Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Zawiercie: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański
Numer ogłoszenia: 317399 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu termomodernizacji budynku i przebudowy ( modernizacji ) istniejącej kotłowni wbudowanej, budynku Zespołu Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1. 2.Wykonanie projektu remontu (modernizacji ) dachu Zespołu Szkół im. R. Gostkowskiego w Łazach ul. Fabryczna 1 a . 3.Wykonanie projektu drenażu wokół budynku Zespołu Szkół im. R. Gostkowskiego w Łazach ul. Fabryczna 1 a . 4.Wykonanie projektu remontu ( modernizacji) dachu w Zespole Szkół w Porębie ( budynek główny i przewiązka ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno opracowanie dotyczące zakresu dla poszczególnej części zamówienia o podobnym stopniu skomplikowania co przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców(wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do wykazu należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie b)dysponują po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalnościach zgodnych z zakresem projektu ( dotyczy każdej części zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. II.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 1.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art.25 ust.1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania .Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1).Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( prace projektowe , audyty energetyczne), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.( dotyczy każdej części zamówienia) Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania w specjalnościach zgodnych z zakresem projektu ( dotyczy każdej części zamówienia) oraz ważne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum po jednej osobie z uprawnieniami danej specjalności . ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obslugi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkól i Placówek Oświatowo-Wychowawcych ,42-400 Zawiercie ul. Rataja 29 a ,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Rataja 29 a , pokój Nr 7 ,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu termomodernizacji budynku i przebudowy ( modernizacji ) istniejącej kotłowni wbudowanej, budynku Zespołu Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość opracowania ma zawierać: 1. Audyt energetyczny budynku 2. Inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do wykonania n/w projektów 3. Projekt docieplenia budynku oraz remontu pokrycia dachu ( wraz z jego ociepleniem) - całego obiektu 4. Projekt instalacji odgromowej 5. Projekt odwodnienia dachu wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej łącznie z wykonaniem opaski z kostki brukowej wokół budynku 6. Projekt kolorystyki budynku 7. Projekt przebudowy kotłowni uwzględniający wymianę istniejących kotłów miałowych na kotły nowej generacji ,na paliwo stałe . 8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 9. Kosztorysy inwestorskie 10. Przedmiary 11. Wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę( jeżeli jest wymagane).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu remontu (modernizacji ) dachu Zespołu Szkół im. R. Gostkowskiego w Łazach ul. Fabryczna 1 a ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie ma zawierać 1. Audyt energetyczny budynku 2. Projekt docieplenia dachu całego obiektu z uwzględnieniem instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 4. kosztorysy inwestorskie 5. przedmiary 6. wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu drenażu wokół budynku Zespołu Szkół im. R. Gostkowskiego w Łazach ul. Fabryczna 1 a ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie ma zawierać 1. Projekt wykonawczy drenażu 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 3. kosztorysy inwestorskie 4. przedmiary 5. wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu remontu ( modernizacji) dachu w Zespole Szkół w Porębie ( budynek główny i przewiązka ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie ma zawierać 1. Projekt docieplenia dachu całego obiektu z uwzględnieniem instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 3. kosztorysy inwestorskie 4. przedmiary 5. wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.