eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno - biurowych i papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno - biurowych i papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 316511 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie Dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno - biurowych i papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów zamawianego asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 2 A do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 2 B do SIWZ dla części II b) Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, - projektem umowy oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych asortymentów wymienionych w Formularzu Ofertowym - zał. Nr 2A do SIWZ dla Części I, zał. Nr 2B do SIWZ dla Części II) c) Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. d) Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. e) Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie lub drogą elektroniczną lub faksem. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. t.j Komendy Wojewódzkiej Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. g) Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli stron. h) Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 12 m-cy od dnia odbioru dostawy. i) Termin płatności - 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. j) Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Termin wykonania zamówienia: Część I - materiały kancelaryjno - biurowe - okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Część II - papier biurowy - okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10 5.Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: a) Część I - materiały kancelaryjno - biurowe b) Część II - papier biurowy 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zarówno na całość przedmiotu zamówienia jak i na poszczególne części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.92.30 - Koperty 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.76.20 - Papier do pisania 22.90.00.00 - Różne druki 22.60.00.00 - Tusz 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w SIWZ (dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl.) 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b),c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 nowelizacja Dz. U. z 2008r. nr 171 poz. 1058.). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej.; 2) Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 16 ppkt. 1 lit b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SIWZ WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: a) Oświadczenie o posiadaniu Atestu PZH (wzór zał. nr 6 do SIWZ) na zaoferowany przez Wykonawcę asortyment określony w Formularzu Ofertowym pod pozycją lp. 9, zał. Nr 2A do SIWZ dla Części I. 4) Oferta wykonawcy musi zawierać: a) Formularz Ofertowy (załącznik nr 2A do SIWZ - dla Części I, załącznik nr 2B do SIWZ - dla Części II) b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ wspólny dla Części I i II; c) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 4 do SIWZ wspólny dla Części I i II; d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy zał. Nr 5A do SIWZ dla Części I, zał. 5B dla części II e) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, 5) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIV SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl 6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj.: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych. Termin składania ofert upływa 25.11.2008r. o godz. 12.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.Zamawiający nie zamierza przeprowadzać aukcji elektronicznej w celu wybrania oferty najkorzystniejszej. 4.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 5.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: a) Część I - materiały kancelaryjno - biurowe b) Część II - papier biurowy 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zarówno na całość przedmiotu zamówienia jak i na poszczególne części. 8. Termin wykonania zamówienia: Część I - materiały kancelaryjno - biurowe - okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Część II - papier biurowy - okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych. Termin składania ofert upływa 25.11.2008r. o godz. 12.00. 11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 25.11.2008r. o godz.12.15, w Komendzie Wojewódzkiej Policji ul. Kwiatowa 10 Gorzów Wlkp. 12. Informacje dotyczące przetargu : Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych; fax 095/7211435; e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały kancelaryjno - biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów zamawianego asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 2 A do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 2 B do SIWZ dla części II b) Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, - projektem umowy oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych asortymentów wymienionych w Formularzu Ofertowym - zał. Nr 2A do SIWZ dla Części I, zał. Nr 2B do SIWZ dla Części II) c) Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. d) Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. e) Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie lub drogą elektroniczną lub faksem. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. t.j Komendy Wojewódzkiej Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. g) Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli stron. h) Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 12 m-cy od dnia odbioru dostawy. i) Termin płatności - 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. j) Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Termin wykonania zamówienia: Część I - materiały kancelaryjno - biurowe - okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00-5, 30.19.91.10-4, 30.19.92.30-1, 30.19.91.30-0, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.76.20-8, 22.90.00.00-9, 22.60.00.00-6, 44.42.42.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.72.20-4, 39.29.24.00-9, 30.19.76.00-2, 22.90.00.00-9, 22.60.00.00-6, 44.42.42.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.72.20-4, 39.29.24.00-9, 30.19.76.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów zamawianego asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 2 A do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 2 B do SIWZ dla części II b) Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, - projektem umowy oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych asortymentów wymienionych w Formularzu Ofertowym - zał. Nr 2A do SIWZ dla Części I, zał. Nr 2B do SIWZ dla Części II) c) Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. d) Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. e) Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie lub drogą elektroniczną lub faksem. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. t.j Komendy Wojewódzkiej Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. g) Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli stron. h) Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 12 m-cy od dnia odbioru dostawy. i) Termin płatności - 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. j) Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Termin wykonania zamówienia: Część II - papier biurowy - okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.