eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Strzelce Opolskie: budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej
Numer ogłoszenia: 317843 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania , ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049400, faks 077 4049419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na wykonaniu sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej ul. Toszecka 19 , zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez: Przedsiębiorstwo Projektowania Sp.z o.o. BIPROMAG 1 Gliwice . Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: przygotowanie terenu pod budowę z wykonaniem makroniwelacji, wykonanie sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym wyposażonej w: - instalacje wodno-kanalizacyjną, - instalacje centralnego ogrzewania, - instalacje elektryczną , odgromową i teletechniczną, - instalacje wentylacji mechanicznej, wyposażenie sali gimnastycznej z zapleczem w sprzęt sportowy, Rozbudowa istniejącej kotłowni opalanej olejem opałowym polegająca na: rozbudowie istniejącej instalacji technologicznej o zasilanie instalacji c.o. sali gimnastycznej i przygotowanie ciepłej wody użytkowej na potrzeby sali gimnastycznej oraz dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej kotłowni do nowego układu, wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, wykonanie nowego przyłącza kanalizacji do istniejącego zbiornika wybieralnego zlokalizowanego na terenie szkoły, wykonanie robót drogowych - chodniki i place utwardzone kostką betonową, na terenie szkolnym oraz opaska w około budynku chodnik i schody zewnętrzne żelbetowe - przejście między budynkiem szkolnym a salą gimnastyczna , wykonanie mikroniwelacji i zazielenienia terenu , wykonanie okna i drzwi zewnętrznych w istniejącym budynku szkolnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 20.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy[1] a w szczególności określone poniżej: Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym, tzn. musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1 robota o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów tj. Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykazu wykonanych robót budowlanych oraz potwierdzeń (referencji), czy uczestnik przetargu zrealizował z należytą starannością, w w/w okresie , roboty o zakresie porównywalnym z zamówieniem. Nie będą uwzględniane zadania nie potwierdzone odpowiednią opinią - referencją. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać, że osoby planowane do objęcia funkcji: kierownika budowy i kierowników robót branżowych posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania, odpowiednio, robotami budowlanymi oraz w zakresie instalacji saniatarnych i elektrycznych. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów tj. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy oraz uprawnienia kierowników robót sanitarnych i elektrycznych. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy[1]. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 7.1.1.oraz oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1.5 niniejszej SIWZ. Zamawiający wykluczy wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy[1]..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę (druk nr 1) wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 robota budowlana, o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, terminu i miejsca wykonania. Do wykazu (druk nr 2) muszą być załączone dokumenty potwierdzające (opinie, referencje), że zadania zostały należycie wykonane. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (druk nr 3), a co najmniej imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień i aktualne (na dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, oraz imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień kierowników robót - osoby te muszą posiadać odpowiednio uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy (druk nr 4).Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy[1] (druk nr 5).. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, odpisów potwierdzonych notarialnie lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby lub osób mających prawo reprezentować Wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1117.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie z podanej wyżej strony internetowej lub odebrać w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 2) lub za zaliczeniem pocztowym - koszt dokumentacji wynosi 150 zł (płatne w kasie GZO.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.