Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Przasnysz: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SPZZOZ w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 319829 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SPZZOZ w Przasnyszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego określona w sześciu pakietach: Pakiet I - Sprzęt do hydroterapii, Pakiet II Sprzęt do laseroterapii, Pakiet III - Sprzęt do magnetoterapii, Pakiet IV - Zestawy do Terapii Master, Pakiet V - Sprzęt do terapii ruchem, Pakiet VI - Drobny sprzęt rahabilitacyjny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi: 2430.00 lub na poszczególne pakiety określone w SIWZ na konto PKO BP S.A. 41 1020 3802 0000 1902 0010 8746 z dopiskiem na przelewie - wadium. Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takiej sytuacji oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć (przed otwarciem ofert) w kasie Zakładu, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty - załącznik nr 1 2. Formularz cenowy i wymagania techniczne - załącznik nr 2 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wymagane certyfikaty dla sprzętu medycznego 7. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 8. Dowód wpłaty wadium, lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja pokój Z123.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Sprzęt do hydroterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Sprzęt do hydroterapii. W skłąd Pakietu wchodzi: Wanna do hydromasażu ze schodkami i poręczą, Katedra biczy szkockich, Aquavibron+ekopompa, Wirówka kończyn dolnych ze schodkami i poręczą, Wirówka kończyn górnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Sprzęt do laseroterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Sprzęt do laseroterapii. W skłąd pakietu wchodzi Laser do terapii MLS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Sprzęt do magnetoterapii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Sprzęt do magnetoterapii. W skład pakietu wchodzi Urządzenie do leczenia magnetoterapią z leżankami i aplikatorami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Zestawy do terapii master.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - Zestawy do terapii master. W skład zestawu wchodzą: Zestaw do Terapii Master - szt. 2 ze stołem szt. 1 + system do montażu wolnostojącego, Zestaw Terapii Master Plus ekstra do masażu na słupku (wyposażenie w zestawie), Zestaw Terapii Master Profesional do masażu na słupku (wyposażenie w zestawie).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Sprzęt do terapii ruchem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - Sprzęt do terapii ruchem. W skład zestawu wchodzą: Bieżnia TX2, Rotor cykla +akcesoria do kończyn dolnych i górnych + wózek zwykły, Rotor cykla ze statywem +akcesoria do kończyn dolnych i górnych + wózek zwykły, Rotor, Wiosła rehabilitacyjne, Orbitek, Symulator chodu PIO, Cykloergometr + wózek wysoki + urządzenie elektryczne do ćwiczeń biernych KKD, Urządzenie rehabilitacyjne typu Nordic Trainer.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Drobny sprzęt rehabilitacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - Drobny sprzęt rehabilitacyjny. W skład pakietu wchdzą: Stanowisko do ćwiczeń manualnych - tablica, Tor do ćwiczeń równoważnych, Maty rehabilitacyjne , Piłka rehabilitacyjna śr 65 cm zielona, Materace składane 5 cm, Dysk rehabilitacyjny, Poduszki do ćwiczeń równoważnych ze spodem antypoślizgowym, Ciężarki na rzepy 1 kg i 2 kg, Leżanki do ćwiczeń fizykoterapeutycznych z wyposażeniem: - Schodki dwustopniowe - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego typu koziołek - Stołek terapeutyczny, Łuski na rękę, Stabilizator stawu kolanowego o stałym kącie 0 st i 10 st. , Flexbar lekki, mocny i średni, Flexbar lekki o czterech stopniach twardości, Siatki rehabilitacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- ,,Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno- biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - roboty budowlane
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - usługi szkoleniowe
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego i sprzętu agd dla żłobka i przedszkola przy ul. Lipowej w Przasnyszu (2 części)
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





