eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla ZHW w Łodzi i ZHW o/Piotrków Trybunalski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31798

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla ZHW w Łodzi i ZHW o/Piotrków Trybunalski Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, do kontaktów: w sprawie procedury: mgr Agnieszka Ptak, w sprawie pprzedmiotu zamówienia: lek. wet Grzegorz Stasiak, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, fax 042 6351432, e-mail: zaopatrzenie.wiw@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wiw.bip.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Inspekcja realizuje zadania z akresu ochrony zwierząt oraz bezpieczeństwa prod. poch. zw.. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla ZHW w Łodzi i ZHW o/Piotrków Trybunalski. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ZHW w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, ZHW o/Piotrków Trybunalski, ul. Rzemieślnicza 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla ZHW w Łodzi oraz ZHW o/Piotrków Trybunalski Przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 1 - 13 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda dokumentów przedmiotowych w prowadzonym postępowaniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.60.00.00 - Różne wyroby gotowe i pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.00.00 - Wyposażenie różne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.31 - Płytki Petriego Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 27.31.30.00 - Wyroby ze stali nierdzewnej Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal Oryginalny kod CPV: 36.71.20.00 - Filtry Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna Oryginalny kod CPV: 21.25.20.00 - Bibuła filtracyjna Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełniają wszystkie wymogi określone w SIWZ. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełnią wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez nich informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa. b) Oferty oceniane będą w 2 etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą Prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych przez Zamawiającego W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Rozdziale IX pkt 1 i formie określonej w Rozdziale VIII SIWZ: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 14); Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 2) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru określonego w załączniku Nr 15 ); 3) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 16); 4) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy (..) przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik Nr 18 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:15, sala konferencyjna Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93 - 569 Łódź.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: SPRZĘT DO DOZOWANIA PŁYNÓW. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest sprzęt do dozowania płynów przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 12 126,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: SPRZĘT DO MIKROBIOLOGII. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest sprzęt do mikrobiologii przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00, 14.52.34.00, 27.82.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 17 390,36 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PIPETY ORAZ KOŃCÓWKI DO PIPET. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są pipety oraz końcówki do pipet przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00, 36.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 26 980,43 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PRODUKTY Z METALU. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są produkty z metalu używane w laboratorium przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00, 27.52.00.00, 36.60.00.00, 27.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 26 903,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: SPRZĘT DO FILTRACJI I SĄCZENIA. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest sprzęt do filtracji i sączenia przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.20.00, 36.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 23 569,00zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: AKCESORIA DO APARATU MILLIPORE. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są akcesoria do aparatu Millipore przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.20.00, 36.60.00.00, 21.25.20.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 21 481,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: FILTRY DO SYSTEMU OCZYSZCZANIA WODY PURELAB. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.20.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 37 050,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: POZOSTAŁE AKCESORIA LABORATORYJNE. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia sa pozostałe akcesoria laboratoryjne przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00, 25.22.40.00, 25.22.70.00, 26.24.11.00, 31.71.11.40. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 40 885,31 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: TERMOMETRY. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa termometrów przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 26 173,69 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: UKŁAD DO FOTOGRAFII CYFROWEJ. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do mikroskopu przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.10.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 2 860,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: AKCESORIA DO CHROMATOGRAFII. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do chromatografii przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 31 895,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: AKCESORIA DO AAS. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do AAS przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 12 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 12 785,40 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: PŁYTKI PETRIEGO, SŁOJE I PROBÓWKI. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa płytek Petriego, słoi i probówek przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 13 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.31, 25.22.70.00. 3) Wielkość lub zakres: szacunkowa wartość zamówienia wynosi 65 058,98 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostaw 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.