Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Krosno: WIW.A.3211-11/1/09 Zakup i dostawa odczynników, krążków antybiotykowych, wzorców, surowic, testów diagnostycznych oraz końcówek jednorazowych
Numer ogłoszenia: 318558 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie , ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4325923, faks 013 4326933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WIW.A.3211-11/1/09 Zakup i dostawa odczynników, krążków antybiotykowych, wzorców, surowic, testów diagnostycznych oraz końcówek jednorazowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w wymaganym przez Zamawiającego czasie realizacji zamówienia liczonym od dnia złożenia zamówienia częściowego) odczynników, krążków antybiotykowych, wzorców, surowic, testów diagnostycznych oraz końcówek jednorazowych wskazanych w zał. nr 2-16 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 38.43.71.10 - Końcówki pipet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów, określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszej SIWZ, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat weterynarii z/s w Krośnie ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krążki antybiotykowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krążków antybiotykowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wzorce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wzorce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wzorce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wzorce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wzorców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Surowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa surowic.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Surowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa surowic.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy diagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów diagnostycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odczynniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Końcówki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa końcówek jednorazowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Kwalifikowany inspektor zdatności do lotu - samoloty do 600kg": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa zestawów odczynników do badań genów fuzyjnych RT qPCR
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





