Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-06
Bielsko-Biała: Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie
gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK
ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA
ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r.
do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 319729 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r. do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r. do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przewozu uczniów i ich opiekunów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Bielsko-Biała do Krytej Pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i Krytej Pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 w Bielsku-Białej i z powrotem do miejsc wskazanych w Tygodniowym harmonogramie przewozu określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.1 Wykonawca będzie świadczyć usługi o odpowiednim standardzie, odpowiednimi środkami transportu, zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu uczniów zgodnie z wymogami Ustawy o transporcie drogowym z 6 września 2001r. (Dz. U. 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) 2.2 Przewozy będą odbywały się od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach. 2.3 Dzieci muszą zostać przewożone ze szkół na pływalnie w godzinach ustalonych w tygodniowym harmonogramie (załącznik nr 1A, 1B, 1C) i z powrotem po zajęciach nauki pływania. 2.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości przewożonych dzieci, oraz ilości kursów w rozkładzie jazdy przewozu, a także godzin przewozu, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni (maksymalnie do 20%). 2.5 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w taki sposób aby niedoprowadziać do spóźnień poszczególnych grup w dowozie na basen. 2.6 Przewóz uczniów i ich opiekunów do poszczególnych Pływalni, odbywać się będzie pod nadzorem opiekunów wyznaczonych przez dyrektorów szkół, z których przewozy występują. 3. Inne uwarunkowania 3.1 Wykonawca musi posiadać środki transportu, sprawne technicznie do przewozu dzieci z aktualnymi na dzień składania ofert zezwoleniami dopuszczającymi pojazd do ruchu. 3.2 Wykonawca świadczący usługi w zadaniu 3 musi posiadać środek transportu, sprawne technicznie do przewozu dzieci niepełnosprawnych, z aktualnym na dzień składania ofert zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu (istnieje możliwość transportu dzieci niepełnosprawnych na wózkach od miesiąca września 2012r.). 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie. Część 1. Przewóz dzieci ze Szkół wykazanych w złączniku nr 1A do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem, wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem. Cześć 2. Przewozu dzieci ze Szkół wykazanych w załączniku nr 1B do pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem . Część 3. Przewozu dzieci niepełnosprawnych ze Szkoły Podstawowej nr 6 (Integracyjna) ul. Brodzińskiego 3 do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem - załącznik nr 1C. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania realizacji przedmiotu zamówienia w terminach: a) w okresie od 02.01.2012r do 22.06.2012r oraz w okresie od 17.09.2012r do 21.12.2012r,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1) Posiada licencję na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego o której mowa w art. 5 Ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1) Wykonawca wykaże, iż z okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej jednej usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (w zakresie regularnego przewozu dzieci do szkół i przedszkoli lub innych obiektów użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż 83.000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na wszystkie 3 części (słownie: osiemdziesiąt trzy złotych brutto) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. A w przypadku składania ofert częściowych należy wykazać się doświadczeniem w wysokości nie mniejszej niż: Część 1 - 51.500,00 zł brutto, Część 2 - 28.000,00 zł brutto, Część 3 - 3.500,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1) Posiada środki transportu do przewozu dzieci z aktualnym na dzień składania ofert zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu. 3.2) Posiada środki transportu do przewozu dzieci niepełnosprawnych z aktualnym na dzień składania ofert zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu (dotyczy części 3 zamówienia - przewozu dzieci ze szkoły integracyjnej).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.3) Dysponuje osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami (autokarami) służącymi do przewozu osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4.1) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.1 Oryginał oferty sporządzonej na Formularzu Ofertowym - stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2 Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu Oferta załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), o: - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuję te warunki bez zastrzeżeń; - zaakceptowaniu warunków zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ (istotne postanowienia umowy) i zobowiązaniu się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach określonych w istotnym postanowieniu umowy;- związaniu złożoną przeze mnie ofertą przez okres 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. - wykonaniu przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ; - zaproponowaniu ceny obejmującej wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, - wykonywaniu usług samodzielnie / przy udziale podwykonawców, powierzając im do wykonania następujące części zamówienia - wykaz usług i informacje o podwykonawca... 1.3 Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, bądź do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 2.1 Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.4. Inne dokumenty: 4.1 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający istotne postanowienia Umowy zawarł w załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ceny netto zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto ulgnie odpowiednio podwyższeniu lub obniżeniu, przy zachowaniu niezmienionej ceny brutto. 3. Terminy określone Roz. IV w pkt. 1 mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi, c) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zestawienie tras przewozu, ilości uczniów oraz godziny przewozu dzieci stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje przerwy przewozu dzieci w okresie wynikającym z harmonogramu pracy szkoły, o których wykonawca zostanie powiadomiony z wyprzedzeniem dwudniowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej ul. M. Konopnickiej 5 - Dział Zamóweiń Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej ul. M. Konopnickiej 5 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz dzieci ze Szkół wykazanych w złączniku nr 1A do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem, wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci ze Szkół wykazanych w złączniku nr 1A do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem, wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewozu dzieci ze Szkół wykazanych w załączniku nr 1B do pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewozu dzieci ze Szkół wykazanych w załączniku nr 1B do pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewozu dzieci niepełnosprawnych ze Szkoły Podstawowej nr 6 (Integracyjna) ul. Brodzińskiego 3 do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem - załącznik nr 1C..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewozu dzieci niepełnosprawnych ze Szkoły Podstawowej nr 6 (Integracyjna) ul. Brodzińskiego 3 do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem - załącznik nr 1C..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i zakup 2 kpl łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi oraz pontonu z silnikiem zaburtowym oraz z przyczepami transportowymi
- Dostawa i zakup ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym 2 kpl."
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Druk i dostarczenie wydawnictw promocyjnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu i termomodernizacji dachu Pawilonu II przy ulicy Wyspiańskiego 21 Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





