To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno - biurowych
i papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 29200 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316511 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno - biurowych i papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów zamawianego asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 2 A do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 2 B do SIWZ dla części II b)Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, - projektem umowy oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych asortymentów wymienionych w Formularzu Ofertowym - zał. Nr 2A do SIWZ dla Części I, zał. Nr 2B do SIWZ dla Części II) c)Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. d)Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. e)Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie lub drogą elektroniczną lub faksem. f)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. t.j Komendy Wojewódzkiej Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. g)Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli stron. h)Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 12 m-cy od dnia odbioru dostawy. i)Termin płatności - 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. j)Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3.Termin wykonania zamówienia: Część I - materiały kancelaryjno - biurowe - okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Część II - papier biurowy - okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4.Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10 5.Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: a)Część I - materiały kancelaryjno - biurowe b)Część II - papier biurowy 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zarówno na całość przedmiotu zamówienia jak i na poszczególne części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.92.30 - Koperty 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.76.20 - Papier do pisania 22.90.00.00 - Różne druki 22.60.00.00 - Tusz 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 330460.61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały kancelaryjno - biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sort Sp. z o.o., ul. Białowieska 6A, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 144555.57
- Oferta z najniższą ceną: 144555.57 oferta z najwyższą ceną: 216510.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Papier biurowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sort Sp. z o.o., ul. Białowieska 6A, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 185905.04
- Oferta z najniższą ceną: 185905.04 oferta z najwyższą ceną: 212102.13
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





