eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińskprzebudowa mostu przez rzekę Modrzejowicę w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 25+320 w miejscowości Modrzejowice



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31727

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jedlińsk: przebudowa mostu przez rzekę Modrzejowicę w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 25+320 w miejscowości Modrzejowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Radomiu, do kontaktów: mgr inż. Bożena Olszewska, Wsola 115a, 26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie, tel. 048 3213874, fax 048 3213073, e-mail: sgmrd@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wwww.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa mostu przez rzekę Modrzejowicę w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 25+320 w miejscowości Modrzejowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa nr 9 km 25+320w miejscowości Modrzejowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego mostu w km 25+320 oraz odcinka drogi krajowej nr 9 Radom - Rzeszów w m. Modrzejowice wraz z wykonaniem tymczasowego mostu objazdowego i dojazdów do niego. Roboty będą prowadzone przy zamknięciu odcinka drogi i poprowadzeniu ruchu tymczasową trasą objazdową. I. Zakres robót obejmuje m. in.: a. Trasa objazdowa: - wykonanie drogi objazdowej dł. 146,00 m (nasypy, podbudowy, nawierzchnia), - budowa mostu tymczasowego, - rozbiórka mostu objazdowego, - rekultywacja terenu po trasie objazdowej. b. Przebudowa obiektu zasadniczego: - rozbiórka istniejącego mostu, - budowa mostu o dł. 18,600 m budowa mostu o dł. 18,600 m , ustrój nośny: dziewiętnaście belek strunobetonowych typu Kujan i nadbeton, belki mocowane w sposób sztywny - monolityczny w ścianach przyczółków, posadowienie przyczółków na ławach fundamentowych stanowiących jednocześnie zwieńczenie pali. - przebudowa odcinka drogi o dł. 86,00 m (frezowanie, podbudowa bitumiczna, nawierzchnia z betonu asfaltowego) umocnienie koryta rzeki w obrębie mostu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.20 - Wiadukty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.20 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa mostu długości 18,60 mb przez rzekę Modrzejowicę w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 25+320 w miejscowości Modrzejowice. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 35 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I Potencjał ekonomiczny I.1. Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 3 000 000,00zł lub na podstawie innych dokumentów określających obroty ( w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego). I.(1).Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie I. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. II. Potencjał techniczny Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Lp. / Stanowisko / Wymagane uprawnienia / Wymagane doświadczenie zawodowe 1 / 2 / 3 / 4 1. / Kierownik budowy / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. / Minimum 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy obiektów mostowych o długości min. 15 m każdy, jako Kierownik budowy *) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów II.(1). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II. spełnia przynajmniej jeden z nich. III. Potencjał techniczny III.1. Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: L.p. / Wyszczególnienie sprzętu / Wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia 1. / Wibrator wgłębny o częstotliwości min. 6000 drgań/ min / 1 2. / Koparko - ładowarka o poj. łyżki min. 0,75 m sześc. / 1 3. / Układarka mieszanki mineralno-bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską / 1 4. / Samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym / 1 5. / Walec stalowy / 1 6. / Walec ogumiony / 1 III.1.1. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. III.(1). Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III. spełniają łącznie. IV. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy budowę lub przebudowę min. 3 obiektów mostowych o długości min. 15 m każdy. IV.(1). Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie IV. spełniają łącznie. V. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. V.(1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie V. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane wyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania postawionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą "spełnia/ nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ "Oświadczenie". (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nim (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania), albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. (8) Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III. (9) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt IV. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ + CD (projekt techniczny) Ze strony internetowej Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.07.2007, godzina 10:00, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Radomiu Wsola 115a nr pokoju 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.