To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Skarżysko-Kamienna: Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowych
Numer ogłoszenia: 31620 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28763 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 1, Skarżysko-Kamienna, woj. , tel. 041 2531443 w. 290, 2530757, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: długopisy, wkłady do długopisów, papier do ksero, papier do drukarki, zakreślacze, kleje, linijka, zszywki, talerze plastikowe i styropianowe, sztućce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.74.30 - Markery 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.97.91 - Terminarze ścienne 30.19.97.20 - Papier listowy 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.92.30 - Koperty 30.19.92.40 - Zestaw listowy 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94477.51 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: artykuły biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52.488,55
- Oferta z najniższą ceną: 52.488,55 oferta z najwyższą ceną: 61.743,02
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: naczynia jednorazowe plastikowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. Z o. o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2.538,96
- Oferta z najniższą ceną: 2.538,96 oferta z najwyższą ceną: 7.328,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: naczynia jednorazowe styropianowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZYK JERZY PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BEST"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZYK JERZY PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BEST"
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BEST Jerzy Kowalczyk, ul. Sokola 21 A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39.450,00
- Oferta z najniższą ceną: 39.450,00 oferta z najwyższą ceną: nie wpłynęła
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa wykonania inwentaryzacji budynku Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej-Curie o powierzchni 10 300 m2 położonego w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Szpitalnej 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów poligraficznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.