eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-919-151/2013 Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Katowice: ZP-2380-919-151/2013 Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie
Numer ogłoszenia: 31880 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471998 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-919-151/2013 Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie kody CPV: 32 55 00 00-3 Sprzęt telefoniczny 1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę 254 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 102 x 33 pikseli ze skalą szarości i z zasilaczem, 40 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 320 x 160 pikseli o 16 odcieniach szarości z modułem rozszerzającym i zasilaczem oraz 16 sztuk telefonów IP z kolorowym ekranem LCD o rozdzielczości 320x160 pikseli z modułem rozszerzającym i zasilaczem w podziale na 2 nw zadania: zadanie nr 1- Zakup i dostawa telefonów IP dla KP w Skoczowie. Zakup i dostawa dla zadania nr 1 obejmuje 14 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 102 x 33 pikseli ze skalą szarości i z zasilaczem, 10 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 320 x 160 pikseli o 16 odcieniach szarości z modułem rozszerzającym i zasilaczem, 6 sztuk telefonów IP z kolorowym ekranem LCD o rozdzielczości 320x160 pikseli z modułem rozszerzającym i zasilaczem. zadanie nr 2- Zakup i dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach. Zakup i dostawa dla zadania nr 2 obejmuje 240 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 102 x 33 pikseli ze skalą szarości i z zasilaczem, 30 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 320 x 160 pikseli o 16 odcieniach szarości z modułem rozszerzającym i zasilaczem, 10 sztuk telefonów IP z kolorowym ekranem LCD o rozdzielczości 320x160 pikseli z modułem rozszerzającym i zasilaczem. 2. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. Ilość telefonów zakupywanych w ramach opcji dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zadania nr 1 i zadania nr 2, a ceną brutto najkorzystniejszej oferty dla danego zadania. 3. Ceny jednostkowe telefonów zakupywanych w ramach opcji będą takie jak ceny telefonów wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. Ponadto telefony zakupywane w ramach opcji muszą być tego samego symbolu tego samego producenta, co wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ -formularz ofertowy. 4. Dostawa telefonów zakupywanych w ramach opcji będzie musiała odbyć się w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 5. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 Wydział Teleinformatyki. 6. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, natomiast odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - protokół odbioru 7. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości, gatunku I-go 9. Zamawiający wymaga na oferowane urządzenia minimum 12 miesięcznej gwarancji, przy czym gwarancja na dane urządzenia oferowana przez Wykonawcę nie może być niższa niż gwarancja producenta. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy. 11. Zamawiający wymaga aby, oferowane urządzenia spełniały minimalne wymogi techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę dla zadania nr 1 i zadania nr 2, producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanych urządzeń w kolumnie 2 tabeli zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. 13. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych dla oferowanych przez Wykonawcę urządzeń w języku polskim lub angielskim. 14. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1- Zakup i dostawa telefonów IP dla KP w Skoczowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Innergo Systems Sp. z o.o., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48128,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45642,84

  • Oferta z najniższą ceną: 38074,10 / Oferta z najwyższą ceną: 50506,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2- Zakup i dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Innergo Systems Sp. z o.o., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237787,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234856,20

  • Oferta z najniższą ceną: 229517,40 / Oferta z najwyższą ceną: 270747,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.