Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa leków 2710-50/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, do kontaktów: Halina Żak, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, fax 012 4231076, 4231565, e-mail: onkolkrakowzp@a4.pl, www.onkologia.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków 2710-50/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa leków w częściach opisanych w załączniku do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka Zamawiającego w jego siedzibie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.21.00 - Środki przeciwnowotworowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe 24.48.00.00 - 24.48.00.00 Oryginalny kod CPV: 24.46.12.00 - Środki przeciwbólowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa leków - części i ilości podane w załączniku nr 1 do siwz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: 74830,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność do 30 dni od daty doręczenia faktury po potwierdzeniu dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Podmiot powinien posiadać zezwolenie/koncesję na obrót produktami leczniczymi (zgodnie w wymogami ustawy Prawo farmaceutyczne). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Kopia zezwolenia/koncesji na obrót produktami leczniczymi, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 4-8, 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 9 (podmiot zbiorowy), 7. Oświadczenie o posiadaniu dopuszczenia do obrotu oferowanych produktów leczniczych, 8. Oświaczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia z ustanowieniem pełnomocnika. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 186 - 158490 z dnia 23.09.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2710-50/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - 24,4 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa, publiczna sesja otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 12:15, w siedzibie Zamawiającego, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.21.00, 24.48.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w załączniku nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Irinotecani hydrobromidum - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w załączniku nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków zgodnie z zał nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w zał. nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa leków zgodnie z zał. nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w zał. nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00, 24.43.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków zgodnie z zał. nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w zał. nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków zgodnie z zał. nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w zał. nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.70.00, 24.47.00.00, 24.41.30.00, 24.41.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa leków zgodnie z zał. nr 1 do siwz. 3) Zakres lub wartość: ilości podane w zał. nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-51/25 Dostawa produktów leczniczych.
- TP-50/25 Dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Produkty lecznicze, środki przeciwnowotworowe,środki antyspetyczne i dezynfekujące, odczynniki laboratoryjne.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





