eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa narzędzi endoskopowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Kraków: Dostawa narzędzi endoskopowych.
Numer ogłoszenia: 316776 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi endoskopowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi endoskopowych. Zamówienie składa się z 8 części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1- 1 800 zł część 2- 1 600 zł część 3- 1 200 zł część 4- 300 zł część 5- 100 zł część 6- 400 zł część 7- 400 zł część 8- 300 zł W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające spełnienie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Reguluje wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (11,07 zł)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielorazowy papillotom - 5 szt. 2. Wielorazowe szczypce biopsyjne- 20 szt. 3. Wielorazowe szczypce biopsyjne -30 szt. 4. Wielorazowe pętle do polipektomii -30 szt. 5. Wkłady uzupełniające do zestawów do opaskowania żylaków przełyku - 30 szt. 6. Wielorazowa igła do ostrzykiwania miejsca krwawienia z przewodu pokarmowego -20 szt. 7. Wielorazowa igła do ostrzykiwania miejsca krwawienia z przewodu pokarmowego- 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trójkanałowy papilotom jednorazowego użytku- 40 szt. 2. Cewnik wielorazowy do dróg żółciowych i trzustkowych -10 szt. 3. Cewnik wielorazowy do dróg żółciowych i trzustkowych - 10 szt. 4. Cewnik wielorazowy do dróg żółciowych i trzustkowych - 10 szt. 5. Cewniki do dróg żółciowych i trzustkowych zakończone długim zwężeniem-10 szt. 6. Cewnik z ruchomą końcówką do dróg żółciowych i trzustkowych -6 szt. 7. Jednorazowy balon trójkanałowy do usuwania złogów z dróg żółciowych- 6 szt. 8. Jednorazowy koszyk do usuwania kamieni z dróg żółciowych, złogów i ciał obcych w obrębie przewodów żółciowych- 10 szt. 9. Jednorazowy balon trójkanałowy do usuwania złogów z dróg żółciowych- 6 szt. 10. Ustnik wielorazowy duży, terapeutyczny-30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hydrofilny prowadnik z nitinolowym rdzeniem - 20 szt. 2. Sfinkterotom obrotowy jednorazowego użytku - 10 szt. 3. Trójkanałowy cewnik balonowy do usuwania złogów z dróg żółciowych - 10 szt. 4. Zestaw do przezskórnej gastrostostomii (PEG)- 30 szt. 5. Zestaw do wymiennej gastrostomii balonowej - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda do argonizacji w obrębie przewodu pokarmowego - 6 szt. 2. Sonda do argonizacji w obrębie przewodu pokarmowego - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyłącze do płukania - 5 szt. 2. Dren do płukania - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proteza prosta - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa pętla do polipektomii - 20 szt. 2. Jednorazowa siatka do usuwania polipów, ciał obcych - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pętle elektrochirurgiczne jednorazowego użytku, kształt półksiężycowaty - 2 szt. 2. Pętle elektrochirurgiczne kolonoskopowe jednorazowego użytku, kształt owalny - 2 szt. 3. Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku- 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.