eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 2,8,14,70,71,72 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86742. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Koszenie traw i chwastów należy wykonać na całej porośniętej trawą powierzchni pasa drogowego tj. poboczach rowach ze skarpami, wysepkach, zieleńcach, trawnikach, pasie rozdziału oraz z podkaszaniem przy znakach, pachołkach, słupach, słupkach barier i drzewach na administrowanch przez Rejon w Łowiczu drogach: Część 1 - nr 2,70,14,71 Część 2 - nr 8,72,70. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 - 1.000 PLN Część 2 - 1.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność według kosztorysu ofertowego za wykonaną usługę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a/ dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników do obsadzenia stanowisk: - kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata (uprawnienia budowlane nie wymagane) - minimum jednego operatora kosiarki bijakowej oraz minimum 5 pracowników obsługujących kosy spalinowe, posiadający niezbędne uprawnienia do obsługi sprzętu, b/ posiadają lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do minimum jednej kosiarki bijakowej na wysięgniku oraz min. 5 szt. kos spalinowych. C/ zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie na wykonanie usługi koszenia pasów drogowych dróg klasy technicznej min. G w ilości minimum 500.000 m2 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Spełniają inne wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Informacje o osobach do obsadzenia stanowisk: kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata (nie wymaga się uprawnień budowlanych), operatora kosiarki bijakowej, operatorów kos spalinowych - (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. 2.Informacje o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. 3.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku wykonania minimum jednej usługi o wielkości wymaganej w niniejszym zamówieniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie tzw. referencje (min.1). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47295 z dnia 10.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/06/2005/RŁ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w kasie Rejonu w Łowiczu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 09:00, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171 p.7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86742. 2) Krótki opis: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu. 3) Zakres lub wartość: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych nr 2,4,70,71, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 31.08.2005 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86742. 2) Krótki opis: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu. 3) Zakres lub wartość: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg krajowych nr 8,72,70 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 31.08.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.