Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Kielce: Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 316382 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 1-osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) całodobową przez 7 dni w tygodniu obiektu Oddziału Regionalnego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B. 2.2 monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne wraz z konserwacją urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach organizacyjnych KRUS wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby podczas konserwacji wykonywane zostały czynności określone w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2.3 sporządzenie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) planu ochrony dla jednostek wymienionych w pkt 2.1, 2.2. Plany powinny zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury. 2.4 prowadzenie dokumentacji w związku z realizowaną ochroną fizyczną (stacjonarną) jednostki wymienionej w pkt 2.1. 2.5 prowadzenie dokumentacji w związku z realizowanym monitoringiem antywłamaniowym i przeciwpożarowym oraz przekazywanie Dyrektorowi Oddziału Regionalnego comiesięcznych raportów funkcjonowania obu systemów (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy) w podległych jednostkach organizacyjnych. 2.6 prowadzenie dokumentacji dotyczącej konserwacji urządzeń i instalacji systemów alarmowych: antywłamaniowego i przeciwpożarowego, zapewniającej utrzymanie systemów w stałej sprawności eksploatacyjnej. 2.7 zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach organizacyjnych KRUS wymienionych w pkt. 2.2 z systemem antywłamaniowym oraz podłączenie wszystkich jednostek, w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne. 2.8 w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Oddziału Regionalnego - przeniesienie funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib. 2.9 przyjmowanie zgłoszeń awarii systemów alarmowych i ich usuwanie w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. 2.10 Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. 2.11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonywania usługi. 2.12 Pracownicy ochrony fizycznej powinni być : a) jednolicie umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), b) zaopatrzeni w identyfikatory, c) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. 2.13 Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2000 lub AQAP lub inny równoważny. OCHRONA FIZYCZNA Przedmiot zamówienia będzie realizowany: w Oddziale Regionalnym KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B Budynek czteropiętrowy (podpiwniczony) o powierzchni 3.333m2, trzy wejścia: jedno wejście główne od frontu dla interesantów i pracowników, drugie- od zaplecza (od parkingu) dla pracowników, trzecie- boczne wejście od parkingu dla interesantów zgłaszających się na komisję lekarską; parking dla samochodów służbowych znajduje sie w granicach działki i jest ogrodzony: brama wjazdowa na teren parkingu jest automatycznie sterowana; obiekt jest monitorowany. Godziny pracy Oddziału: poniedziałek od 8 00 do 1600, wtorek - piątek od 715 do 1515 MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWYCH realizowany będzie w budynku wymienionym powyżej oraz w siedzibach pozostałych jednostek organizacyjnych, o średniej powierzchni 350m2. Wykaz jednostek KRUS objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi adresowymi zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Oddziału Regionalnego - Zamawiający powiadomi Wykonawcę o adresie nowej siedziby w terminie 14 dni przed planowaną zmianą. 2.14 Istniejące zabezpieczenia jednostek organizacyjnych KRUS. Zestawienie istniejących zabezpieczeń w jednostkach organizacyjnych KRUS zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2.15 Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.16 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.17 Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawioną przez właściwego ministra (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:2 i 3). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości 120.000 zł brutto rocznie (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:2 i 4), 2.2. Dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:2 i 5), 2.3. Dysponują co najmniej1 stacją monitorowania alarmów - monitoring obejmujący swoim zasięgiem obszar całego województwa świętokrzyskiego (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:2 i 6), 2.4. Posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub AQAP albo inny równoważny (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:2 i 8) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W dniu składania ofert posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 140.000,00 złotych (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:7). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt:2,9,10,11,12,13). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców. 3. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z Zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań: a. na żądanie Zamawiającego Wykonawcy (najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia) przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b. umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c.Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oferta, której treść winna odpowiadać treści (Formularza oferty) wraz z (Formularzem cenowym) stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy, którego treść winna odpowiadać treści wzoru oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualna koncesja określająca zakres i formę prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzielona Wykonawcy przez właściwego ministra. 4. Wykaz zrealizowanych (bądź będących w trakcie realizacji) przez Wykonawcę kontraktów w zakresie usług ochrony osób i mienia - w tym w obiektach użyteczności publicznej - w ostatnich trzech latach (licząc wstecz od terminu otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - numer i rodzaj licencji pracownika ochrony - zgodnie z art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale V pkt 2.2 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 6. Dokument/y potwierdzający/e dysponowanie co najmniej 1 stacją monitorowania alarmów- monitoring obejmujący swoim zasięgiem obszar całego województwa świętokrzyskiego. 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale V pkt 3. 8. Kopia certyfikatu ISO 9001:2000 lub AQAP albo innego równoważnego, potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. od 9 do 12 składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 13. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 13 składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 2 w zakresie: - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 2 i 3 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 i 4 ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, b) dokumenty wymienione w pkt. od 4 do 7 mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie, c) dokumenty wymienione w pkt. 3 oraz od 8 do 13 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę indywidualnie. Ponadto Wykonawcy są zobowiązani do złożenia: 14. Pełnomocnictwa- W przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: kto go udziela, wskazanie osoby pełnomocnika, zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty odpowiadające wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul.Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





