Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-30
Ogłoszenie nr 316116 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Warszawa: Dostawa przyrządów pomiarowych do badania nawierzchni sportowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny
000786093, ul.
ul. Trylogii
2/16,
01-982
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
22 569 99 14, e-mail
przetargi@insp.waw.pl, faks
22 569 99 06.
Adres strony internetowej (URL): http://insp.waw.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.isbip.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.isbip.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów pomiarowych do badania nawierzchni sportowych.
Numer referencyjny: OOP.26.12.2016.MC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
16
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: a)dla Części I dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) prasy do wykrawania próbek o nacisku nie mniejszym niż 10 kN (szt. 1) wraz z matrycą (szt. 3) o kształcie umożliwiającym wykreowanie próbek, b) dla Części II dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) maszyny wytrzymałościowej wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym, c) dla Części III dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania przyczepności metodą odrywową "Pull-off Tester" wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym, d) dla Części IV dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) wag (szt. 2) oraz wzorców masy (szt. 2) i stołów wagowych (szt. 2), e) dla Części V dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) cieplarki laboratoryjnej, f)dla Części VI dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) laboratoryjnej chłodziarko-zamrażarki, g) dla Części VII dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania odporności na ścieranie typu Taber wraz z niezbędnym wyposażeniem, h) dla Części VIII dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do badania długości - suwmiarki (szt. 3), śruby mikrometrycznej (szt. 1), liniału ze stali nierdzewnej (szt. 1), drogomierza elektronicznego składanego kołowego (szt. 1), dalmierza laserowego (szt. 1) oraz zestawu płytek wzorcowych (szt. 1), i) dla Części IX dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do mierzenia prędkości ruchu gazów - anemometr, j) dla Części X dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) mobilnych urządzeń do pomiaru temperatury - termometr szklany (szt. 1), pirometr (szt. 1), k) dla Części XI dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) zestawów przyrządów do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w pomieszczeniach - termohigrometru (szt. 2), l) dla Części XII dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) laboratoryjnego pieca typu muflowego o zasilaniu elektrycznym ze standardowym regulatorem temperatury, m) dla Części XIII dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do wyznaczania grubości nawierzchni sportowych z tworzyw sztucznych - dla metody A pomiarowych próbnik grubości według normy PN-EN 1969 lub równoważną (szt. 1), Grubościomierz zgodny z normą EN 1516 lub równoważną (szt. 1), n) dla Części XIV dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do pomiaru temperatury: rejestratory (szt. 3) z termoparą, sondami pomiarowymi (szt. 4) (do zastosowania w piecu muflowym, cieplarce i chłodziarko-zamrażarce laboratoryjnych), o) dla Części XV dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania odporności na wgłębianie zgodnego z normą EN 1516 lub równoważną (szt. 1), p) dla Części XVI dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia wstrząsarki laboratoryjnej do sprawdzania ziarnistości nawierzchni sypkich za pomocą badania sitowego wg normy EN 933-1 lub równoważnej z kompletem nowych sit. Szczegółowy opis urządzeń wymienionych w punktach a) - p) znajduje się w Specyfikacji sprzętowej / Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej.
II.5) Główny kod CPV: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
Dodatkowe kody CPV:38300000-8, 38310000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na wymianie zużytych części lub rozbudowie urządzeń.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 42
II.9) Informacje dodatkowe: Szczegółowy opis urządzeń wymienionych w punktach a) - p) znajduje się w Specyfikacji sprzętowej / Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)Wykazu dostaw, dla urządzeń opisanych w Rozdziale II pkt 1 lit. b), c), d), e), f), g), k), l), n), o), p), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane;
W przypadku, gdy wartość dostaw będzie podana w walucie obcej Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według średniego kursu podawanego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert;
2) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie(-a) odpowiada(-ją) wymaganiom Zamawiającego należy dołączyć opis oferowanego(-ych) Urządzenia(-ń) (np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne) oraz świadectwo wzorcowania dla każdego z urządzeń wymienionych
w punktach 3.2, 3.3, 3.4, 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.13, 3.14, 3.15, 3.16 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wydane przez Główny Urząd Miar lub laboratoria wzorcujące w ramach zakresu posiadanej akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji lub laboratoria wzorcujące posiadające umowę ILAC Mutual Recognition Arrangement (ILAC MRA) lub równoważne potwierdzające spełnianie określonych wymagań.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto | 90 |
oes gwarancji | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania umowy, w tym terminów pośrednich; 2) konieczności wprowadzenia zmian do zakresu przedmiotu umowy, w tym jego ograniczenia i związaną z tym koniecznością zmiany wartości umowy; 3) zmian w technologii przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy; 4) zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych; 5) jeżeli wprowadzenie zmian umowy wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) prasy do wykrawania próbek o nacisku nie mniejszym niż 10 kN (szt. 1) wraz z matrycą (szt. 3).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) prasy do wykrawania próbek o nacisku nie mniejszym niż 10 kN (szt. 1) wraz z matrycą (szt. 3) o kształcie umożliwiającym wykreowanie próbek zgodnym z najnowszym wydaniem normy EN 12230 lub równoważnej, spełniającej parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.1 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
-przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: II
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) maszyny wytrzymałościowej wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) maszyny wytrzymałościowej wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym, spełniającej parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.2 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: III
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania przyczepności metodą odrywową "Pull-off Tester" wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania przyczepności metodą odrywową "Pull-off Tester" wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.3 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: IV
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) wag (szt. 2) oraz wzorców masy (szt. 2) i stołów wagowych (szt. 2).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) wag (szt. 2) oraz wzorców masy (szt. 2) i stołów wagowych (szt. 2), spełniających parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.4 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: V
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) cieplarki laboratoryjnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) cieplarki laboratoryjnej, spełniającej parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.5 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: VI
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) laboratoryjnej chłodziarko-zamrażarki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowej (rok produkcji 2016) laboratoryjnej chłodziarko-zamrażarki, spełniającej parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.6 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: VII
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania odporności na ścieranie typu Taber wraz z niezbędnym wyposażeniem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania odporności na ścieranie typu Taber wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.7 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: VIII
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do badania długości - suwmiarki (szt. 3), śruby mikrometrycznej (szt. 1), liniału ze stali nierdzewnej (szt. 1), drogomierza elektronicznego składanego kołowego (szt. 1), dalmierza laserowego (szt. 1) oraz zestawu płytek wzorcowych (szt. 1).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do badania długości - suwmiarki (szt. 3), śruby mikrometrycznej (szt. 1), liniału ze stali nierdzewnej (szt. 1), drogomierza elektronicznego składanego kołowego (szt. 1), dalmierza laserowego (szt. 1) oraz zestawu płytek wzorcowych (szt. 1), spełniających parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.8 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: IX
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do mierzenia prędkości ruchu gazów - anemometr.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do mierzenia prędkości ruchu gazów - anemometr, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.9. Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: X
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) mobilnych urządzeń do pomiaru temperatury - termometr szklany (szt. 1), pirometr (szt. 1).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) mobilnych urządzeń do pomiaru temperatury - termometr szklany (szt. 1), pirometr (szt. 1), spełniających parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.10 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: XI
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) zestawów przyrządów do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w pomieszczeniach - termohigrometru (szt. 2).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) zestawów przyrządów do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w pomieszczeniach - termohigrometru (szt. 2), spełniających parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.11 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: XII
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) laboratoryjnego pieca typu muflowego o zasilaniu elektrycznym ze standardowym regulatorem temperatury.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) laboratoryjnego pieca typu muflowego o zasilaniu elektrycznym ze standardowym regulatorem temperatury, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.12 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również:
- zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji;
- przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: XIII
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenie do wyznaczania grubości nawierzchni sportowych z tworzyw sztucznych - dla metody A pomiarowych próbnik grubości według normy PN-EN 1969 lub równoważną (szt. 1), Grubościomierz zgodny z normą EN 1516 lub równoważną (szt. 1).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do wyznaczania grubości nawierzchni sportowych z tworzyw sztucznych - dla metody A pomiarowych próbnik grubości według normy PN-EN 1969 lub równoważną (szt. 1), Grubościomierz zgodny z normą EN 1516 lub równoważną (szt. 1), spełniających parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.13 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: XIV
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do pomiaru temperatury: rejestratory (szt. 3) z termoparą, sondami pomiarowymi (szt. 4) (do zastosowania w piecu muflowym, cieplarce i chłodziarko-zamrażarce laboratoryjnych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do pomiaru temperatury: rejestratory (szt. 3) z termoparą, sondami pomiarowymi (szt. 4) (do zastosowania w piecu muflowym, cieplarce i chłodziarko-zamrażarce laboratoryjnych), spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.14 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: XV
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2016) urządzeń do badania odporności na wgłębianie zgodny z normą EN 1516 lub równoważną (szt. 1).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia do badania odporności na wgłębianie zgodnego z normą EN 1516 lub równoważną (szt. 1), spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.15 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: XVI
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia nowej wstrząsarki laboratoryjnej do sprawdzania ziarnistości nawierzchni sypkich za pomocą badania sitowego wg normy EN 933-1 lub równoważnej z kompletem nowych sit.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2016) urządzenia nowej wstrząsarki laboratoryjnej do sprawdzania ziarnistości nawierzchni sypkich za pomocą badania sitowego wg normy EN 933-1 lub równoważnej z kompletem nowych sit, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.16 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9, 38300000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofert brutto | 90 |
gwarancja | 10 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.