Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Złotoryja: Dostawa materiałów budowlanych do przebudowy stolarni na pomieszczenia administracyjno-biurowe
Numer ogłoszenia: 318963 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, faks 076 8783682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do przebudowy stolarni na pomieszczenia administracyjno-biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych do wykonania przebudowy budynku stolarni na pomieszczenia administracyjno-biurowe z podziałem na części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 Przedmiot główny CPV 44111000-1 Dostawa materiałów budowlanych opisanych szczegółowo w Zał. nr 1 do formularza oferty. Zadanie nr 2 Przedmioty główne CPV 44220000-8, 44221100-6 Dostawa stolarki okiennej opisanej szczegółowo w Zał. nr 2 do formularza oferty Zadanie nr 3 Przedmiot główny CPV 28122200-5 Dostawa stolarki drzwiowej opisanej szczegółowo w Zał. nr 3 do formularza oferty Zadanie nr 4 Przedmiot główny CPV 31680000-6 Dostawa materiałów instalacyjnych - elektrycznych opisanych szczegółowo w Zał. nr 4 do formularza oferty Zadanie nr 5 Przedmiot główny CPV 44160000-9, 44162000-3, 44162000-0,44411740-3, 44411800-2, 44411700-1, 44620000-2 Dostawa materiałów instalacyjnych - sanitarnych opisanych szczegółowo w Zał. nr 5 do formularza oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.22.11.00 - Okna 44.22.12.00 - Drzwi 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zadanie 1 - 3 500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset), zadanie 2 - 700,00 złotych (słownie: siedemset), zadanie 3 - 400,00 złotych (słownie: czterysta), zadanie 4 - 450,00 złotych (słownie: czterysta pięćdziesiąt), zadanie 5 - 750,00 złotych (słownie: siedemset pięćdziesiąt),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj; 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp, 3. Przedłożą aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem okresu składania ofert, 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z wymaganymi załącznikami w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń wymaganych w specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy w zakresie wybranego przez Dostawcę zadania (zadań) - (załączniki 1-5 do druku oferty). 3. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą dokumentów: świadectwa, atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności itp. oferowanych materiałów. 4. W celu spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Dostawców powinien przedłożyć wraz z ofertą wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty : 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli powszechnie obowiązujące przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Oświadczenia Dostawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenia Dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu wykazania warunków udziału w Postępowaniu, Dostawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (min. 3 szt.), że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ 3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, Dostawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) Polisy, lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ,że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Oświadczenie Dostawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ), że: Dostawca zapoznał się z treścią wzoru umowy i akceptuje warunki niniejszej umowy. 6. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. (D.U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 59-500 Złotoryja, aleja Miła 2.
(pokój Nr 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 59-500 Złotoryja, aleja Miła 2. (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W ZŁOTORYI
- Budowa awaryjnego zbiornika do sieci wodociągowej. Część 1 wykonanie i dostawa zbiornika
- Utworzenie sali operacyjnej dla organów ochrony ludności oraz zespołu zarządzania kryzysowego w zakresie bezpieczeństwa, jak i skuteczności działań
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- "Dostawa wyposażenia do bazy magazynowej Gminy Pszczew na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej ",
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Dostawa materiałów elektrycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





