Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Kłecko: Dowóz dzieci do placówek oświatowych oraz inne usługi transportowe dla gminy Kłecko
Numer ogłoszenia: 316609 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Kłecko , ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie, tel. 061 4270125, faks 061 4270221.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do placówek oświatowych oraz inne usługi transportowe dla gminy Kłecko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: DOWÓZ DZIECI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH ORAZ INNE USŁUGI TRANSPORTOWE DLA GMINY KŁECKO Nomenklatura niniejszego zamówienia: CPV - 60113100-4 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych. W zakres usługi wchodzi dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego, Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i Gimnazjum w Kłecku oraz Szkoły Podstawowej w Świniarach i w Dębnicy od 01.01.2009roku do 31.12.2009roku w dni nauki szkolnej wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami dowożonymi oraz inne usługi transportowe związane z przewozami osób dla Gminy Kłecko bez zapewnienia opiekuna. Usługa będzie świadczona jako komunikacja zamknięta na trasach dowozu zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ (dotyczy dowozów dzieci do placówek oświatowych). Zamawiający przewiduje, że w roku 2009 Wykonawca wykona łącznie ok. 10.000 kilometrów dotyczących innych usług transportowych dla Gminy Kłecko..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięćtysiecy00/100 zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust 1, 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda, od wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ b)zezwolenie na wykonywanie przewozu / koncesję/ wydaną na podstawie Ustawy o warunkach wykonywania krajowego drogowego przewozu osób, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (prawa jazdy, świadectwa kwalifikacyjne) - załącznik nr 4 do SIWZ, f)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (minimum 6 autokarów w tym 4 autobusy o pojemności min 40 miejsc siedzących i 1 autobus min 48 miejsc siedzących oraz 1 autobus do 15 osób), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z kserokopiami ich dowodów rejestracyjnych, polisy OC, AC i NW - załącznik nr 5 do SIWZ, g)formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ h)kalkulacja ceny netto i brutto - załącznik nr 7 do SIWZ i)upoważnienie do podpisania umowy - załącznik nr 8 do SIWZ j)polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k)dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleckp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Kłecko
ul. Dworcowa 14
62-270 Kłecko
pok. nr 7 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Kłecko ul. Dworcowa 14 62-270 Kłecko pok. nr 4 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.