eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pod nazwąProgram aktywizacji społeczno-zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Lubartów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pod nazwą: Program aktywizacji społeczno-zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 319044 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 854 33 29, faks 0-81 854 58 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pod nazwą: Program aktywizacji społeczno-zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pn. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie, realizowanego przez PCPR w Lubartowie w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolenia obejmują różne grupy i są to: 1. Usamodzielniani wychowankowie, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze-12 osób. 2. Osoby niepełnosprawne z I grupą inwalidzką lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności-7 osób. 3. Osoby niepełnosprawne z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności-13 osób. Szkolenia z usamodzielnianymi wychowankami realizowane są na podstawie Indywidualnego programu usamodzielniania, natomiast z osobami niepełnosprawnymi na podstawie Umów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szkolenia będą obejmowały następującą tematykę: 1)Zajęcia prowadzone w ramach usług wspierających aktywizację zawodową-doradca zawodowy-jako jeden z instrumentów aktywizacji zawodowej. 2)Trening kompetencji i umiejętności społecznych-jako jeden z instrumentów aktywizacji społecznej. 3)Kurs komputerowy na poziomie podstawowym-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej. 4)Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej. 5)Kurs florystyczny-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej. Zajęcia prowadzone w ramach usług wspierających aktywizację zawodową-doradca zawodowy. Zajęcia mają na celu zdiagnozować preferencje, predyspozycje zawodowe następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego: Pierwsza grupa obejmuje 12 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze. Druga grupa obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub znacznym stopniem niepełnosprawności. Trzecia grupa obejmuje 13 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Tematami zajęć mają być m.in.: 1.kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych, niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych, 2.budowanie pozytywnego wizerunku swojej osoby i komunikacja interpersonalna, 3.praca w zespole, 4.promocja zdrowego stylu życia, 5.zarządzanie czasem i budżetem domowym, 6.budowanie poczucia wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, 7.autoprezentacja, 8.pozytywne myślenie, 9.analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i sposoby jej poszukiwania, 10.odkrywanie własnych umiejętności i możliwości, 11.dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna, 12.metodyka prowadzenia zajęć: a. zajęcia grupowe, b. konsultacje indywidualne. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - jako jeden z instrumentów aktywizacji społecznej. Przygotowanie i przeprowadzenie treningu w wyżej wymienionym zakresie następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego: Pierwsza grupa obejmuje 12 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze. Druga grupa obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub znacznym stopniem niepełnosprawności. Trzecia grupa obejmuje 13 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. W ramach treningu każdy uczestnik grupy weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres zadań: 1.zdobycie wiedzy na temat pozytywnego myślenia na poziomie świadomym i podświadomym, 2.rozwijanie własnej samooceny, wiary w siebie i pewności siebie, 3.zdobycie wiedzy na temat korzyści z długofalowego planowania, 4.budowanie aktywnej postawy, osoby wartościowej i wierzącej we własne możliwości, 5.wzmocnienie i wsparcie psychiczne, 6.integracja i wzajemne wsparcie w grupie, 7.zwiększenie samodzielności w poszukiwaniu pracy, 8.asertywność radzenia sobie ze stresem, 9.metodyka prowadzenia zajęć: a. warsztatowa, b. grupach, c. burza mózgów, d. wizualizacja, e. mini wykłady, dyskusja, odgrywanie ról, f. konsultacje indywidualne. Kurs komputerowy na poziomie podstawowym. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych na poziomie podstawowym następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego: Pierwsza grupa obejmuje 1 usamodzielnianą wychowankę, która opuściła rodzinę zastępczą. Druga grupa obejmuje 5 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności. Trzecia grupa obejmuje 8 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. W ramach szkolenia każdy uczestnik wyżej wymienionych grup weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres tematyczny: 1.Poznanie podstawowych pojęć związanych z obsługą komputera: pulpit, plik, folder, dysk pamięci (przenośny), napęd CD-ROM, przeglądarka DVD, przeglądarka internetowa, konto internetowe. 2.Zakładanie konta internetowego i jego obsługa. 3.Korzystanie z przeglądarek internetowych. 4.Instalowanie i usuwanie zbędnych programów. 5.Obsługa aplikacji biurowej - MS WORD a)tworzenie nowych dokumentów, b)zapisywanie utworzonych dokumentów w określonym miejscu i pod określoną nazwą, c)zmiana wyglądu tekstu poprzez: zmianę stylu i wielkości czcionki, zmiana ułożenia tekstu, zmiana wyrównania tekstu, obramowanie i cieniowanie, podgląd wydruku z możliwością ustawienia marginesów, nagłówka i stopki. d)wstawianie tabel i ich obróbka. 6.Obsługa aplikacji biurowej - MS EXCEL a)poznanie podstawowych pojęć stosowanych w obsłudze aplikacji MS EXCEL: arkusz, komórka, funkcje matematyczne, nazwa komórki, b)nazywanie arkuszy, c)wprowadzanie danych, d)nazywanie komórek, e)wstawianie wiersza, kolumny, scalanie komórek f)tworzenie formuł ręcznie, g)wykorzystanie automatycznych funkcji matematycznych, h)ustawianie obszarów do wydruku. Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych na poziomie zaawansowanym następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego: Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z I grupą inwalidzką. Druga grupa obejmuje 3 osoby niepełnosprawne, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Trzecia grupa obejmuje 2 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodzinę zastępczą. W ramach szkolenia każdy uczestnik grupy weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres tematyczny: 1. Obsługa aplikacji biurowej - MS EXCEL a)powtórzenie podstaw programu Excel: wprowadzanie i edycja danych, wybieranie i poszukiwanie komórek, kopiowanie i wklejanie oraz wypełnianie komórek, b)wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka), c)nazywanie komórek, d)podstawowe i najczęściej stosowane funkcje matematyczne, e)sortowanie danych i filtry, wykorzystanie autofiltrów, f)praca z wykresami, typy wykresów i określanie źródeł danych, formatowanie wykresów, g)przygotowanie arkusza do wydruku h)zarządzanie skoroszytami: tworzenie i organizacja skoroszytów, i)tabele przestawne i wykresy przestawne, j)szukanie wyniku, k)zarządzanie danymi: formaty plików i ich charakterystyka, importowanie i eksportowanie danych. 2. Obsługa aplikacji biurowej-MS POWER POINT-celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania powyższej aplikacji do tworzenia i modyfikacji profesjonalnych prezentacji. 3. Poznanie możliwości przesyłania cyfrowych fotografii do komputera, tworzenie folderów na zdjęcia, podział fotografii na kategorie tematyczne, odnajdywanie zdjęć przy użyciu słów kluczowych, możliwość dołączania fotosów do bazy Klipartów. Kurs florystyczny. Przygotowanie i przeprowadzenie kursu florystycznego dla następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego: Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną, z I grupą inwalidzką. Druga grupa obejmuje 2 osoby niepełnosprawne, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Trzecia grupa obejmuje 2 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili placówkę opiekuńczo-wychowawczą. Celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat florystyki, między innymi: 1.w zakresie teoretycznym: a)poznanie materiałów wykorzystywanych w uprawianiu florystyki (materiałoznawstwo), b)zasady układania kompozycji oraz nazewnictwo stosowane we florystyce określające te kompozycje, c)gatunki wykorzystywane we florystyce (cięte, suszone), d)sztuka kupowania kwiatów i zieleni ciętej, e)przechowywanie i pielęgnacja roślin ciętych, f)nauka kalkulacji kosztów w zawodzie bukieciarza-florysty, 2.w zakresie praktycznym: a)układanie bukietów okolicznościowych, b)wiązanki ślubne-różne techniki, c)wykonanie dekoracji świątecznych. W koszt usługi szkoleniowej realizowanej przez wykonawcę wchodzić będzie: uzgodniona należność przysługująca Wykonawcy (jednostce szkoleniowej) za przeprowadzone zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, koszt cateringu (lunch, napoje, kawa, herbata, ciastka), koszt materiałów szkoleniowych, bazy edukacyjnej (np. wynajęcia pomieszczeń), koszty transportu uczestników na miejsce szkolenia, przeprowadzonych egzaminów niezbędnych dla zrealizowania szkolenia, koszty badań lekarskich a także koszty zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla absolwentów kursu. Wymagania Zamawiającego dotyczące szkolenia: 1.przeprowadzenie zajęć merytorycznych, 2.przeprowadzenie zajęć praktycznych, 3.zabezpieczenie materiałów dydaktycznych, podręczników, pomocy naukowych i materiałów biurowych, a także legalnego oprogramowania z ważnymi licencjami, 4.zapewnienie kadry szkoleniowej z następującymi uprawnieniami: a)do realizacji zadania nr 1-osoba z wyższym wykształceniem oraz studiami podyplomowymi z zakresu doradztwa zawodowego (załączyć dyplom lub zaświadczenie), b)do realizacji zadania nr 2-magister psychologii ze studiami podyplomowymi z zakresu kompetencji społecznych (załączyć dyplom lub zaświadczenia), c)do realizacji zadania nr 3 i 4-osoba z przygotowaniem pedagogicznym i studiami z zakresu informatyki lub osoba z wykształceniem wyższym matematycznym z przygotowaniem pedagogicznym oraz podyplomowymi studiami z zakresu informatyki (załączyć dyplom lub zaświadczenia), d)do realizacji zadania nr 5-osoba z doświadczeniem zawodowym w uprawianiu florystyki (załączyć certyfikat lub zaświadczenie). 5.zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy, 6.zapewnienie warunków organizacyjno-bytowych zgodnych z wymogami bezpieczeństwa w zakresie BHP, ppoż. oraz sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, 7.zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu - lunch, serwis kawowy, napoje lub woda mineralna, ciasto, owoce, 8.oznaczenie sal, w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, 9.wykonawca nie może podzlecać wykonania usługi innej firmie, 10.ubezpieczenie uczestników szkolenia na czas jego trwania (koszt ubezpieczeń zawarty w ogólnym koszcie szkolenia), 11.przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z teorii i praktyki dla uczestników projektu, 12.szkolenia powinny zakończyć się uzyskaniem zaświadczeń potwierdzających ukończenie danego szkolenia z logo EFS..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 71.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do przeprowadzenia powyższych szkoleń, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 3.W przypadku zaistnienia jednej z przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. u danego wykonawcy, zostaje on zdyskwalifikowany z postępowania o udzielenia zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje wykwalifikowaną kadrą zdolną do wykonania zamówienia, wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dołączonymi dyplomami i zaświadczeniami, poświadczającymi te kwalifikacje. 2.oświadczenie wykonawcy o minimum 4 letnim doświadczeniu w zakresie realizacji szkoleń finansowanych ze środków UE wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi ten fakt. 3)Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Warunki lokalowe-liczba sal wykładowych - 10
  • 3 - Doświadczenie zawodowe wykonawców poszczególnych zadań-liczba lat pracy - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pod nazwą-Program aktywizacji społeczno zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie-współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.