eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaLIKWIDACJA SKUTKÓW ZAWILGOCENIA MURÓW STYKAJACYCH SIĘ Z GRUNTEM NA NISKIM PARTERZE - IZBA PRZYJĘĆ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Żurawica: Likwidacja skutków zawilgocenia murów stykających się z gruntem na niskim patrterze - izba Przyjęć.
Numer ogłoszenia: 316925 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249817 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, ul. Różana 9, Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, faks 672-37-21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja skutków zawilgocenia murów stykających się z gruntem na niskim patrterze - izba Przyjęć..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest likwidacja skutków zawilgocenia murów stykających się z gruntem na niskim parterze - izba przyjęć w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym w Żurawicy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiar robót, umowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz pozwolenie na budowę. 2.Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000 - 7. 3.W trakcie trwania robót wykonawca jest zobowiązany do wygrodzenia - zabezpieczenia korytarza - strefy robót folią budowlaną na ruszcie drewnianym. 4.Transport materiałów budowlanych, gruzu i ziemi nie może powodować uszkodzeń, wyposażenia i stolarki. 5.Wykonanie wymiany poziomu kanalizacyjnego do kuchenki oddziałowej nastąpi nocą w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 6.Cięcie płytek nastąpi sprzętem umożliwiającym odpylenie. 7.Prace winny umożliwić niezakłócony dostęp do dźwigów osobowych podesty komunikacyjne. 8.Prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby maksymalnie skrócić czas ich wykonania oraz zminimalizować uciążliwości w pracy Izby Przyjęć. 9.Szczegółowy zakres rzeczowy robót musi być zgodny z przedmiarami robót oraz z Projektem Budowlanym. 10.Od Oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie i na terenie robót. 11.Zestawienie dokumentacji - projekt budowlany. 12.Zamawiający oświadcza, że wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych użytkowych i estetyczno - wizualnych, gdyż stanowią one komplet plastyczny z punktu widzenia architektury wnętrz. 13.Zamawiający oświadcza, że wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, w celu opisania technologii i sposobu wykonania robót, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy. 14.Wszystkie wbudowane materiały budowlane winny być fabrycznie nowe i w I gatunku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana ESBUD Edward Strzemiński, ul. Goszczyńskiego 8/14, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42629.48
  • Oferta z najniższą ceną: 42629.48 oferta z najwyższą ceną: 42629.48
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.