eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Jarosław: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 316050 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje : Zadanie Nr 1- gmina Laszki i Wiązownica - Dwa nośniki o ładowności min. 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne oraz dwie rozsypywarki o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 2- gmina Pawłosiów i Jarosław - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 3- gmina Radymno - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 4- gmina Rokietnica i Chłopice - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 5- gmina Pruchnik i Rożwienica - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 6- miasto Jarosław- Dwa Nośniki o ładowności do 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku oraz dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie nr 7 - miasto Radymno - Nośnik o ładowności do 6 ton lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 . Całość stanowi własność Wykonawcy Zadanie Nr 8 pług ciężki- Nośnik o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki . Całość stanowi własność Wykonawcy Zadanie Nr 9 równiarka- o mocy powyżej 100 KM wyposażona w pług dwustronny czołowy . Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 10 ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3. Własność Wykonawcy . 3. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III niniejszej SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III niniejszej SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną dla zadań od 1 do 7 w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III niniejszej SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III niniejszej SIWZ . 4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadań od 1 do 7 w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ( świadczył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum przez 2 sezony usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg krajowych, wojewódzkich , powiatowych , miejskich lub gminnych, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Powyższe wymagania dotyczą zadań 1,2,3,4,5,6 i7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu realizacji niniejszego zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: Zadanie Nr 1- gmina Laszki i Wiązownica Dwa nośniki o ładowności min. 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne oraz dwie rozsypywarki o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Zadanie Nr 2- gmina Pawłosiów i Jarosław Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Zadanie Nr 3- gmina Radymno Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą Zadanie Nr 4- gmina Rokietnica i Chłopice Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Zadanie Nr 5- gmina Pruchnik i Rożwienica Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Zadanie Nr 6- miasto Jarosław Dwa Nośniki o ładowności do 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku oraz dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą Zadanie nr 7 - miasto Radymno Nośnik o ładowności do 6 ton lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 Zadanie Nr 8 pług ciężki Nośnik o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki Zadanie Nr 9 równiarka o mocy powyżej 100 KM wyposażona w pług dwustronny czołowy . Zadanie Nr 10 ładowarka Ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu lub potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa wg wzoru zawartego w Rozdziale III niniejszej SIWZ. 2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają zgody obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp . 4. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 2) zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT, 3) działanie siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 6. W przypadku o którym mowa w ust. 5 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 313(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1- gmina Laszki i Wiązownica - Dwa nośniki o ładowności min. 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne oraz dwie rozsypywarki o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.53.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2- gmina Pawłosiów i Jarosław - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3- gmina Radymno - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4- gmina Rokietnica i Chłopice - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5- gmina Pruchnik i Rożwienica - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6- miasto Jarosław- Dwa Nośniki o ładowności do 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku oraz dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - miasto Radymno - Nośnik o ładowności do 6 ton lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 . Całość stanowi własność Wykonawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 pług ciężki- Nośnik o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki . Całość stanowi własność Wykonawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 równiarka- o mocy powyżej 100 KM wyposażona w pług dwustronny czołowy . Całość stanowi własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3. Własność Wykonawcy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.