Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Toruń: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 316947 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu , ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6100319, faks 056 6557530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w rozbiciu na zadania: Zadanie nr 1 - Zestawy do drenażu, Zadanie nr 2 - Rampy trójdrożne, Zadanie nr 3 - Igły do trepanobiopsji szpiku, Zadanie nr 4 - Igły do biopsji mostka, Zadanie nr 5 - Igły do ostrzyknięć.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.13.20 - Igły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych, b) przedłożą na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych i oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny odpowiada określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1) opisy lub katalogi lub ulotki bądź foldery oferowanego przez Wykonawcę sprzętu medycznego (do każdej oferowanej pozycji) - należy w załączonych dokumentach dokładnie oznaczyć nr zadania i pozycję której dotyczą, oraz 2) dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien na oferowany przez siebie sprzęt medyczny złożyć wraz z ofertą odpowiednio w ramach danego zadania: zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub deklaracje zgodności (każdą oferowaną pozycje asortymentową w załączonych dokumentach należy dokładnie oznaczyć).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do drenażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu - 260 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rampy trójdrożne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rampy trójdrożne - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do trepanobiopsji szpiku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do trepanobiopsji szpiku - 1308 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły do biopsji mostka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji mostka - 2280 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do ostrzyknięć.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do ostrzyknięć - kolonoskopowe -132 szt, gastroskopowe - 320 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Zapewnienie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej na potrzeby warsztatów szkoleniowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji, dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!" w 2 miejscowościach woj. kuj-pom.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Sochaczewskiego oraz podległych jednostek na lata 2025-2028
- Dostawa łyżki wysokiego wysypu do ładowarek Volvo L 110H dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
- Zakup kompleksowej usługi szkoleniowej z zakresu internacjonalizacji przedsiębiorstw w ramach projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 5 pakietach.
- DOSTAWA PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO POBIERANIA KRWI, PRZECHOWYWANIA I WYKONYWANIA BADAŃ
- Dostawa sond do kriobiopsji, masek tlenowych, obwodów oddechowych, akcesoriów w systemie zamkniętym, wody do respiratorów
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO J. U.
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych - 9 pakietów.
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach.
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.