eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnoprawne Etap I - przebudowa wejścia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-06

Ogłoszenie nr 318688 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.

Gdańsk: dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnoprawne Etap I - przebudowa wejścia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30494


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 28339200000, ul. ul. Długa  , 80831   Gdańsk, państwo , woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.mhmg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instyucja kutury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnoprawne Etap I - przebudowa wejścia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-PN/04/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje: Roboty budowlane: Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy rozebrać: ? zadaszenie nad starym wejściem, ? schody zewnętrzne z podjazdem dla inwalidów i barierkami stalowymi, ? drzwi stalowe przeszklone wejścia, ? pas okien nad wejściem, w tym okna napowietrzające po odłączeniu ich od centralki p.poż., Należy wykonać: ? fundamentowanie pośrednie za pomocą mikropali TITAN 52/26 dł. 6.0 m mocowane do oczepu żelbetowego 50 x 100 cm, ? strop projektowanej portierni stanowi go płyta żelbetowa z betonu C20/25 gr. 15 cm, ? oczep żelbetowy grub. 50 cm z izolacją ze styropianu ekstrudowanego grub. 10 cm, ? od zewnątrz część nadziemną tynkowaną tynkiem cienkowarstwowym, na siatce zbrojonej, z dodatkiem kwarcu (wg jednego z dostępnych systemów dociepleniowych), ? ściany murowane warstwowe gr,48cm, ? ścianki działowe gipsowo-kartonowe, ? tynki gipsowe. Nad nowoprojektowanym wejściem do Muzeum należy wykonać systemowe zadaszenie szklane, na konstrukcji stalowej (lekka konstrukcja ze stali nierdzewnej zmatowionej z łącznikami systemowymi dla mocowania tafli szklanych) zamocowana na cięgnach do poziomu stropu nad parterem (patrz: rys. nr 16). Wymiary zadaszenia: szerokość 300 cm, głębokość 150 cm. Płyty ze szkła bezpiecznego hartowanego klejonego należy mocować na wysokości min. 250 cm od terenu. Boczne szyby ścięte pod kątem 45°. Odwodnienie daszku należy wykonać jako systemowe, z odprowadzeniem do najbliższej rury spustowej. Napis "muzeum" należy przenieść w miejsce nie kolidujące z konstrukcją powieszoną daszku (patrz: rys. nr 12. W celu montażu drzwi zewnętrznych należy w ścianie północnej klatki schodowej wykonać otwór o wymiarach 200 x 210 cm oraz nadproże stalowe - patrz: projekt konstrukcyjny. W otworze zamontować drzwi D1 otwierane na zewnątrz budynku. Drzwi dwuskrzydłowe służą do celów komunikacji pieszych (pierwsze skrzydło otwierane lewe) oraz czasowych dostaw elementów wystaw. Drzwi zaopatrzyć w odbojnice zewnętrzne, samozamykacze i stopki umożliwiające blokowanie otwarcia (na czas dostaw wystaw). Za drzwiami zamontować zagłębioną wycieraczkę gumowo - szczotkową na istniejącym podeście klatki schodowej. Wymiar wycieraczki min. 200 x 90 cm. Roboty sanitarne: Przewidywana przebudowa wprowadza następujące zmiany w instalacjach sanitarnych: - dostosowanie c.o. (przeniesienia grzejników, wymiany grzejników, doboru nowych grzejników) - wykonanie ogrzewania / chłodzenia w portierni; (KLIMATYZATORY). Instalacje elektryczne: Zakres obejmuje demontaż istniejącej oprawy oświetleniowej, unieczynnienie obwodu, przesunięcie zwodu pionowego instalacji odgromowej poza zakres nowego wejścia do budynku, budowę tablicy rozdzielczej TBp z ochronnikami przeciw-przepięciowymi klasy B+C, montaż zasilania przewodem YDY 5x6mm2 długości 45 m, montaż przewodów instalacyjnych i osprzętu, montaż opraw oświetleniowych szt.7 - w części portierni przeznaczonej dla dozoru zastosować oprawy typu "dark light", jedna oprawa musi być wyposażona w moduł awaryjny 1,5 h, - oprawy przed wejściem - minimum IP44, wykonanie pomiarów powykonawczych, pomiarów natężenia oświetlenia i ochronnych. UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie zakres związany z wykonaniem kompletu prac związanych z budową pomieszczenia nr 1/15a - portiernia o pow. użytkowej 6,75 m2, pomieszczenia nr 1/15b - pomieszczenia gospodarczego o pow. użytkowej 7,98 m2, przebudowy strefy wejścia pomieszczenia - nr K2 wraz z wykonaniem nowego wejścia - klatka schodowa o powierzchni 25,56 m2. Zakres prac kończy się na wykonaniu witryny i drzwi przeciwpożarowych oznaczonej na dokumentacji symbolem D7 w istniejącej ścianie. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja i jej części: Załącznik nr 1. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy", mgr inż. Arch. M. Waśniewska; inż. A. Bela, 2012. Załącznik nr 2. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych", mgr inż. Joanna Stachura; inż. A. Bela, 2012. Załącznik nr 3. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy konstrukcja", inż. A. Bela, 2012 Załącznik nr 4. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy sanitarny", inż. R. Wieczorek, A. Domagalska, inż. A. Bela, 2012 Załącznik nr 5. "Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót". mgr inż. Arch. M. Waśniewska; techn. M. Kowalski, R. Nikodemski, inż. A. Bela, 2012 Zamawiający udostępnia jako materiał pomocniczy przedmiar robót - załączniki nr: załącznik nr 6 - roboty budowlane, załącznik nr 7 - roboty sanitarne, załącznik nr 8 - roboty elektryczne, załącznik nr 9 - wejście do muzeum, Nadzór archeologiczny wymagany po stronie wykonawcy (przy robotach ziemnych): Nadzór archeologiczny może prowadzić osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych. Jeżeli w Dokumentacji Projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie niższych niż wskazane w ww. dokumentacji. Muzeum Historyczne Miasta Gdańska przejmie zabytki archeologiczne, które zostaną odkryte podczas nadzoru archeologicznego prowadzonego w trakcie prac ziemnych. Przekazanie nastąpi na podstawie wytycznych zawartych w Ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003 r. (tekst jedn. Dz. U z 2014r. poz. 1446 ze zm.). Zabytki będą przejęte wraz z dokumentacją z nadzoru, po odpowiednim ich przygotowaniu do przechowywania w Muzeum (umyte, skatalogowane - wg wytycznych MHMG, wzór zostanie dostarczony Wykonawcy, zaopatrzone w metryki - wzór z MHMG zostanie przedstawiony Wykonawcy, zapakowane w kartony). Dokumentacja z nadzoru przekazana zostanie w wersji elektronicznej oraz dwóch wersjach papierowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45300000-0, 45111200-0, 45262310-7, 45262210-6, 45262311-4, 45262400-5, 45442000-7, 45442200-9, 45262500-6, 45262620-3, 45421152-4, 45421146-9, 45410000-4, 45430000-0, 45432100-5, 45442100-8, 45320000-6, 45262000-1, 45262600-7, 45421000-4, 45260000-7, 45261210-9, 45261320-3, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT258185.81
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ANKRA Sp. z o.o.,  biuro@ankra,  ul. Piotrkowska 10/6,  80-180,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243909.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243909.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449688.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.