Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Ostrów Wielkopolski: Dostawa placu zabaw, tablicy interaktywnej do Szkoły Podstawowej w Słaborowicach w Gminie Ostrów Wielkopolski, w ramach projektu -Podajmy sobie ręce-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 316596 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa placu zabaw, tablicy interaktywnej do Szkoły Podstawowej w Słaborowicach w Gminie Ostrów Wielkopolski, w ramach projektu -Podajmy sobie ręce-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem placu zabaw, tablicy interaktywnej - niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu -Podajmy sobie ręce. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Jakość dostaw należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Dostawa placu zabaw, tablicy interaktywnej - część 1 i 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 3..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy oraz którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez: 1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika, 2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowwielkopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plac zabaw - część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - plac zabaw - część 1 1. Zestaw kolejka z wagonem + bujak koń i motor. 2. Huśtawka wolnostojąca 3. Huśtawka ważka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tablica interaktywna - cześć 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia - tablica interaktywna - część 2 Tablica Interaktywna Interwrite TouchBoard..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa Odzieży ochronnej, obuwia zawodowego dla pracowników Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawę i montaż ogrodzenia gabionowego oraz ogrodzenia systemowego betonowego wraz z demontażem starego ogrodzenia murowanego w obrębie budynku Oddziału Psychiatrycznego
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Ostrów Wielkopolski "
- "Daniszyn-budowa drogi (droga na Zapłocie)", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni ulicy Glabisza w Ostrowie Wielkopolskim
- Przebudowa drogi nr 5331P i 5330P w miejscowości Dębnica na odc. dł. ok. 500m
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i adaptacja pomieszczeń klubu dziecięcego wraz z adaptacją placu zabaw w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 5 w Kielcach, ul. Piekoszowska 49
- "Doposażenie placów zabaw przy Żłobku Samorządowym Nr 1 i Żłobku Samorządowym Nr 2 w Sanoku".
- Budowa placu zabaw "Aktywny Maluch" dla oddziałów żłobkowych przy Publicznym Przedszkolu nr 7 w Kluczborku
- Zakup wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni oraz Szkoły Podstawowej w Czeszowie w ramach realizacji projektu pn. "Nowoczesna edukacja w gminie Zawonia".
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym "Uśmiech Malucha" w Kielcach, os. Na Stoku 42a
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.