Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Kraków: Dostawa narzędzi endoskopowych.
Numer ogłoszenia: 316776 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi endoskopowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi endoskopowych. Zamówienie składa się z 8 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1- 1 800 zł część 2- 1 600 zł część 3- 1 200 zł część 4- 300 zł część 5- 100 zł część 6- 400 zł część 7- 400 zł część 8- 300 zł W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające spełnienie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Reguluje wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (11,07 zł)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielorazowy papillotom - 5 szt. 2. Wielorazowe szczypce biopsyjne- 20 szt. 3. Wielorazowe szczypce biopsyjne -30 szt. 4. Wielorazowe pętle do polipektomii -30 szt. 5. Wkłady uzupełniające do zestawów do opaskowania żylaków przełyku - 30 szt. 6. Wielorazowa igła do ostrzykiwania miejsca krwawienia z przewodu pokarmowego -20 szt. 7. Wielorazowa igła do ostrzykiwania miejsca krwawienia z przewodu pokarmowego- 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trójkanałowy papilotom jednorazowego użytku- 40 szt. 2. Cewnik wielorazowy do dróg żółciowych i trzustkowych -10 szt. 3. Cewnik wielorazowy do dróg żółciowych i trzustkowych - 10 szt. 4. Cewnik wielorazowy do dróg żółciowych i trzustkowych - 10 szt. 5. Cewniki do dróg żółciowych i trzustkowych zakończone długim zwężeniem-10 szt. 6. Cewnik z ruchomą końcówką do dróg żółciowych i trzustkowych -6 szt. 7. Jednorazowy balon trójkanałowy do usuwania złogów z dróg żółciowych- 6 szt. 8. Jednorazowy koszyk do usuwania kamieni z dróg żółciowych, złogów i ciał obcych w obrębie przewodów żółciowych- 10 szt. 9. Jednorazowy balon trójkanałowy do usuwania złogów z dróg żółciowych- 6 szt. 10. Ustnik wielorazowy duży, terapeutyczny-30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hydrofilny prowadnik z nitinolowym rdzeniem - 20 szt. 2. Sfinkterotom obrotowy jednorazowego użytku - 10 szt. 3. Trójkanałowy cewnik balonowy do usuwania złogów z dróg żółciowych - 10 szt. 4. Zestaw do przezskórnej gastrostostomii (PEG)- 30 szt. 5. Zestaw do wymiennej gastrostomii balonowej - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda do argonizacji w obrębie przewodu pokarmowego - 6 szt. 2. Sonda do argonizacji w obrębie przewodu pokarmowego - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyłącze do płukania - 5 szt. 2. Dren do płukania - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proteza prosta - 80 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa pętla do polipektomii - 20 szt. 2. Jednorazowa siatka do usuwania polipów, ciał obcych - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pętle elektrochirurgiczne jednorazowego użytku, kształt półksiężycowaty - 2 szt. 2. Pętle elektrochirurgiczne kolonoskopowe jednorazowego użytku, kształt owalny - 2 szt. 3. Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku- 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej WLZ w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 18 w Krakowie.
- Remont kominów w 23 budynkach w zasobach Spółdzielni.
- USŁUGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych wraz ze środkami do dezynfekcji endoskopów
- Dostawa wyrobów do mikroskopu oraz videomikroskopu, masek anestetycznych dla dzieci oraz masek oddechowych dla dorosłych, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny (...) w podziale na 21 części
- Dostawa instrumentarium endoskopowego wraz z odbiorem zużytych narzędzi
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- dostawa zestawu narzędzi do endoskopowych operacji stenoz kręgosłupa
- Dostawa wyrobów endoskopowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.