eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Skarżysko-Kamienna: Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowych
Numer ogłoszenia: 28763 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 041 2531443 w. 290, 2530757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: długopisy, wkłady do długopisów, papier do ksero, papier do drukarki, zakreślacze, klej, linijka, zszywki, talerze plastikowe i styropianowe, sztućce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.74.30 - Markery 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.97.91 - Terminarze ścienne 30.19.97.20 - Papier listowy 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.92.30 - Koperty 30.19.92.40 - Zestaw listowy 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu : - Dokumenty świadczące, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o spełnieniu przez firmę wymagań ujętych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr. 3) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty stanowiące ofertę : - formularz ofertowy ( załącznik n. 2) - wypełniony formularz asortymentowy ( załącznik nr 1) - dla pakietu nr 2 i 3- deklarację zgodności potwierdzającą dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i kontaktu z żywnością - należy dołączyć po 3 szt. próbek zaoferowanego asortymentu na każdą pozycję dla pakietu 3 wraz z wykazem wszystkich załączonych próbek: który pakiet, która pozycja. Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną po stronie Wykonawcy do występowania w jego imieniu - zgodnie z rejestrem, lub przez osobę odpowiednio umocowaną (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być oryginałem lub kopią poświadczoną za zgodność przez notariusz i musi obejmować pełny zakres czynności do których osoba jest uprawomocniona..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1 26-10 Skarżysko-Kamienna - budynek administracji pok.34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1 26-10 Skarżysko-Kamienna - budynek administracji pok.34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: linijka, długopis, wkłady do długopisów, zakreślacze, papier do drukarki, papier ksero.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.97.92-8, 30.19.97.91-1, 30.19.97.20-3, 30.19.72.20-5, 30.19.72.20-4, 30.19.76.30-1, 30.19.73.21-2, 30.19.73.30-8, 30.19.97.11-7, 30.19.97.10-0, 30.19.95.00-5, 30.19.94.10-7, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.92.40-4, 30.19.91.20-7, 30.19.91.10-4, 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naczynia jednorazowe plastikoe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerze płytkie jednorazowe, talerze głębokie , flaczarki, kubki, widelce, noże łyżki, łyżeczki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.97.92-8, 30.19.97.91-1, 30.19.97.20-3, 30.19.72.20-5, 30.19.72.20-4, 30.19.76.30-1, 30.19.73.21-2, 30.19.73.30-8, 30.19.97.11-7, 30.19.97.10-0, 30.19.95.00-5, 30.19.94.10-7, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.92.40-4, 30.19.91.20-7, 30.19.91.10-4, 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naczynia jednorazowe styropianowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerze płaskie, talerze głębokie, kubki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.97.92-8, 30.19.97.91-1, 30.19.97.20-3, 30.19.72.20-5, 30.19.72.20-4, 30.19.76.30-1, 30.19.73.21-2, 30.19.73.30-8, 30.19.97.11-7, 30.19.97.10-0, 30.19.95.00-5, 30.19.94.10-7, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.92.40-4, 30.19.91.20-7, 30.19.91.10-4, 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.