techniczne - załącznik nr 2 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wymagane certyfikaty dla sprzętu medycznego 7. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 8. Dowód wpłaty wadium, lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja pokój Z123.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Sprzęt do hydroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Sprzęt do hydroterapii. W skłąd Pakietu wchodzi: Wanna do hydromasażu ze schodkami i poręczą, Katedra biczy szkockich, Aquavibron+ekopompa, Wirówka kończyn dolnych ze schodkami i poręczą, Wirówka kończyn górnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Sprzęt do laseroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Sprzęt do laseroterapii. W skłąd pakietu wchodzi Laser do terapii MLS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Sprzęt do magnetoterapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Sprzęt do magnetoterapii. W skład pakietu wchodzi Urządzenie do leczenia magnetoterapią z leżankami i aplikatorami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Zestawy do terapii master.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - Zestawy do terapii master. W skład zestawu wchodzą: Zestaw do Terapii Master - szt. 2 ze stołem szt. 1 + system do montażu wolnostojącego, Zestaw Terapii Master Plus ekstra do masażu na słupku (wyposażenie w zestawie), Zestaw Terapii Master Profesional do masażu na słupku (wyposażenie w zestawie).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Sprzęt do terapii ruchem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - Sprzęt do terapii ruchem. W skład zestawu wchodzą: Bieżnia TX2, Rotor cykla +akcesoria do kończyn dolnych i górnych + wózek zwykły, Rotor cykla ze statywem +akcesoria do kończyn dolnych i górnych + wózek zwykły, Rotor, Wiosła rehabilitacyjne, Orbitek, Symulator chodu PIO, Cykloergometr + wózek wysoki + urządzenie elektryczne do ćwiczeń biernych KKD, Urządzenie rehabilitacyjne typu Nordic Trainer.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Drobny sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - Drobny sprzęt rehabilitacyjny. W skład pakietu wchdzą: Stanowisko do ćwiczeń manualnych - tablica, Tor do ćwiczeń równoważnych, Maty rehabilitacyjne , Piłka rehabilitacyjna śr 65 cm zielona, Materace składane 5 cm, Dysk rehabilitacyjny, Poduszki do ćwiczeń równoważnych ze spodem antypoślizgowym, Ciężarki na rzepy 1 kg i 2 kg, Leżanki do ćwiczeń fizykoterapeutycznych z wyposażeniem: - Schodki dwustopniowe - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego typu koziołek - Stołek terapeutyczny, Łuski na rękę, Stabilizator stawu kolanowego o stałym kącie 0 st i 10 st. , Flexbar lekki, mocny i średni, Flexbar lekki o czterech stopniach twardości, Siatki rehabilitacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.