To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Gliwice: Usługa koordynacji projektu Dobry Start w samodzielność.
Numer ogłoszenia: 318564 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239794 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa koordynacji projektu Dobry Start w samodzielność..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem Dobry Start w Samodzielność realizowanym przez Zamawiającego w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.2. w wymiarze nie większym niż 1440 godzin łącznie. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: a. Nadzór i koordynacja wszystkich działań związanych z realizacją Projektu, b. Opracowanie procedur określających sposób realizowania Projektu, c. Zatwierdzanie raportów okresowych, rocznych i końcowych, d. Nadzór nad działalnością Zespołu Projektu, e. Nadzór nad właściwym raportowaniem operacji finansowych związanych z Projektem, f. Nadzorowanie i przygotowywanie oraz rozliczanie wniosków o płatność, wspólnie z obsługą finansową, asystentem ds. merytorycznych oraz Głównym Księgowym PCPR, g. Nadzór i dbanie o poprawność dokumentacji Projektu, h. Nadzorowanie działań promocyjnych Projektu, i. Prowadzenie spotkań personelu realizującego prace w Projekcie, j. Stały kontakt z Dyrektorem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach, k. Udział w spotkaniach z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, związanych z realizacją Projektu, l. Nadzorowanie wskazanych w projekcie wskaźników...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jakub Janiak, 41-500 Chorzów, ul. Miła 8a/1., Jakub Janiak, ul. Miła 8a/1, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92160,00
Oferta z najniższą ceną: 92160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.(2)
- "Remont dachu z adaptacją poddasza w ramach modernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Marii Dąbrowskiej w Gliwicach" (2)
- Ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym do KM PSP Gliwice
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Czyszczenie separatorów ropopochodnych, tłuszczu, skrobi, neutralizatorów oraz opróżnianie, transport i przetworzenie pozyskanych opadów z terenów kompleksów wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- DZP/49/25 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





