eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń1. Konserwator budynków i terenów zielonych z obsługą wózka jezdniowego; 2. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego; 3. Obsługa małej firmy; 4. Grafika komputerowa; 5. Nowoczesne techniki sprzedaży; 6. Nowoczesny pracownik małej gastronomii; 7. Profesjonalny opiekun; 8. Kurs przygotowujący do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych; 9. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie; 10. Spawacz metodą MAG z elementami rysunku technicznego; 11. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Wałcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Konserwator budynków i terenów zielonych z obsługą wózka jezdniowego; 2. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego; 3. Obsługa małej firmy; 4. Grafika komputerowa; 5. Nowoczesne techniki sprzedaży; 6. Nowoczesny pracownik małej gastronomii; 7. Profesjonalny opiekun; 8. Kurs przygotowujący do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych; 9. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie; 10. Spawacz metodą MAG z elementami rysunku technicznego; 11. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych
Numer ogłoszenia: 31788 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.walcz.ibip.pl, pupwalcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Konserwator budynków i terenów zielonych z obsługą wózka jezdniowego; 2. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego; 3. Obsługa małej firmy; 4. Grafika komputerowa; 5. Nowoczesne techniki sprzedaży; 6. Nowoczesny pracownik małej gastronomii; 7. Profesjonalny opiekun; 8. Kurs przygotowujący do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych; 9. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie; 10. Spawacz metodą MAG z elementami rysunku technicznego; 11. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Konserwator budynków i terenów zielonych dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 7 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 5 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 2. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 3 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 3. Obsługa małej firmy dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 4. Grafika komputerowa dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 5. Nowoczesne techniki sprzedaży dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 5 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb; 6. Nowoczesny pracownik małej gastronomii dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 7. Profesjonalny opiekun dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1, 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 8. Kurs przygotowujący do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1, 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 9. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 6 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 10. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego łącznie dla 30 osób bezrobotnych ( 2 grupy po 15 osób) w terminach wskazanych przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb; 11. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej łącznie dla 30 osób (2 grupy po 15 osób), w terminach wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1, 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) minimum 3 usługi dla grup liczących minimum 10 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie części I tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Konserwator budynków i terenów zielonych z obsługą wózka jezdniowego wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcą modułu konserwator budynków powinna być osoba z wykształceniem wyższym budowlanym, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe budowlane, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodach budowlanych, wykładowcą modułu konserwator terenów zielonych powinna być osoba z wykształceniem wyższym z zakresu ogrodnictwa, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe ogrodnicze, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodzie ogrodnika lub konserwatora terenów zielonych, natomiast w przypadku modułu trzeciego wykładowcami winny być osoby posiadające udokumentowaną wiedzę teoretyczną z zakresu mechaniki i budowy maszyn, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uprawnienia pedagogiczne, natomiast instruktorzy zajęć praktycznych winni posiadać kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym do obsługi urządzeń transportu bliskiego oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. W zakresie części II tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia Magazynier z obsługą wózka jezdniowego wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.:osobami z wykształceniem co najmniej średnim handlowym, posiadającymi uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce objętej przedmiotem zamówienia lub co najmniej 2-letnie doświadczenie jako wykładowca przedmiotów handlowych, natomiast w przypadku modułu drugiego wykładowcami winny być osoby posiadające udokumentowaną wiedzę teoretyczną z zakresu mechaniki i budowy maszyn, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uprawnienia pedagogiczne, natomiast instruktorzy zajęć praktycznych winni posiadać kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym do obsługi urządzeń transportu bliskiego oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. W zakresie części III. tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa małej firmy wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami szkolenia winny być osoby z wykształceniem wyższym, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie zawodowe, w tym w prowadzeniu tego typu szkoleń. W zakresie części IV tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Grafika komputerowa wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami szkolenia winny być osoby z wykształceniem wyższym informatycznym, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie zawodowe, w tym w prowadzeniu tego typu szkoleń. W zakresie części V tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowoczesne techniki sprzedaży wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: moduł pierwszy winien być prowadzony przez osobę z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadającą doświadczenie w zawodzie będącym przedmiotem zamówienia, udokumentowane szkolenia lub studia podyplomowe, uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce handlowej. Osoba prowadząca moduł obsługi komputera i kasy fiskalnej winna posiadać wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, udokumentowaną umiejętność obsługi kas fiskalnych i innych urządzeń wykorzystywanych w placówkach handlowych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera, w przypadku modułu trzeciego wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w dziedzinie rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych oraz w prowadzeniu szkoleń mających na celu nabycie uprawnień kasjera walutowo-złotówkowego, natomiast w przypadku modułu czwartego wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe, posiadać certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze finansowej firm. W zakresie części VI tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowoczesny pracownik małej gastronomii wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: moduły a i b winny być prowadzone przez osoby z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu technologii żywności lub hotelarstwa i gastronomii, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu gastronomii lub szkoleń z zakresu marketingu usług hotelarskich i gastronomicznych lub co najmniej 2-letnie doświadczenie jako wykładowca przedmiotów gastronomicznych, natomiast w przypadku zajęć z zakresu ABC przedsiębiorczości wykładowca winien mieć wykształcenie wyższe, posiadać certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze finansowej firm. W zakresie części VII tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny opiekun wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami zajęć praktycznych i teoretycznych winny być osoby posiadające wykształcenie pedagogiczne, co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie opiekuna osób starszych lub dzieci odpowiednio dla modułu I i II. W zakresie części VIII tj. organizacja i przeprowadzenie Kursu przygotowującego do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami zajęć teoretycznych i instruktorami zajęć praktycznych winny być osoby posiadające uprawnienia pedagogiczne, legitymujące się dyplomem lub świadectwem szkoły lub innej placówki oświatowej, które potwierdzają uzyskanie wykształcenia uprawniającego do prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia wskazanym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998 r. (Dz. U. Nr. 113, poz. 731). W zakresie części IX tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcą szkolenia powinna być osoba z wykształceniem wyższym budowlanym, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe budowlane, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodach budowlanych. W zakresie części X tj. organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami szkolenia teoretycznego powinni być inżynierowie lub technicy spawalnicy posiadający kwalifikacje instruktorów spawania potwierdzone dyplomem Europejskiego/ Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP), natomiast instruktorzy szkolenia praktycznego powinni posiadać ukończony kurs Europejskiego/ Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP) oraz aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza w metodzie spawania odpowiadającej zakresowi szkolenia. W zakresie części XI tj. organizacja i przeprowadzenie szkoleń pn. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami szkolenia winny być osoby posiadające udokumentowaną wiedzę teoretyczną z zakresu mechaniki i budowy maszyn, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uprawnienia pedagogiczne, natomiast instruktorzy zajęć praktycznych winni posiadać kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym do obsługi urządzeń transportu bliskiego oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Program szkolenia, harmonogram szkolenia, kosztorys

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.walcz.ibip.pl, pupwalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I - III, V - IX - Projekt pn. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Część I, III - VIII - Projekt pn. Stop dla barier współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Część VII, IX - Projekt pn. Aktywność drogą do sukcesu współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwator budynków i terenów zielonych z obsługą wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia Konserwator budynków i terenów zielonych dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 7 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 5 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 200 lub 267 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 3 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 160 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa małej firmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia pn. Obsługa małej firmy dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 250 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grafika komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia pn. Grafika komputerowa dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 150 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nowoczesne techniki sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia Nowoczesne techniki sprzedaży dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 5 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 200 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nowoczesny pracownik małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku szkolenia Nowoczesny pracownik małej gastronomii dla grupy liczącej 15 osób, w tym dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 200 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Profesjonalny opiekun.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 r. szkolenia pn. Profesjonalny opiekun dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1, 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 320 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kursu przygotowującego do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 r. Kursu przygotowującego do uzyskania licencji na pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia z obsługą imprez masowych dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1, 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Stop dla barier - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 269 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Technolog robót wykończeniowych dla grupy liczącej 10 osób, w tym dla 6 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Niepełnosprawni na rynku pracy - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 1 beneficjenta projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 180 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w I i II kwartale 2013 r. po jednym szkoleniu pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego łącznie dla 30 osób bezrobotnych (2 grupy po 15 osób) w terminach wskazanych przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 165 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w I i II kwartale 2013 roku szkoleń pn. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej łącznie dla 30 osób (2 grupy po 15 osób), w terminach wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 67 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.