eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › ZP-341-1-23-08 wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Karczew, w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Karczew: ZP-341-1-23-08 wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Karczew, w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 319605 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew , ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-23-08 wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Karczew, w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego), w następujących miejscowościach i obwodach: 1) obwód energetyczny Otwock: m. Karczew, Otwock Mały, Otwock Wielki, Nadbrzeż, Kępa Nadbrzeska, Władysławów, Glinki, Piotrowice, Sobiekursk, Całowanie, Łukówiec, Brzezinka, Janów, Wygoda, Ostrówiec, 2) obwód energetyczny Garwolin: Kosumce, Ostrówek, 3) ilość punktów świetlnych podlegających konserwacji wynosi 1.871 sztuk, w tym dwa punkty z utrudnionym dostępem (nieprzejezdne wysepki ronda w Sobiekursku i Otwocku Małym) oraz 217 punktów po wykonanej modernizacji oświetlenia w latach 2006-2007 i 235 punktów po wykonanej modernizacji oświetlenia listopad-grudzień 2008r. co łącznie stanowi 24,1% całości. 1.1. W zakres prac dotyczących konserwacji oświetlenia ulicznego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) wymiana żarówek oświetleniowych wraz z czyszczeniem opraw, wymiana dławików, bezpieczników latarniowych, zegarów zwykłych i przekaźników zmierzchowych przy zachowaniu warunków dopuszczalnego ubytku oświetlenia zgodnie ze Szczegółową Instrukcją Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych w ZEW-T i zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, 2) zakup, wymiana i konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiających ich prawidłowe działanie i bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, 3) doraźna naprawa innych elementów obwodu oświetlenia po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu, bądź spowodowanych warunkami atmosferycznymi (huragan), 4) obsługa urządzeń pomiarowych, 5) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 6) wykonywanie napraw w czasie możliwie najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 16 godzin od czasu powiadomienia o awarii, 7) dokonywanie odczytów liczników zużytej energii elektrycznej wraz z przedstawicielami ZE oraz prowadzenie zeszytu liczników i zużycia energii, 8) wymiana bezpieczników lampowych BNU i odgromników, 9) dbanie o ochronę przeciwporażeniową, 10) współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia, w tym bieżące informowanie Zamawiającego o stanie technicznym zmodernizowanego oświetlenia, 11) reprezentowanie Zamawiającego wobec Wykonawcy, który będzie wykonywał modernizację oświetlenia na terenie administracyjnym Gminy Karczew (Zamawiający przewiduje dalszą modernizację oświetlenia), 12) zapewnienie w całości materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, 13) jednokrotny montaż i demontaż dekoracyjnych (świątecznych) elementów w ilości 130 szt., do zawieszania na słupach i elewacjach oraz 12 szt. ozdób łańcuchowych, dostarczonych przez Zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych, na terenie miasta i gminy Karczew, 14) pomalowanie wysięgników lamp ulicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 100 szt. w okresie obowiązywania umowy, 15) przestawianie części zegarów sterujących oświetleniem ulicznym- średnio co 10 dni, zgodnie z wymogami Zamawiającego, 16) załączanie do faktur miesięcznych sprawozdań z realizacji umowy, a w szczególności o liczbie wymienionych źródeł światła oraz innych elementów systemu oświetlenia ulicznego, 17) zapewnienie środka transportu raz w miesiącu w celu wspólnej z Zamawiającym kontroli stanu oświetlenia ulicznego i odbioru wykonanych prac, 18) ponoszenie opłat, które nalicza Zakład Energetyczny za wyłączenia energii elektrycznej i składanie wraz z fakturą miesięczną oświadczenia o uregulowaniu wszelkich należności wobec Zakładu Energetycznego Warszawa-Teren wynikających z przedmiotu zamówienia, 19) pisemne informowanie Zamawiającego raz na miesiąc o zamontowaniu (wymianie na nowe) urządzeń objętych zamówieniem, 20) Wykonawca przystępujący do realizacji zamówienia musi dysponować sprzętem specjalistycznym - podnośnik z koszem. 2. Wytyczne do wykonania i wyceny robót: 2.1 Roboty winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami umowy, zasadami wiedzy technicznej oraz powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego oraz w przepisach technicznych. 2.1.1. Wykonawca winien zastosować się do Instrukcji Współpracy przy eksploatacji oświetlenia zewnętrznego między konserwatorami oświetlenia a zakładem Energetycznym Warszawa - Teren, wydana przez ZEW-T S.A Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A., ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa. Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: 1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 5 SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wydanymi przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828), w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych;do wykonywania pracy na stanowisku dozoru - dotyczy osoby nadzorującej oraz do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji - dotyczy osób elektromonterów. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych kserokopii aktualnych świadectw kwalifikacyjnych, 1.6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu [jako usługi porównywalne uważa się konserwacje oświetlenia ulicznego(drogowego) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 99.000,00 zł netto (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy zł)]. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługa(i) została wykonana z należytą starannością, 1.7. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w punkcie 5 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły, spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień, 1.8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5., powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28 05-480 Karczew - koszt - 7 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28 05-480 Karczew (Biuro Obsługi Mieszkańców - parter ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.