Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Żurawica: LIKWIDACJA SKUTKÓW ZAWILGOCENIA MURÓW
STYKAJACYCH SIĘ Z GRUNTEM NA NISKIM
PARTERZE - IZBA PRZYJĘĆ
Numer ogłoszenia: 249817 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy , ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, fax. 672-37-21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA SKUTKÓW ZAWILGOCENIA MURÓW STYKAJACYCH SIĘ Z GRUNTEM NA NISKIM PARTERZE - IZBA PRZYJĘĆ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja skutków zawilgocenia murów stykających się z gruntem na niskim parterze - izba przyjęć w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym w Żurawicy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiar robót, umowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz pozwolenie na budowę. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000 - 7. 3. W trakcie trwania robót wykonawca jest zobowiązany do wygrodzenia - zabezpieczenia korytarza - strefy robót folią budowlaną na ruszcie drewnianym. 4. Transport materiałów budowlanych, gruzu i ziemi nie może powodować uszkodzeń, wyposażenia i stolarki. 5. Wykonanie wymiany poziomu kanalizacyjnego do kuchenki oddziałowej nastąpi nocą w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 6. Cięcie płytek nastąpi sprzętem umożliwiającym odpylenie. 7. Prace winny umożliwić niezakłócony dostęp do dźwigów osobowych (podesty komunikacyjne). 8. Prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby maksymalnie skrócić czas ich wykonania oraz zminimalizować uciążliwości w pracy Izby Przyjęć. 9. Szczegółowy zakres rzeczowy robót musi być zgodny z przedmiarami robót oraz z Projektem Budowlanym. 10. Od Oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie i na terenie robót. 11. Zestawienie dokumentacji - projekt budowlany. 12. Zamawiający oświadcza, że wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych użytkowych i estetyczno - wizualnych, gdyż stanowią one komplet plastyczny z punktu widzenia architektury wnętrz. 13. Zamawiający oświadcza, że wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, w celu opisania technologii i sposobu wykonania robót, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy. 14. Wszystkie wbudowane materiały budowlane winny być fabrycznie nowe i w I gatunku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wnosi wadium w wysokości: 1600,00 PLN (słownie złotych: tysiąc sześćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je przesłać przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na rachunek Zamawiającego w KB S.A. o/Przemyśl nr 46150016341216300208870000. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej winna ona zawierać klauzulę o tym, iż jest nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 5. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem - dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu Wykonawca winien zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej (poręczenia, gwarancje) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kasie Szpitala (budynek Administracji pok. 19 w dniach roboczych w godz. 800 ÷ 1400 ) w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, lub załączyć do oferty. 7. Zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia przekazania należności (kserokopię polecenia przelewu, przekazu pocztowego lub pokwitowania wystawionego przez Zamawiającego). Potwierdzenie przekazania wadium w formie pieniężnej nie jest obarczone wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ dotyczącymi formy (np. potwierdzenie za zgodność z oryginałem, parafowanie, etc.) i stanowi element informacyjny dla Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami ustawy Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w pieniądzu znalazło się na koncie wskazanym w pkt. 3. niniejszej SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 8. Zwrot wadium dokonywany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Artykuł ten reguluje również sytuację ewentualnej utraty wadium przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. 3. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum dwóch podobnych, co do rodzaju i wartości robót budowlanych, w tym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 5. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował roboty remontowo -budowlane związane z podbiciem fundamentów, izolacji poziomej oraz kanalizacji wewnetrznej wykonywane na rzecz firmy, instytucji lub osoby fizycznej. 6. Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej (brutto) każda. 7. Za materiały równoważne uznane będą materiały o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych od określonych w przedmiarze i identycznych pod względem wizualnym i kolorystycznym. 8. W przypadku oferowania materiałów równoważnych oferent winien załączyć do oferty próbki tych materiałów oraz wskazać, który z materiałów lub wyrobów zastępuje. 9. W przypadku oferowania materiałów równoważnych oferent winien załączyć do oferty komplet dokumentów dopuszczających je do stosowania w budownictwie oraz instrukcje użytkowania i wbudowania. 10. Udzielenie gwarancji Wykonawcy na wykonane roboty nie krótszej, niż 3 lata oraz złoży pełny druk gwarancyjny (warunki gwarancji). 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie wskazanego Kierownika Budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy. 12. Oferta, oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił ścisłe wzory w formie Załączników do niniejszej Specyfikacji pod rygorem odrzucenia oferty, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 13. Wszystkie strony oferty winny być podpisane przez Wykonawcę. 14. Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy był przedstawiony wyłącznie w formie przez niego określonej (zawierający wyłącznie scalone, ryczałtowe ceny jednostkowe) - wzór druku określony w załączniku nr 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia. Oznacza to, iż wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy będzie brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 6 - w oryginale). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr G do oferty - przygotowuje Oferent, 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy (wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr H do oferty - przygotowuje Oferent, 3) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr I do oferty - przygotowuje Oferent, 4) zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr J do oferty - przygotowuje Oferent, 5) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie dla kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (uprawnienia budowlane), 6) zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do właściwego terytorialnie oddziału i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważne do końca 2008r., 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych robót budowlanych (minimum dwóch) zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w załączniku 7 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane - załącznik E. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt. 2, 3. i 4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1., 2. i 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 i 2. (lub odpowiednio w pkt. 4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, w formie określonej w załączniku 8 (załącznik nr F do oferty). 11. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej załączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium (wadium w pieniądzu musi być wniesione wyłącznie przelewem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy
ul. Różana 9, 37-710 Żurawica.
(budynek Administracji nr 15, pokój nr 02).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedzielenie wybiegu wewnętrznego oraz zewnętrznego na słoniarni
- Rozbudowa zbiornika w Karwaczu
- BUDOWA SKATEPARKU W ZIĘBICACH
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z kotłownią modułową wraz z zagospodarowaniem terenu, obręb 0001, jednostka ewidencyjna Wałcz - Miasto, działka oznaczona geodezyjnie nr 5654/296
- SVA/4620-583/2025 Remont budynku nr 61 na terenie JW. w m. Przasnysz; ul Makowska 69, 06-300 Przasnysz.
- Remont wnętrza budynku zabytkowego Dworu w założeniu dworsko parkowym Stajne-Polesie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





