Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Świecie: Doposażenie punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych Gminy Świecie w ramach realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania
Numer ogłoszenia: 316731 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 15 965, faks 052 33 33 305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-swiecie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych Gminy Świecie w ramach realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie punktów wydawania posiłków w 16 placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Świecie w meble stołówkowe. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe. Dostawa mebli do wskazanych placówek na terenie Gminy Świecie na koszt Dostawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.32.00 - Taborety 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 3) przyjmują warunki umowy. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Dostawca złoży dokumenty, informacje i zaświadczenia, o których mowa w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: - najniższa cena - 100 pkt. - w toku badania i oceny ofert Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Dostawców na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3; 6) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie; 7) dokumenty potwierdzające udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na meble objęte przedmiotem zamówienia; 2. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. - informacje zawarte w ofercie a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie później niż w terminie składania oferty, co do których dostawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dostawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - w przypadku składania oferty przez dostawców występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane wyżej dokumenty takie jak: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-swiecie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15
86-105 Świecie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15 86-105 Świecie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.12.2008.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Magazyn energii elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, 86-100 Świecie
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- Świadczenie usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Świeciu
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP - część II
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Zakup zestawów namiotów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





