Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Jarosław: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 316050 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje : Zadanie Nr 1- gmina Laszki i Wiązownica - Dwa nośniki o ładowności min. 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne oraz dwie rozsypywarki o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 2- gmina Pawłosiów i Jarosław - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 3- gmina Radymno - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 4- gmina Rokietnica i Chłopice - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 5- gmina Pruchnik i Rożwienica - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 6- miasto Jarosław- Dwa Nośniki o ładowności do 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku oraz dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie nr 7 - miasto Radymno - Nośnik o ładowności do 6 ton lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 . Całość stanowi własność Wykonawcy Zadanie Nr 8 pług ciężki- Nośnik o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki . Całość stanowi własność Wykonawcy Zadanie Nr 9 równiarka- o mocy powyżej 100 KM wyposażona w pług dwustronny czołowy . Całość stanowi własność Wykonawcy . Zadanie Nr 10 ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3. Własność Wykonawcy . 3. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III niniejszej SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III niniejszej SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną dla zadań od 1 do 7 w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III niniejszej SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III niniejszej SIWZ . 4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadań od 1 do 7 w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ( świadczył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum przez 2 sezony usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg krajowych, wojewódzkich , powiatowych , miejskich lub gminnych, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Powyższe wymagania dotyczą zadań 1,2,3,4,5,6 i7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu realizacji niniejszego zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: Zadanie Nr 1- gmina Laszki i Wiązownica Dwa nośniki o ładowności min. 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne oraz dwie rozsypywarki o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Zadanie Nr 2- gmina Pawłosiów i Jarosław Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Zadanie Nr 3- gmina Radymno Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą Zadanie Nr 4- gmina Rokietnica i Chłopice Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Zadanie Nr 5- gmina Pruchnik i Rożwienica Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Zadanie Nr 6- miasto Jarosław Dwa Nośniki o ładowności do 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku oraz dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą Zadanie nr 7 - miasto Radymno Nośnik o ładowności do 6 ton lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 Zadanie Nr 8 pług ciężki Nośnik o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki Zadanie Nr 9 równiarka o mocy powyżej 100 KM wyposażona w pług dwustronny czołowy . Zadanie Nr 10 ładowarka Ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu lub potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa wg wzoru zawartego w Rozdziale III niniejszej SIWZ. 2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają zgody obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp . 4. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 2) zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT, 3) działanie siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 6. W przypadku o którym mowa w ust. 5 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 313(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1- gmina Laszki i Wiązownica - Dwa nośniki o ładowności min. 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne , dwa pługi odśnieżne dwustronne oraz dwie rozsypywarki o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2- gmina Pawłosiów i Jarosław - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3- gmina Radymno - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4- gmina Rokietnica i Chłopice - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większa. Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5- gmina Pruchnik i Rożwienica - Nośnik o ładowności min. 8 ton wyposażony w pług odśnieżny jednostronny , pług odśnieżny dwustronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6- miasto Jarosław- Dwa Nośniki o ładowności do 8 ton wyposażone w dwa pługi odśnieżne jednostronne sterowane z kabiny operatora z możliwością zmiany kąta ataku oraz dwie rozsypywarki sterowane elektronicznie o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą oraz ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę do 4 m3 lub większą Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - miasto Radymno - Nośnik o ładowności do 6 ton lub ciągnik typu średniego wyposażony w pług odśnieżny jednostronny oraz rozsypywarkę o pojemności zasobnika do 4 m3 . Całość stanowi własność Wykonawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiały do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS. Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 pług ciężki- Nośnik o ładowności powyżej 12 ton wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki . Całość stanowi własność Wykonawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 równiarka- o mocy powyżej 100 KM wyposażona w pług dwustronny czołowy . Całość stanowi własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 ładowarka samojezdna kołowa o poj. łyżki min. 0,90 m3. Własność Wykonawcy ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powyższe usługi polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wymienionych ,zgodnie z Planem Zimowego Utrzymania Dróg opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale III SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale III SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 5) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale III SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- "Dostawa i montaż urządzeń skateparku na dz. 1542 obr. 3 Jarosław".
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów toaletowych z podziałem na pakiety.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów w m. Dobkowice poprzez budowę chodnika
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.