eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Doposażenie dwóch niezależnych systemów chromatografii cieczowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Sopot: Doposażenie dwóch niezależnych systemów chromatografii cieczowej
Numer ogłoszenia: 316264 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie dwóch niezależnych systemów chromatografii cieczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja pomp izokratycznych z osprzętem i oprogramowaniem do dwóch różnych systemów chromatografii cieczowej zainstalowanych w dwu oddzielnych pracowniach naukowych Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie. 2. Kod CPV: 38432000-2 Aparatura do analizy, 38432210-7 Gazowe chromatografy 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety: 1) Pakiet I - rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Pracowni Zanieczyszczeń Chemicznych Morza, 2) Pakiet II - rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Zakładzie Genetyki i Biotechnologii Morskiej w Pracowni Fizjologii Organizmów Morskich. 4. Pakiet I ( rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Pracowni Zanieczyszczeń Chemicznych Morza) obejmuje swoim zakresem dostawę: 1) Trzech pomp izokratycznych z głowicami analitycznymi, umożliwiających tworzenie gradientu wysokociśnieniowego. Parametry pompy: a) zakres przepływu: 0,001-10ml/min dla głowicy analitycznej, 0,01-50ml/min dla głowicy semi-preparatywnej b) Maksymalne ciśnienie: 400bar (40MPa) dla głowicy analitycznej, 150bar (15MPa) dla głowicy semi-preparatywnej c) Dokładność przepływu: mniejsza kub równa od 1,0% (1ml/min, 12MPa) d) Precyzja przepływu: RSD mniejsza lub równa od 0,1% (1ml/min, 12MPa) e) Pulsacja: mniejsza lub równa od 0,5% przy 1ml/min f) Pompy powinny być kompatybilne z posiadanym zestawem HPLC firmy KNAUER 2) Oprogramowania HPLC: Oprogramowanie do pełnego sterowania, wszystkich składników zestawu HPLC. W szczególności, oprogramowanie musi umożliwiać sterowanie posiadanym detektorem DAD, K-2800 firmy KNAUER, nabór i obróbkę danych (trójwymiarowe wykresy, filtracja i wygładzanie danych, badanie stopnia czystości piku, możliwość tworzenia własnych bibliotek widm, możliwość eksportu danych do MS Office). 5. Pakiet II ( rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Zakładzie Genetyki i Biotechnologii Morskiej) obejmuje swoim zakresem dostawę: 1) pompy izokratycznej - 1 szt. Parametry pompy: dwa tłoki w układzie szeregowym z przesuwem napędzanym serwomechanizmem, ze zmienną objętością skokową, tłoki pływające o precyzji przepływu mniejsza od 0,07 % RSD, zakres przepływu: 0,001 - 10,000 ml/min, dokładność przepływu nie gorsza niż 0,001 ml/min, wymagana zintegrowana wymiarami nadstawka na rozpuszczalniki. Możliwość rozbudowy do pompy poczwórnej. 2) zawór 6 portowy/2 pozycyjny - 1 szt. Parametry zaworu: sterowany z poziomu oprogramowania z możliwością wbudowania w posiadany przez Zamawiającego Termostat Kolumn serii 1200 Agilent Technlogies. 3) zestaw kolumn i akcesoriów: a) kolumnę Eclipse XDB-C18 4.6 x 150 5u z przed kolumną lub inną równoważną kolumnę z przed kolumną - 2 szt. b) kolumnę SB-C18 Analytical HPLC Col 4.6 x 150 lub inną równoważną kolumnę- szt.1 c) kolumnę SB-C8 Analytical HPLC Col 4.6 x 150 lub inna równoważną kolumnę- szt.1 d) zestaw fiolek 2 ml zakręcanych z septą typu PTFE 1000 szt. - 1 zestaw e) zestaw insertów o objętości 250 ul do fiolek 2 ml- 1 zestaw f) dodatkowe pętle (multidraw kit) do posiadanego autosamplera o numerze katalogowym G1329 firmy Agilent - 1 zestaw Wszystkie moduły muszą być w pełni kompatybilne z posiadanym systemem HPLC 1200 Agilent oraz oprogramowaniem ChemStation w wersji B.03.02. 6. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, niebędący przedmiotem praw osób trzecich. Aparatura musi być dopuszczona do obrotu na terytorium RP, posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa i certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności, itp. oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi. 7. Wymagany okres gwarancji dla urządzeń - 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia instalacji urządzenia. 8. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również instalacja urządzeń i oprogramowania oraz przeszkolenie w zakresie potrzebnym do samodzielnego użytkowania. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył serwis gwarancyjny lub wskazał w ofercie punkt serwisu, który będzie realizował zobowiązania gwarancyjne Wykonawcy, a następnie będzie pełnił funkcję serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie dokładnej nazwy i adresu tego punktu serwisowego - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 10. Do oferty należy dołączyć specyfikacje techniczne producenta w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Oferta musi być kompletna w zakresie każdego z Pakietów oraz musi obejmować wszystkie elementy oraz uwzględniać wszystkie warunki wymienione w rozdziale I SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.43.22.21-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie IV.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego powyżej - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie IV.1.1. i IV.1.2. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu ww. warunku oraz wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw zawierających pompy izokratyczne - z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełnione zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego zestawienie wymaganych parametrów technicznych i gwarancji - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A(Pakiet I) lub 2B (Pakiet II) do SIWZ, 2) specyfikację techniczną producenta w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1. wypełniony formularz ofertowy (oświadczenie) - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. formularz cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2C (Pakiet I) lub 2D (Pakiet II) do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie VI.1.2 (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. 1.4. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj. w zakresie terminu realizacji umowy, przedmiotu zamówienia, płatności lub komparycji umowy i których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z następujących okoliczności: a) w przypadku uniemożliwienia terminowej realizacji umowy - z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, ostateczny termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres wynikający z zaistniałych okoliczności. O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn opóźnienia, który w razie uznania występowania przesłanek do przesunięcia terminu wykonania umowy, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania, b) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; c) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, d) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iopan.gda.pl/bip/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 14:15, miejsce: Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, pok. 120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Pracowni Zanieczyszczeń Chemicznych Morza,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I ( rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Pracowni Zanieczyszczeń Chemicznych Morza) obejmuje swoim zakresem dostawę: 1) Trzech pomp izokratycznych z głowicami analitycznymi, umożliwiających tworzenie gradientu wysokociśnieniowego. Parametry pompy: a) zakres przepływu: 0,001-10ml/min dla głowicy analitycznej, 0,01-50ml/min dla głowicy semi-preparatywnej b) Maksymalne ciśnienie: 400bar (40MPa) dla głowicy analitycznej, 150bar (15MPa) dla głowicy semi-preparatywnej c) Dokładność przepływu:mniejsza lub równa od 1,0% (1ml/min, 12MPa) d) Precyzja przepływu: RSD mniejsza lub równa od 0,1% (1ml/min, 12MPa) e) Pulsacja: mniejsza lub równa od 0,5% przy 1ml/min f) Pompy powinny być kompatybilne z posiadanym zestawem HPLC firmy KNAUER 2) Oprogramowania HPLC: Oprogramowanie do pełnego sterowania, wszystkich składników zestawu HPLC. W szczególności, oprogramowanie musi umożliwiać sterowanie posiadanym detektorem DAD, K-2800 firmy KNAUER, nabór i obróbkę danych (trójwymiarowe wykresy, filtracja i wygładzanie danych, badanie stopnia czystości piku, możliwość tworzenia własnych bibliotek widm, możliwość eksportu danych do MS Office)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 18.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Zakładzie Genetyki i Biotechnologii Morskiej w Pracowni Fizjologii Organizmów Morskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II ( rozbudowa systemu chromatografii cieczowej w Zakładzie Genetyki i Biotechnologii Morskiej) obejmuje swoim zakresem dostawę: 1) pompy izokratycznej - 1 szt. Parametry pompy: dwa tłoki w układzie szeregowym z przesuwem napędzanym serwomechanizmem, ze zmienną objętością skokową, tłoki pływające o precyzji przepływu mniejsza od 0,07 % RSD, zakres przepływu: 0,001 - 10,000 ml/min, dokładność przepływu nie gorsza niż 0,001 ml/min, wymagana zintegrowana wymiarami nadstawka na rozpuszczalniki. Możliwość rozbudowy do pompy poczwórnej. 2) zawór 6 portowy/2 pozycyjny - 1 szt. Parametry zaworu: sterowany z poziomu oprogramowania z możliwością wbudowania w posiadany przez Zamawiającego Termostat Kolumn serii 1200 Agilent Technlogies. 3) zestaw kolumn i akcesoriów: a) kolumnę Eclipse XDB-C18 4.6 x 150 5u z przed kolumną lub inną równoważną kolumnę z przed kolumną - 2 szt. b) kolumnę SB-C18 Analytical HPLC Col 4.6 x 150 lub inną równoważną kolumnę- szt.1 c) kolumnę SB-C8 Analytical HPLC Col 4.6 x 150 lub inna równoważną kolumnę- szt.1 d) zestaw fiolek 2 ml zakręcanych z septą typu PTFE 1000 szt. - 1 zestaw e) zestaw insertów o objętości 250 ul do fiolek 2 ml- 1 zestaw f) dodatkowe pętle (multidraw kit) do posiadanego autosamplera o numerze katalogowym G1329A firmy Agilent - 1 zestaw Wszystkie moduły muszą być w pełni kompatybilne z posiadanym systemem HPLC 1200 Agilent oraz oprogramowaniem ChemStation w wersji B.03.02.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 38.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.