Ogłoszenie z dnia 2007-06-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: kompleksowa obsługa rachunków bankowych MPEC Sp. z o.o Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Dobkowski, ul. Warszawska 27, 15-062 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7407000, fax 085 7407050, 7326261, e-mail: poczta@mpec.bialystok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpec.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego, której jedynym właścicielem jest gmina; Inne:produkcja i dystrybucja ciepła. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa rachunków bankowych MPEC Sp. z o.o. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rachunków pomocniczych, świadczenia usług home banking, udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 5 mln zł, lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych, w bonach skarbowych itp, realizacja przelewów w systemie ELIXIR, usługi płatności masowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, świadczenie innych usług bankowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg. SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obsługa bieżącego rachunku podstawowego 130 000 000,00 zł obrotów w stosunku rocznym, rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w wysokości obrotów rocznych 2 000 000,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 31.07.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie są wykluczeni na pdst. art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Działają w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami) Wpłaca wymagane wadium. Złożą ofertę zgodną z treścią SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r.-Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz.665 ze zmianami ) - dotyczy banków utworzonych po 01 stycznia 1998 r. c) aktualne zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) aktualne zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) kopia bilansu i rachunku zysków i strat z ostatnich 2 lat- druk Wykonawcy, h) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium, i) oświadczenie Wykonawcy, że posiada fundusze własne nie niższe niż 300.000.000 zł na dzień 31.12.2006 r.( w przypadku grupy kapitałowej dane dotyczą całej grupy kapitałowej) - na formularzu ofertowym, j) oświadczenie Wykonawcy, że posiada współczynnik wypłacalności na dzień 31.12.2006 r. nie mniejszy niż 8%, obliczony zgodnie z metodologią NBP, k) wypełniony formularz ofertowy, l) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone w art. 22 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, m) oświadczenie Wykonawcy iż akceptuje zawarty w SIWZ projekt umowy i zobowiązuje się w przypadku wybrania jego oferty do zawarcia umowy na wymaganych w nim warunkach - na formularzu ofertowym, n) opis funkcjonalny rozwiązań informatycznych, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 4 lit. n) i o) SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena obsługi bankowej i prowizja przygotowawcza kredytu 50 2. oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku 10 3. oprocentowanie kredytu na rachunku bieżącym 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.bialystok.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 11:30, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Białymstoku, ul. Warszawska 27, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Żywienie systemem zleconym żołnierzy stacjonujących w m. Wojewodzin
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Regionalnej w Białymstoku
- Dostawa opatrunków hydrożelowych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
- ZK-DZP.262.114.2025 - Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2025 roku
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3 400 000,00 zł dla Gminy Niemce.
- Zakup (w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania) oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, na potrzeby SP ZOZ w Mogilnie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1082300,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
- "Obsługa bankowa Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wolin i jej jednostek organizacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





