Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Lubań: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE W 2009r. SZKOLEŃ
W RAMACH PROJEKTU MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM
współfinansowanego prze Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 316090 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu , pl. Lompy 1, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6460411, faks 075 6464493.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE W 2009r. SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM współfinansowanego prze Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE W 2009r. SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego serii szkoleń teoretycznych i praktycznych w następujących zawodach i umiejętnościach: a) podstawy obsługi komputera i Internetu - dla 18 osób, c) bukieciarstwo-florystyka z elementami dekoratorstwa małych form użytkowych i małej przedsiębiorczości - dla 6 osób, Szkolenia musza być przeprowadzone zgodnie z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 99 poz. 1001). Realizacja poszczególnych części zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia, najem lokalu w którym będzie odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne, transport uczestników szkolenia z Lubania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem, ubezpieczenia uczestników szkolenia, a także wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe i artykuły oraz czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określone w projekcie umowy. Programy szkoleń powinny: 1.gwarantować uczestnikom kursu solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno -praktyczne do podjęcia pracy w zawodzie. 2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: - ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, - zapewni odpowiedni lokal i miejsce do przeprowadzenia szkoleń teoretycznych i praktycznych, - zapewni przewóz uczestników szkolenia w przypadku zorganizowania szkoleń poza terenem miasta Lubań, - zapewni przewóz uczestników szkolenia, objętego częścią 2 przedmiotu zamówienia, na Giełdę Kwiatową we Wrocławiu, - zapewnieni uczestnikom kursu niezbędne narzędzia, materiały szkoleniowe i artykuły, w ilościach niezbędnych do nabycia przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności z zakresu tematyki ujętej w programie szkolenia. - zarejestruje się w internetowej bazie ofert szkoleniowych i będzie aktualizować informacje o każdym szkoleniu organizowanym w ramach niniejszej umowy, nie rzadziej niż raz w miesiącu, - prowadzić będzie systematyczną ocenę poszczególnych uczestników i zwiększy pomoc wobec osób mających trudności w procesie nauczania, - informować będzie zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, - powiadać będzie zamawiającego, na trzy dni wcześniej, o dacie i godzinie oceny końcowej uczestników szkolenia. - prowadzić będzie listy obecności na zajęciach i dostarczać jej kopię do MOPS w Lubaniu niezwłocznie po zakończeniu szkolenia lub w przypadku szkolenia trwającego dłużej niż 1 m-c, pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. - dostarczać będzie do siedziby zamawiającego polis ubezpieczeniowych lub innych dokumentów potwierdzających wniesienie opłat za ubezpieczenie uczestników szkolenia. - usprawiedliwiać będzie nieobecności na zajęciach skierowanej osoby z powodu choroby, na podstawie zwolnienia lekarskiego wystawionego przez lekarza. - zapewniać będzie dostępność do wszystkich dokumentów dotyczących umowy w każdym momencie oraz przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2015r. - sporządzi sprawozdanie finansowe po zakończeniu kursu - wraz z fakturą należy dołączyć zestawienie wszystkich usług i wydatków, których poszczególne wartości kwotowe składają się na ogólną kwotę faktury i które stanowią wydatek kwalifikowany, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie. - wystawi i dostarczy zaświadczenia kursantom, którzy pozytywnie ukończyli szkolenie. - dostarczy do siedziby zamawiającego kopie zaświadczeń stwierdzających pozytywne ukończenie szkolenia, na którym powinno znajdować się logo EFS, logo Unii Europejskiej i POKL oraz informacje o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - zgodnie z wytycznymi POKL dotyczącym oznaczenia projektów w ramach POKL (do pobrania ze strony www.efs.gov.pl , w zakładce PROMOCJA). Z uwagi na konieczność skoordynowania terminów realizacji w/w części przedmiotu zamówienia, szczegółowe terminy realizacji poszczególnych szkoleń wymagają (na etapie podpisywania umowy z Wykonawcami) uzgodnień z Zamawiającym w zakresie zapisów w HARMONOGRAMIE ZAJĘĆ sporządzonym przez Zamawiającego dla całego zakresu przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. , 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług, których przedmiotem zamówienia były usługi szkolenia w zakresie określonym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przeszkolił łącznie co najmniej 10 osób w zakresie każdego ze szkoleń. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem niezbędnym do wykonania oferowanej części zamówienia. b) Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych niniejszym zamówieniem. W przypadku składania ofert częściowych Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kadrą dydaktyczną niezbędną do wykonania oferowanej części zamówienia. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. b)wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz.U. Nr 236 poz. 2365). W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 2a Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt.2b Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz kadry dydaktycznej oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek). W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt.3 Wykonawca złoży stosowne oświadczenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.luban.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MOPS Lubań
Plac Lompy 1 59-800 Lubań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat MOPS Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT MAM SZANSĘ BYĆ AKTYWNYM współfinansowany prze Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie w zakresie: podstawy obsługi komputera i Internetu - dla 18 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować co najmniej: 1. podstawy obsługi komputera: - elementy budowy komputera, - praca na plikach i folderach, - co to są skróty i jakie maja zastosowanie, - programy używane na co dzień, - panel sterowania, 2. systemy operacyjne: zasady pracy systemie Windows 3. edytor tekstu: - redagowanie dokumentów formatowanie tekstu, - praca z tabelami, - grafika, - drukowanie dokumentu, 4. arkusz kalkulacyjny: - co to jest i do czego służy, - formuły i funkcje, - sortowanie danych, - tworzenie wykresów, - drukowanie, 5. program prezentacyjny, 6. obsługa Internetu: - zasady obsługi przeglądarki internetowej, - wyszukiwanie danych w Internecie, - wykorzystanie komputera i Internetu w procesie poszukiwania pracy, 7. obsługa poczty elektronicznej: - zakładanie skrzynki pocztowej, - tworzenie i wysyłanie e-mail, - zarządzanie mailami. Czas trwania szkolenia - około 1 m-c, ogółem nie mniej niż 75 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie w zakresie: bukieciarstwo-florystyka z elementami dekoratorstwa małych form użytkowych i małej przedsiębiorczości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować co najmniej następujące moduły tematyczne: 1.Podstawowe wiadomości z zakresu anatomii, fizjologii i biologii roślin - kwiaty, rośliny, materiały używane w bukieciarstwie - zakup kwiatów, przygotowanie ich do sprzedaży, pielęgnacja roślin doniczkowych i kwiatów ciętych, 2.Suszenie i utrwalanie roślin: - zbiór roślin i przygotowanie do suszenia - technika suszenia, przechowywanie - dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia 3. Dekoracje ślubne, komunijne i okolicznościowe: - zasady układania roślin - rośliny i materiały stosowane do wiązanek ślubnych - wiązanka spływająca - wiązanki fantazyjne - dobór gatunków roślin do wianka - technika wykonywania wianka i wiązanki komunijnej - wiązanki i dekoracje okolicznościowe - wybór kwiatów do kompozycji - technika układania kwiatów 4. Florystyka pogrzebowa: - dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych - rodzaje dekoracji i technika wykonania, 5. Dekoracje okolicznościowe i małe formy użytkowe: - stroiki na Boże Narodzenie i Wielkanoc - artystyczne pakowanie przedmiotów - dekoracja szkła, bombek, pisanek - elementy decoupage - tworzenie bilecików oraz kart okolicznościowych - ikebany z kwiatów żywych i sztucznych - aranżacje stołu na małe i duże okazje - kolaże - obrazy z zastosowaniem kwiatów suszonych i sztucznych - wykorzystanie i aranżacja pojemników, świec, naczyń, tkanin i innych drobiazgów w niekonwencjonalny i oryginalny sposób 6. Elementy małej przedsiębiorczości: - formalno-prawne podstawy zakładania i prowadzenia własnej firmy, - finansowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, - elementy biznesplanu, - marketing - techniki sprzedaży, - dotacje z Powiatowego Urzędu Pracy. 7. Zorganizowanie wyjazdu na Giełdę Kwiatową we Wrocławiu. Czas trwania szkolenia - około 1 m-c, ogółem nie mniej niż 100 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Termomodernizacja obiektów szkolno-przedszkolnych na terenie Gminy Lubań w Radostowie Średnim i Kościelniku
- Dostawa aparatu USG dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica" w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Przeprowadzenie usługi kursów językowych dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.