Ogłoszenie z dnia 2007-06-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałcz: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów i silników do nich dla JW 1906 Wałcz Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 1906, do kontaktów: Małgorzata Czubaczyńska, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971, e-mail: 2rbm-szp@pow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2rbm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1906, Małgorzata Czubaczyńska, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. Zachodniopomorskie, tel. (067) 250-38-20, fax (067) 250-21-78, e-mail: rbm@wp.pl, www.2rbm.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Inne:Zakup części samochodowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów i silników do nich dla JW 1906 Wałcz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostka Wojskowa 1906 Wałcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów i silników do nich: AUTOSAN H-10-10.02, JELCZ 315,317,325, LUBLIN 1,2,3, STAR 200,244,266, TARPAN-HONKER, URSUS U-912, URSUS C-360 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy oraz oświadczenie o 36 godzinnym terminie dostawy od daty złożenia zamówienia, do siedziby Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 1906. W celu potwierdzenia, że oferowane części i akcesoria odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczenia potwierdzającego, że oferowane części i akcesoria odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale III siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartośc zamówienia bez VAT 110 090,72 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 200 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.spełniając warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 4.udzielą 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczone części zamienne, której bieg rozpocznie się od daty odbioru. 5.Dostarczą części w terminie 36 godzin od daty złożenia zamówienia, do siedziby Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 1906; 6.potwierdzą, że oferowane części i akcesoria odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale III 7.wniosą wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach 1 -7 , jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów : I Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy 2. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy 3. oświadczenie o 36 godzinnym terminie dostawy od daty złożenia zamówienia, do siedziby Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 1906 4. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale III siwz II Dokumentów: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 2.Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 3 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 i 2 i ust. II pkt 1, ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt 3 i 4, ust. II pkt 2 Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo rodzajowe, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania) - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum (w przypadku spółki cywilnej wykaz wspólników) - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody (nie dotyczy spółek cywilnych, które ponoszą solidarną odpowiedzialność z mocy ustawy) - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III Nadto Wykonawcy składają : 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można: a) odebrac osobiscie w siedzibie zamawiajacego - budynek nr 2 pok. nr 2 b) po przesłaniu zgłoszenia za posrednictwem poczty lub na fax nr (067) 250-21-78, c) lub pobrac ze strony internetowej Zamawiajacego: www.2rbm.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 11:00, Jednostka Wojskowa 1906, ul.Ciasna 7, 78-601 Wałcz, sala konferencyjna - budynek nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy 54/2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawy produktów mleczarskich
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. K. Makuszyńskiego w Wałczu w 2026 r.- dostawa warzyw i owoców mrożonych
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z kotłownią modułową wraz z zagospodarowaniem terenu, obręb 0001, jednostka ewidencyjna Wałcz - Miasto, działka oznaczona geodezyjnie nr 5654/296
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywny zakup i dostawę fabrycznie nowych części zamiennych oraz części zregenerowanych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz materiałów do obsługi klimatyzacji samochodowych (3 zadania częściowe)
- 9/PNO/2025 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





