eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPrzewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r. do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Bielsko-Biała: Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r. do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 319729 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r. do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie gminy Bielska-Białej do Krytej Pływalni TROCLIK ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej Pływalni AQUA ul. Langiewicza w Bielsku-Białej w okresie od 02.01.2012r. do 22.06.2012r. oraz w okresie od 17.09.2012r. do 21.12.2012r. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przewozu uczniów i ich opiekunów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Bielsko-Biała do Krytej Pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i Krytej Pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 w Bielsku-Białej i z powrotem do miejsc wskazanych w Tygodniowym harmonogramie przewozu określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.1 Wykonawca będzie świadczyć usługi o odpowiednim standardzie, odpowiednimi środkami transportu, zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu uczniów zgodnie z wymogami Ustawy o transporcie drogowym z 6 września 2001r. (Dz. U. 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) 2.2 Przewozy będą odbywały się od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt wypadających w tych okresach. 2.3 Dzieci muszą zostać przewożone ze szkół na pływalnie w godzinach ustalonych w tygodniowym harmonogramie (załącznik nr 1A, 1B, 1C) i z powrotem po zajęciach nauki pływania. 2.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości przewożonych dzieci, oraz ilości kursów w rozkładzie jazdy przewozu, a także godzin przewozu, spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni (maksymalnie do 20%). 2.5 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w taki sposób aby niedoprowadziać do spóźnień poszczególnych grup w dowozie na basen. 2.6 Przewóz uczniów i ich opiekunów do poszczególnych Pływalni, odbywać się będzie pod nadzorem opiekunów wyznaczonych przez dyrektorów szkół, z których przewozy występują. 3. Inne uwarunkowania 3.1 Wykonawca musi posiadać środki transportu, sprawne technicznie do przewozu dzieci z aktualnymi na dzień składania ofert zezwoleniami dopuszczającymi pojazd do ruchu. 3.2 Wykonawca świadczący usługi w zadaniu 3 musi posiadać środek transportu, sprawne technicznie do przewozu dzieci niepełnosprawnych, z aktualnym na dzień składania ofert zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu (istnieje możliwość transportu dzieci niepełnosprawnych na wózkach od miesiąca września 2012r.). 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie. Część 1. Przewóz dzieci ze Szkół wykazanych w złączniku nr 1A do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem, wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem. Cześć 2. Przewozu dzieci ze Szkół wykazanych w załączniku nr 1B do pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem . Część 3. Przewozu dzieci niepełnosprawnych ze Szkoły Podstawowej nr 6 (Integracyjna) ul. Brodzińskiego 3 do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem - załącznik nr 1C. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania realizacji przedmiotu zamówienia w terminach: a) w okresie od 02.01.2012r do 22.06.2012r oraz w okresie od 17.09.2012r do 21.12.2012r,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1) Posiada licencję na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego o której mowa w art. 5 Ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1) Wykonawca wykaże, iż z okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje, co najmniej jednej usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (w zakresie regularnego przewozu dzieci do szkół i przedszkoli lub innych obiektów użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż 83.000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na wszystkie 3 części (słownie: osiemdziesiąt trzy złotych brutto) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. A w przypadku składania ofert częściowych należy wykazać się doświadczeniem w wysokości nie mniejszej niż: Część 1 - 51.500,00 zł brutto, Część 2 - 28.000,00 zł brutto, Część 3 - 3.500,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1) Posiada środki transportu do przewozu dzieci z aktualnym na dzień składania ofert zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu. 3.2) Posiada środki transportu do przewozu dzieci niepełnosprawnych z aktualnym na dzień składania ofert zezwoleniem dopuszczającym pojazd do ruchu (dotyczy części 3 zamówienia - przewozu dzieci ze szkoły integracyjnej).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.3) Dysponuje osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami (autokarami) służącymi do przewozu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1 Oryginał oferty sporządzonej na Formularzu Ofertowym - stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2 Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu Oferta załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), o: - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuję te warunki bez zastrzeżeń; - zaakceptowaniu warunków zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ (istotne postanowienia umowy) i zobowiązaniu się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach określonych w istotnym postanowieniu umowy;- związaniu złożoną przeze mnie ofertą przez okres 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. - wykonaniu przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ; - zaproponowaniu ceny obejmującej wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, - wykonywaniu usług samodzielnie / przy udziale podwykonawców, powierzając im do wykonania następujące części zamówienia - wykaz usług i informacje o podwykonawca... 1.3 Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, bądź do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 2.1 Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.4. Inne dokumenty: 4.1 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający istotne postanowienia Umowy zawarł w załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ceny netto zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto ulgnie odpowiednio podwyższeniu lub obniżeniu, przy zachowaniu niezmienionej ceny brutto. 3. Terminy określone Roz. IV w pkt. 1 mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi, c) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zestawienie tras przewozu, ilości uczniów oraz godziny przewozu dzieci stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje przerwy przewozu dzieci w okresie wynikającym z harmonogramu pracy szkoły, o których wykonawca zostanie powiadomiony z wyprzedzeniem dwudniowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej ul. M. Konopnickiej 5 - Dział Zamóweiń Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej ul. M. Konopnickiej 5 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz dzieci ze Szkół wykazanych w złączniku nr 1A do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem, wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci ze Szkół wykazanych w złączniku nr 1A do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem, wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewozu dzieci ze Szkół wykazanych w załączniku nr 1B do pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewozu dzieci ze Szkół wykazanych w załączniku nr 1B do pływalni Aqua ul. Langiewicza 26 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewozu dzieci niepełnosprawnych ze Szkoły Podstawowej nr 6 (Integracyjna) ul. Brodzińskiego 3 do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem - załącznik nr 1C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewozu dzieci niepełnosprawnych ze Szkoły Podstawowej nr 6 (Integracyjna) ul. Brodzińskiego 3 do pływalni Troclik ul. Sosnkowskiego 14 i z powrotem wykonywanych zgodnie z tygodniowym harmonogramem - załącznik nr 1C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.